Nettilähetykset

  • 1 569 639
  • 2 390

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Onko tietoa webstriimistä Suomi-Venäjä matsiin tänä iltana?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Niinpäs pelataankin. Uudenvuoden juhlako sekoitti pääni? Kiitos. Luulisi Venäjän puolelta löytyvän toimiva striimi sitten huomenillalla.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Onko kukaan löytänyt mitään streamia illan Venäjä - Suomi peliin? Jos ei löydy, niin täytyy sitten Katsomoon lahjoittaa rahaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Onko kukaan löytänyt mitään streamia illan Venäjä - Suomi peliin? Jos ei löydy, niin täytyy sitten Katsomoon lahjoittaa rahaa.

Joo, toivottavasti löytyy hyvä striimi. Ottelu tulee kuitenkin myös TNS:ltä, joten luulisi striimejä löytyvän. Itselläni menee juuri tänään Katsomon 7 päivän katseluoikeus kiinni klo 22.01, kun ei ollut varaa ostaa kuin tuo viikko. Onnistuiskohan katsominen silti, jos avaa se pelin ennen tuota aikaa vai vetääkö ne suoraa linjat poikki?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Itse ostin yhden päivän katseluoikeuden Sveitsi-peliä varten, ja aika meni umpeen joskus 19.30, mutta kyllähän tuolta Saksa-pelin pystyin vielä katsomaan, vaikka aika oli mennyt umpeen jo.
 
Näköjään ainakin yksi tuttu striimaaja on suuttunut myp2p:n puolella, eikä suostu esittämään pelejä. Toisaalta kyllähän mulla näkyy myös MAX, mutta alkuperäisselostuksella olisi kiva katsoa.

Onko TSN:n streami ilmainen?
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Itse ostin yhden päivän katseluoikeuden Sveitsi-peliä varten, ja aika meni umpeen joskus 19.30, mutta kyllähän tuolta Saksa-pelin pystyin vielä katsomaan, vaikka aika oli mennyt umpeen jo.

No täytyypä toivoa, että kävisi niin hyvin, että ottelu vielä näkyisi.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Onko peli mahdollista katsoa tuolta jälkilähetyksenä? Alkamisaika ei nappaa niin minkään vertaa.

Mun käsittääkseni on mahdollista, ainakin aikaisemmin ulostulleista otteluista jälkilähetykset on näkynyt tuolta TSN:n sivuilta.

KKtig; Huomasin saman jutun, se tais hermostua viime otteluiden aikana.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Onko peli mahdollista katsoa tuolta jälkilähetyksenä? Alkamisaika ei nappaa niin minkään vertaa.

Löytyy loistavalla laadulla.

http://tsn.ca/world_jrs/feature/?id=4124

Ainoa miinus että jokaisen linkattavan erän kohdalla on tuuletuskuva erän tapahtumista, josta voi veikkailla tulosta sinnepäin. Myös mahdollinen jatkoaika on omana linkkinään, jonka huomaaminen vie mielenkiintoa katsoa enää muita eriä.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voisiko joku vastata tyhmään kysymykseen eli jos ostan nyt maxin jääkiekkopaketti 1 vrk, niin sillä näkee sekä Kanadan että Suomen pelit 5 eurolla?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Voisiko joku vastata tyhmään kysymykseen eli jos ostan nyt maxin jääkiekkopaketti 1 vrk, niin sillä näkee sekä Kanadan että Suomen pelit 5 eurolla?

Kyllä pitäisi nähdä.

Jes, minullakin näkyy ainakin Kanada-Sveitsi vielä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Myp2p-sivulle on ilmestynyt stream Suomi-Venäjä -ottelun kohdalle.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Myp2p-sivulle on ilmestynyt stream Suomi-Venäjä -ottelun kohdalle.

Öööh, tyhmä kysymys, mutta sukka kun olen näissä jutuissa, oisko tälle suoraa linkkiä - olisin suuresti kiitollinen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös