Netflix Suomi

  • 1 096 327
  • 3 648

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tällä toimii, mutta kuvanlaatu on huono?

Ahaa, no jonkin aikaa kesti ennen kuin siirtyi HD-toistoon, mutta kun siirtyi niin ainakin näin läppärin ruudulta näyttää ihan hyvälle. En saa nyt kytkettyä mihinkään suurempaan näyttöön, että pystyisi tarkempaan arvioon, mutta ei kuva huono ainakaan mulla ole missään tapauksessa.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Ei toiminut tänään minullakaan jenkkien netflix mutta nyt rupesi taas yhtäkkiä toimimaan. Hyvin outoa mutta en valita.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Ei toiminut tänään minullakaan jenkkien netflix mutta nyt rupesi taas yhtäkkiä toimimaan. Hyvin outoa mutta en valita.

Media hintilla on varmaankin ollut palvelinongelmia, sellaista sattuu aina joskus.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Media hintilla on varmaankin ollut palvelinongelmia, sellaista sattuu aina joskus.

Jep, ei pitäisi varmaan painaa paniikkinappulaa heti kun jokin ei toimi vaan venailla vähintään päivä. Hyvä että homma kuitenkin pelaa, ja tuo backup-vaihtoehtokin on hyvä saada tietoon.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Onko kenelläkään Netflixin käyttäjällä ollut ongelmia kuvan hidastumisen/päivittymisen kanssa? Eli kuva jätättää välillä ja ääni tulee ennen kuvaa. Luin jostain, että Firefox saattaa ylikuormittaa prosessoria varsinkin lisäosien kanssa. Käytän siis Mediahint-lisäosaa, kun selailen nykyään jenkkiversiota Netflixistä. Esimerkiksi Youtube tai muut videopalvelut eivät tätä tee, eikä tunnu tuo Suomen versiokaan tekevän.

Auttaako esimerkiksi selaimen vaihto Chromeen ja saako siihen tuota Mediahint:iä? Koneena on Samsungin perusläppäri, joka on alle vuoden vanha, joten ei pitäisi ainakaan prosessorin vielä ollan entinen, koska en käytä tuota mihinkään pelailuihin vaan lähinnä normaaliin surffailuun ja leffojen katseluun.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Auttaako esimerkiksi selaimen vaihto Chromeen ja saako siihen tuota Mediahint:iä?

Saa, mutten tiedä auttaako. Chromella Macissa olen katsonut, ei ole ollut ongelmia.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Breaking Bad

Kuvittelenko vain vai onko Breaking Badiin jo saatavilla 6. kausi Suomen Netflixistä (tai jollakin kikka kolmosella)? Itsellä ainakin näkyy vain viisi kautta.

Jos vastaus lukee jossain edellisillä sivuilla, niin vittuilua otetaan vastaan :-)

-Julli-
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Kuvittelenko vain vai onko Breaking Badiin jo saatavilla 6. kausi Suomen Netflixistä (tai jollakin kikka kolmosella)? Itsellä ainakin näkyy vain viisi kautta.

Jos vastaus lukee jossain edellisillä sivuilla, niin vittuilua otetaan vastaan :-)

-Julli-

Varmastikin viidennen kauden toista puolikasta tarkoitat? Ei ainakaan itselle näy vielä Suomen tai Amerikan versioissa, joten ei taida vielä olla saatavilla.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Varmastikin viidennen kauden toista puolikasta tarkoitat? Ei ainakaan itselle näy vielä Suomen tai Amerikan versioissa, joten ei taida vielä olla saatavilla.

Vika mulla näkyvä jakso on siis 5. kauden Gliding over all. Milloin odotettavissa lisää / paljonko tuota on kaikenkaikkiaan tehty?
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Vika mulla näkyvä jakso on siis 5. kauden Gliding over all. Milloin odotettavissa lisää / paljonko tuota on kaikenkaikkiaan tehty?

Viides kausi on viimeinen ja tuo toinen osa kattaa kahdeksan jaksoa Gliding over all jälkeen. Pienellä haulla ei virallisia aikatauluja tullut nähtyä, mutta jotain puhetta oli joulun jälkeisestä ajasta.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Vähän otsikon aiheen vierestä, mutta Breaking badin viidennen kauden puuttuvat jaksot näette ruutu.fi:ssä. Sieltä saa kokeiluna ilmaisen kuukauden, joten helposti kerkeää nuo tuijottelemaan. Huikea sarja!
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vähän otsikon aiheen vierestä, mutta Breaking badin viidennen kauden puuttuvat jaksot näette ruutu.fi:ssä. Sieltä saa kokeiluna ilmaisen kuukauden, joten helposti kerkeää nuo tuijottelemaan. Huikea sarja!

Jaahans. Maksettuna koko vuosi, joten väijynpä ne sitten sieltä enkä odottele NETFKIXIIN tulemista.

Suuri kiitos tiedosta!!!

Ps. huikea on sarja, todellakin!
 

zucchini

Jäsen
Onko kukaan muu törmännyt seuraavaan ongelmaan: keltainen teksti hajoaa ajoittain sutuksi, välillä saattaa puuttua kokonainen rivi, välillä se on lukukelvotonta pikselimössöä.

Olen katsonut tekstitettyjä ohjelmia lähinnä Playstation 3:lla, ja siinä olen välillä huomannut, että välistä puuttuu repliikkejä. En tosin tiedä, tippuvatko ne toistossa vai puuttuvatko ne jo käännöstiedostosta. Pari kertaa on puuttunut myös toinen riveistä kaksirivisessä repliikissä. Muuten en ole ongelmia huomannut, mutta katson ohjelmia aika paljon ilman tekstejä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Olen katsonut tekstitettyjä ohjelmia lähinnä Playstation 3:lla, ja siinä olen välillä huomannut, että välistä puuttuu repliikkejä. En tosin tiedä, tippuvatko ne toistossa vai puuttuvatko ne jo käännöstiedostosta.

Itsellä on myös välillä jäänyt tekstit uupumaan välistä, mutta ne ovat tulleet näkyviin, kun on vain kelannut hieman taaksepäin, eli siis kohtaan, jolloin tekstit eivät enää ruutuun ilmestyneet.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Miten vaikeaa voi olla saada kaikki leffat ja sarjat omissa osioissaan aakkosjärjestykseen? Muuten olen tyytyväinen
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuonne tulee uusia leffoja liian harvoin. Sitä kukaan ei voi kiistää.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä on varmaan jonkun mielestä tyhmä kysymys, mutta uskon itsetuntoni kestävän sen, joten tässä tulee:

Tuossa "päävalikossa" ehdotetaan elokuvia ja sarjoja sillä perusteella, että "koska katsoit tämän taikka tuon" tai että "suosittuja netflixissä". Saako sen mitenkään siihen malliin, että leffat olisi järjestetty vaikkapa kategorioiden mukaan, tai jotenkin muuten hieman järkevämmin? Esim. toiminta, scifi, draama, jne? Tuo nykyinen tapa kun tuntuu vähän hölmöltä.

Ihan hyvä ostos tuo on muuten ollut, valtavasti on katsottavaa ja ei edes maksa paljon.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseä ärsyttää että nuo ohjelmat jotka jo katsonut on edelleen listoilla ja vaikeuttaa ohjelmien ja leffojen etsimistä kun joukossa on paljon sontaa joita ei uudestaan halua katsoa missään nimessä. Tai niitä joita tietää ettei koskaan tule katsomaan. Eli pitäisi olla joku roskakori johon työntää mitä ei halua katsoa.

Myös uudet tuotantokaudet sarjoissa jää ainakin pleikkarilla katsoaessa usein lian helposti huomaamatta. Voisi yksi valikko olla jossa näkyisi pelkästään ne joissa uusia kausia on.

Kyllähän tuo uuden sisällön puute on myös iso, esimerkiksi joku Dexter tai joku muu huippusarja on 3-4 vuoden takaista ohjelmistoa. Toki joistakin sarjoissa sentään kohtuulisessa ajassa tuli, mutta Breaking badissakin jäi sitten tuohon 8 jaksoon ettei perään tullutkaan uusia jaksoja enempää.

Leffatkin on päääasiassa 2011 vuoden tuotantoa ja sieltäkään ei taida aina ihan niitä vuoden hittileffoja olla näkyvissä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Onko kenelläkään Netflixin käyttäjällä ollut ongelmia kuvan hidastumisen/päivittymisen kanssa? Eli kuva jätättää välillä ja ääni tulee ennen kuvaa.

Mulla ainakin macbook ja safari-kombolla tekee tuota. Wlanin kautta katselen siis. Hyppii ja pomppii välillä ärsyttävästi ja lisäksi ruutuun tulee pieniä viivoja. Pöytäkoneella tätä ongelmaa ei ole.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hell on Wheels oli hyvä sarja, kakkoskautta odotellessa. Vähän hidastempoinen kyllä, mutta oikeastaan se ei mun makuuni ole yleensä kuin plussaa. Verrokkina toimikoot vaikkapa HBO:n John Adams -minisarja, josta pidin tolkuttomasti, vaikka se ei mikään actionpläjäys ollutkaan.

Netflix yllätti meikäläisen todella positiivisesti, kun satunnaisen selailun tuloksena eteen pläjähti Unsere Mütter, Unsere Vater, eli saksalainen minisarja toiseen maailmansotaan sijoittuen. Mukana on sotatapahtumia, siviilielämää, rintamasairaanhoitoa sekä pakeneva juutalainen, ja ainakin kolmanneksen katsottuani olen ollut tyytyväinen näkemääni. Saksassa ja Itä-Euroopassa teos on aiheuttanut kai jo jonkinlaista kohua, kun natsit eivät kaikki olekaan sikoja tai kun ne ovat aina vain niitä sikoja, mutta näin suomalaissilmin kiinnostavampaa on ollut keskittyä enemmän tarinan ja henkilöhahmojen kehittymiseen.

Vaan kuolleet eivät vaeltele vieläkään kahta kautta pidemmällä. Harmi, koska nyt lomalla olisi ollut sauma katsella näitä sarjoja alta pois.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Aloitin Netflixillä katselun loppukesästä isosiskon tunnuksilla. Sitten, kun päätti lopettaa tilauksen, niin jouduin itse tilaamaan netflixin tuossa lokakuussa. Alkuun alkoi sisältö tökkiä, kun mitään uutta katseltavaa en löytänyt paitsi pari lyhyttä sarjaa.

Vasta nyt joulukuussa Netflixiin alkoi tulla hyvin uutta sisältöö kuten ihan tämän vuoden elokuvia.

Täytyy sanoa, että Netflix on mullistanut täysin ainakin minun elokuvien ja sarjojen seuraamisen, koska sieltä löytyy oikeasti jotain hyvää.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vasta nyt joulukuussa Netflixiin alkoi tulla hyvin uutta sisältöö kuten ihan tämän vuoden elokuvia.

Taidettu näin joulun alla paljon mainostaa netflixiä monessa paikassa ja haluavat saada tilauksiin jatkuvuutta lisäämällä paljon uudempaakin tuotantoa tai sitten ostavat aina klönttinä leffat ja sarjat jostain.

En tiedä mutta tosiaan ihan mukavasti nyt näyttäisi olevan uudempiakin elokuvia varsinkin vaikka osa suosituista sarjoissa ei uusia kausia löydy kuten dexter, Walking dead ym.

Jos on muuten yhtä pihi kun meikäläinen niin kannattaa aina välillä pitää pientä paussia, tilauksen kun saa helposti napin painalluksella katkaistua ja helposti tilattua takaisin ilman isoja kikkailuja. Varsinkin kun tosiaan hieman köntässä tuntuvat aina lisäilevän materiaalia.

Onhan tuo nyt varsinkin satunnaiskatseluun hyvä palvelu mutta ei tosiaan pysty telkkaria tai muita nettipalveluja kokonaan korvaamaan juuri tuon takia kun ei kaikista ohjelmista tule edes kohtuullisella ajalla uusia jaksoja.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
En tiedä paljonko teillä on aikaa katsoa päivittäin, mutta ainakin itselläni se jono vain kasvaa katsottavien määrässä. Toki yritän tehdä löytöjä vanhemmista sarjoista ja niitä kyllä riittää. Minulla tämä palvelu on ollut käytössä jo vuoden. TV:stä tulee katsottua enään urheilua ja jos ylen kanavilla joku sarja kiinnostaa niin YLE areena on aina parempi, koska voi itse valita ajankohdan. Katsomoa ja Ruutuakin tulee toki käytettyä, mutta hyvin vähän.. Ruudussa tympii ne mainokset aika huolella.

Netflixin huono puoli on uutuusleffat ja jos niitä arvostaa, kannattaa miettiä ihan jotain muuta palvelua. Ja ei Netflixiä voi suositella niillekkään, jotka haluavat hetinyt sarjoistakin uudet jaksot. Se ei onnistu ellei sarja ole Netflix original. Kaikissa palveluissa on puutteensa, mutta Netflix antaa ainakin minusta hinnallensa reilun vastineen. Jo pelkästään nuo original seriesit ovat kaupassa kalliimpia (yhteensä) kuin tämän vuosihinta. Palveluhan sitä paitsi on parantanut kokoajan pienin askelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös