Itse ostin tuon mtv3 max "mikälieleijonakausipaketin" 20€. NHL:än puolella taas turvaudun tuohon ESPN360-palveluun niin näen juuri ne matsit mitkä haluankin. Saa nähdä miten tämä mtv3 paketti toimii, kaistan pitäisi ainakin itselläni helposti riittää. Toivottavasti toimii kuitenkin paremmin kuin URPOTV:n diashow..?Eikö saatana siellä Saksassakaan katsota jääkiekkoa ollenkaan, kun ei tunnu taaskaan löytyvän streamia.
Vai onko sielläkin vaan joku MAX, mikä näyttää näitä pelejä?
Itse ostin tuon mtv3 max "mikälieleijonakausipaketin" 20€. NHL:än puolella taas turvaudun tuohon ESPN360-palveluun niin näen juuri ne matsit mitkä haluankin. Saa nähdä miten tämä mtv3 paketti toimii, kaistan pitäisi ainakin itselläni helposti riittää. Toivottavasti toimii kuitenkin paremmin kuin URPOTV:n diashow..?
Peli on siellä ykkössivulla listassa, mutta eipä toimi. Voi olla ettei mitään striimiä löydy.Näkyykö tuo matsi tuosta Marwinin postaamasta linkistä? Itse en ainakaan saa edes valikkoa auki, missä olisi vaihtoehtona tuo peli?
Ja tuo "Saukko-streamikin" on vissiin maksullinen? Eli netistä ei pääse katsomaan kuin maksamalla tuosta Katsomosta?
Voisivat suomalaiset joskus itsekin striimata jotain, kun kerran näyttää ne muiden streamit kuitenkin aina kelpaavan. Eivät taida ne myp2p:n streamitkään ihan maksuttomilta kanavilta olla peräisin, joten ei voi kuin ihmetellä mikä täällä Suomessa mättää.
SlEipä näyttänyt streamia löytyvän.
Toivottavasti Slovakiaa vastaan onnistaa, vaikka sekin näyttää melko epätodennäköiseltä.
Mikä tahansa striimi on parempi kuin MAX.
Slovakialainen TV-asema näyttää ainakin tällä hetkellä Slovakia-Sveitsi ottelua joten loogisesti voisi ajatella, että näyttäisi myös suomen pelin, mutta tiedä häntä.
Mulla on katsomon kanssa ollut pientä ongelmaa Saksa ja Slovakia ottelussa, suhteellisen häiritsevää pätkimistä peleissä. 10/10 yhteys, onkos muilla ollut ongelmia, vai alanko etsimään vikaa omasta koneesta.
Mulla on katsomon kanssa ollut pientä ongelmaa Saksa ja Slovakia ottelussa, suhteellisen häiritsevää pätkimistä peleissä. 10/10 yhteys, onkos muilla ollut ongelmia, vai alanko etsimään vikaa omasta koneesta.