Sama tyrmistys täällä, jouduin poimimaan silmäni lattialta, kuvanlaatu on niin uskomaton.. itselläni kahden megan mokkula, eikä jumalauta lagaa yhtään
Löytyykö streamia tämän päivän Kanada-Suomi matsiin?
Olen kyllä koittanut etsiä, mutta ei tunnu löytyvän. Jos siis jollakin on parempaa tietoa, niin olisi ihanaa.
Ilmeisesti tästä blogista löytyvästä linkistä "LooLooTV" löytyy streami peliin. Toivottavasti pelaa.
Hfboards for the win, right? ;)
Itsekkin tuon sieltä löysin, ajattelin ensin katsoa, että toimiiko ollenkaan ennen kuin tulen tänne siitä ilmoittamaan. Mutta asiasta kolmanteen, tässä hieman suorempi linkki streamiin, jottei teidän tarvitse katsellä tuota ärsyttävää mainosbanneri/pop-up sivustoa joka tulee kun tuota LooLooTV linkkiä painaa tuolta blogista. HUOM! Antamastani linkistä valitsette sitten listasta Finland vs Canada pelin, kanava on FURBY--TV. Vaatii ilmeisesti veetle ohjelman latauksen ennen kuin peliä pystyy seuraamaan.
Vielä suorempi linkki: http://veetle.com/index.php/channel/view#4c2ff2b7d6705.
Eikä tarvii edes kuunnella/lukea kännisten suomalaisten chättäilyjä :D
Onko etukäteistietoja nuorten kisojen näkyvyydestä, mikäli suhde max kanavaan on kylmänpuoleinen? Varmaankin nettistreameja pelien alkaessa löytyy, mutta onko jotakin varmuutta asioista?
Onkohan arvon palstalaisista kukaan koittanut tuota MTV3 Katsomon lähetystä? Olisi mahdollista ostaa loppukaudeksi "kausikortti" 20eurolla. Hieman kiinnostaisi kun näkisi sitten kaikki nuorten pelit. Mietityttää vain, jos teidän mainostamat striimit ovat esimerkiksi kuvanlaadultaan jopa parempia.
Samaa tuossa itsekin pohdin. Lisäksi näkisi nuorten kisojen lisäksi ainakin noi loput EHT-ottelut.
En tänne suoraa vastausta saanut, niin otin yhteyttä kaveriini, kuka paljon katsoo futispelejä katsomon kautta. Hän kehui palvelua ja ostin itse tuon kausikortin nyt. Jos kuva on edes urhon tasoa niin ok, kun kuva tulee kaukaa.
Katsomosta olen katsellu kiekkolähetysten lisäksi mm. nyrkkeilyiltoja ja ihan hyvin on toiminut.
Olisi mahdollista ostaa loppukaudeksi "kausikortti" 20eurolla.
Viitsisitkö kertoa, että mistä löysit tuon tarjouksen? Vaikka linkin muodossa, kiitos!
Viitsisitkö kertoa, että mistä löysit tuon tarjouksen? Vaikka linkin muodossa, kiitos!