Nettilähetykset

  • 1 568 481
  • 2 390

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Sama tyrmistys täällä, jouduin poimimaan silmäni lattialta, kuvanlaatu on niin uskomaton.. itselläni kahden megan mokkula, eikä jumalauta lagaa yhtään

Sama juttu, tosin minulla ei ole mokkula, mutta 2 Mt kuitenkin. Ainoa lagaus tuli siitä, että minulla on jotain ongelmaa Flash Playerin kanssa varsinkin Firefoxissa, jouduin vaihtamaan selainta. Itse sivusto ei tökkinyt kertaakaan ja se kuvanlaatu ... Ainoa miinus ohjaajalle, joka jäi muutamaan otteeseen kiekollisesta tilanteesta jälkeen.
 

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Onko kellään tietoa miten pitkä tuo MTV3-katsomon tarjoama "Leijonakausi 20,00€" on pituudeltaan? En ole löytänyt oikeen mistään mitään varmaa tietoa.
Luulisi sen ainakin sisältävän nuo Buffalon kisat, Mestis pelit ja ehkä loput tämän kauden EHT-turnauksista.
 
Viimeksi muokattu:

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytyykö streamia tämän päivän Kanada-Suomi matsiin?
 

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti tästä blogista löytyvästä linkistä "LooLooTV" löytyy streami peliin. Toivottavasti pelaa.

Hfboards for the win, right? ;)

Itsekkin tuon sieltä löysin, ajattelin ensin katsoa, että toimiiko ollenkaan ennen kuin tulen tänne siitä ilmoittamaan. Mutta asiasta kolmanteen, tässä hieman suorempi linkki streamiin, jottei teidän tarvitse katsellä tuota ärsyttävää mainosbanneri/pop-up sivustoa joka tulee kun tuota LooLooTV linkkiä painaa tuolta blogista. HUOM! Antamastani linkistä valitsette sitten listasta Finland vs Canada pelin, kanava on FURBY--TV. Vaatii ilmeisesti veetle ohjelman latauksen ennen kuin peliä pystyy seuraamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Imuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hfboards for the win, right? ;)

Itsekkin tuon sieltä löysin, ajattelin ensin katsoa, että toimiiko ollenkaan ennen kuin tulen tänne siitä ilmoittamaan. Mutta asiasta kolmanteen, tässä hieman suorempi linkki streamiin, jottei teidän tarvitse katsellä tuota ärsyttävää mainosbanneri/pop-up sivustoa joka tulee kun tuota LooLooTV linkkiä painaa tuolta blogista. HUOM! Antamastani linkistä valitsette sitten listasta Finland vs Canada pelin, kanava on FURBY--TV. Vaatii ilmeisesti veetle ohjelman latauksen ennen kuin peliä pystyy seuraamaan.

Kiitos!
Tää sun antama linkkis näyttäis toimivan hyvin, ja chatissa sopivasti suomalaisia mukana ;)
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Onko etukäteistietoja nuorten kisojen näkyvyydestä, mikäli suhde max kanavaan on kylmänpuoleinen? Varmaankin nettistreameja pelien alkaessa löytyy, mutta onko jotakin varmuutta asioista?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko etukäteistietoja nuorten kisojen näkyvyydestä, mikäli suhde max kanavaan on kylmänpuoleinen? Varmaankin nettistreameja pelien alkaessa löytyy, mutta onko jotakin varmuutta asioista?

Ainakin tuon harkkapelin aikana tuli ilmi, että kyseiseiset heput laittaisivat myös Suomen ja USA:n pelin näkymään. Eiköhän muistakin peleistä löydy lähetykset, kun vaan tonkii. Ihmeellistä ettei näitä pystytä televisioimaan muuten kuin jonkun kuin Max:in kautta.
 

ParkTudor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Onkohan arvon palstalaisista kukaan koittanut tuota MTV3 Katsomon lähetystä? Olisi mahdollista ostaa loppukaudeksi "kausikortti" 20eurolla. Hieman kiinnostaisi kun näkisi sitten kaikki nuorten pelit. Mietityttää vain, jos teidän mainostamat striimit ovat esimerkiksi kuvanlaadultaan jopa parempia.
 

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Onkohan arvon palstalaisista kukaan koittanut tuota MTV3 Katsomon lähetystä? Olisi mahdollista ostaa loppukaudeksi "kausikortti" 20eurolla. Hieman kiinnostaisi kun näkisi sitten kaikki nuorten pelit. Mietityttää vain, jos teidän mainostamat striimit ovat esimerkiksi kuvanlaadultaan jopa parempia.

Samaa tuossa itsekin pohdin. Lisäksi näkisi nuorten kisojen lisäksi ainakin noi loput EHT-ottelut.
 

ParkTudor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Samaa tuossa itsekin pohdin. Lisäksi näkisi nuorten kisojen lisäksi ainakin noi loput EHT-ottelut.

En tänne suoraa vastausta saanut, niin otin yhteyttä kaveriini, kuka paljon katsoo futispelejä katsomon kautta. Hän kehui palvelua ja ostin itse tuon kausikortin nyt. Jos kuva on edes urhon tasoa niin ok, kun kuva tulee kaukaa.

Tullaan haukkumaan sitten aamulla jos ei ole toiminut.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
En tänne suoraa vastausta saanut, niin otin yhteyttä kaveriini, kuka paljon katsoo futispelejä katsomon kautta. Hän kehui palvelua ja ostin itse tuon kausikortin nyt. Jos kuva on edes urhon tasoa niin ok, kun kuva tulee kaukaa.

Katsomon kuvanlaatu oli ainakin vielä pari kuukautta sitten aivan umpisurkea. Striimiä tuli parhaimmillaan kivikautista vauhtia 750 kbit/s, kun ulkomaisten palveluiden (esim. ESPN) nopeus on jo 3000 kbit/s. Noiden ilmaisten striimien laatu taas on ihan tuuripeliä, Katsomosta sentään tietää mitä saa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsomosta olen katsellu kiekkolähetysten lisäksi mm. nyrkkeilyiltoja ja ihan hyvin on toiminut. Harmi, että jää ainakin Suomen ensimmäinen peli katsomatta. Maanantaina on töitä ja ei viitsi valvoa peliä ja aamulla kammeta itseään töihin.
 

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
Katsomosta olen katsellu kiekkolähetysten lisäksi mm. nyrkkeilyiltoja ja ihan hyvin on toiminut.

Katsoin jo viime vuonna katsomosta Nuorten MM-kisapelit. Sitä ennen minulla oli kuukauden MTV3 MAX-sopimus, mutta niitä ei enää saa tehtyä. Joten ostan varmaan huomenaamuna tuon 7 päivän leijonapaketin. Suomen finaalipeli siis tulee missattua, mutta aika lailla randomilla uskallan tämän valinnan tehdä...
 

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Terminaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Pomputtelijat
!

Hei Jatkoaikalaiset, oon nyt niin sekasin, että en tiiä millon suomen eka peli on? Ja toiseksi onko jollakin striimejä kyseiseen USA-Suomi otteluun?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös