Pätkiikö muilla Katsomo?
Ihan ok toimii. Harmi kyllä tosiaan kun tuo Saukkonen pilaa todella tehokkaasti fiilistä.
Pätkiikö muilla Katsomo?
Pätkiikö muilla Katsomo?
Ei kuulu. Juuri ajattelin samaa mutta maksaa näköjään piti illan ottelusta.Kuuluuko vuorokauden katsomo-pakettiin myös Mestis-ottelut?
Voi perse.-FNM- kirjoitti:Tuosta en ole varma, mutta veikkaus.fi näyttää illan tv-ottelun ilmaiseksi.
Kuuluuko vuorokauden katsomo-pakettiin myös Mestis-ottelut?
...Voi perse.
Nolointa tässä on se, että vielä päivällä tämä Veikkauksen ilmainen streami oli mielessä. Jotenkin sitten se unohtui ja aloin miettimään näkeekö tuolla maajoukkue-lipulla myös Mestistä. Eipä nähnyt.Minulle kävi samoin viime keväänä. Sen jälkeen olen käynyt tarkistamassa aina veikkaukselta ensin. Taitaa veikkaus näyttää nämä maanantai-illan pelit todella useasti. En uskalla sanoa, että aina mutta usein kuitenkin.
Ei perkeleen perkele.... Ei sitten näy tuolla saatanan Katsomossa Venäjä -pelin tallennetta. Ihan tarkoituksella nukuin viime yön että tänään sitten mielissään pääsee Katsomosta pelin kyyläämään niin vitut.
No mahtaakohan tämän päivän Neukut-Suomi peliin olla mitään hyvää nettistreamia?
Hyvin toimii. Kiitokset!
Hyvin toimii. Kiitokset!
Näkyykös tänään Suomi-Ruotsi jossain nettistreamina? Itse muistelisin viime tai toissa vuonna katsoneen samaisen ottelun jostain SVT:n sivuilta...
Taitaa näkyä samaisesta paikasta tänäkin vuonna. Tässä linkkiä SVT:n sivuille.
Ei ole SVT:n sivuilta pystynyt katsomaan tämän vuoden turnauksen otteluita. Viime vuonna tosiaan vielä pystyi. Toivottavasti löytyisi jostain hyvä streami illan peliin.