Netflix Suomi

  • 1 096 471
  • 3 648

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsoin juuri putkeen Netflixistä koko Luther-sarjan. Aivan huikea, synkkä ja väkivaltainen poliisisarja, taattua brittilaatua. Suosittelen!
Ehdottomasti parasta Netflixissä on kyllä tämä että voi katsoa putkeen sarjoja, olen niin onnettoman huono aikatauluttamaan elämäni television mukaan, eikä ole jaksamista tai kiinnostustakaan sen puoleen, niin tuollainen palvelu josta voi tsiigailla millon ite huvittaa on kerta kaikkiaan mainio.

Toisaalta saahan esimerkiksi Elisa viihteen kautta pistetyä TV:sarjat nauhoitukseen pelkän nimen perusteella joten ei tarvitse olla edes aina nauhoittamassa noita ja voi kätevästi järjestyksessä sitten katsella noita.

Ilmeisesti uusia sarjoja ja leffoja on suhteelisen vähän netflixissä edelleen tarjolla joten saa nähdä tuleeko itse ainakaan mitään kestotilausta pistämään tuosta. Satunnaisen kuukauden ehkä voi ostaa, mutta ainakin palvelun alkuaikoina uusista sarjoista ei ollut uusia tuotantokausia ollenkaan ja muutenkin suhteelisen vähän uutta katseltavaa. Pitänee tässä jossain kohti testata uudestaan, mutta omaan budjettiin 8 euroakin on paljon jos katsoo vain muutaman sarjan ja leffan satunnaisesti, kuitenkin kun tosiaan boxilla saa rajattomasti ohjelmaa tallennettua niin aika hyvin pitkällä aikavälillä antaa tarjontaa ilmaiseksi verrattuna netflixiin verrattuna, toki käyttöliitymä ei ehkä niin hyvä, mutta silti. Kirppareilta ja kauppojen alehyllyssäkin alkaa samaan sarjoja ja leffoja sen verran halvalla että 8 eurollakin alkaa jotain kuukaudessa saamaan ja ne voi vaihtaa pois ja omistaa tavaran konkreettisesti :)
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ilmeisesti uusia sarjoja ja leffoja on suhteelisen vähän netflixissä edelleen tarjolla joten saa nähdä tuleeko itse ainakaan mitään kestotilausta pistämään tuosta, satunnaisen kuukauden ehkä voi, mutta ainakin palvelun alkuaikoina uusista sarjoista ei ollut uusia tuotantokausia ollenkaan ja muutenkin suhteelisen vähän uutta katseltavaa, pitänee tässä jossain kohti testata uudestaan, mutta omaan budjettiin 8 euroakin on paljon jos katsoo vain muutaman sarjan ja leffan satunnaisesti, kuitenkin kun tosiaan boxilla saa rajattomasti ohjelmaa tallennettua niin aika hyvin pitkällä aikavälillä antaa tarjontaa ilmaiseksi verrattuna netflixiin verrattuna, toki käyttöliitymä ei ehkä niin hyvä, mutta silti. Kirppareilta ja kauppojen alehyllyssäkin alkaa samaan sarjoja ja leffoja sen verran halvalla että 8 eurollakin alkaa jotain kuukaudessa saamaan ja ne voi vaihtaa pois ja omistaa tavaran konkreettisesti :)
Jumankauta, hengitä välillä. Ekassa virkkeessä oli kymmenkunta lausetta.

Minä en ole hirveän paljon Netflixiä katsonut, mutta kahdeksan euroa on taas mun mielestäni niin tajuttoman vähän tuosta valikoimasta, että vaikka siellä olisi pääasiassa vanhaa kamaa, kannattaa tili pitää. Mulla toki on se tilanne, että Netflix on kätevä muksujen kannalta sekä töissä oppilaille lukukauden lopussa. Ja on siellä muutama opetukseen liittyvä dokkari/leffa, joka tullee näytettyä ensi lukuvuonna.

Ostin kännyyni eli Samsung Galaxy S2:een MHL-adapterin, jolla kännyn saa peilattua telkkariin. Pleikkaa tai muuta vastaavaa konetta mulla ei ole, joka Netflixiä näyttäisi, joten tuo on ihan hyvä ja halpa korvike ennenkuin muksut pleikkarin vaativat.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumankauta, hengitä välillä. Ekassa virkkeessä oli kymmenkunta lausetta.

Minä en ole hirveän paljon Netflixiä katsonut, mutta kahdeksan euroa on taas mun mielestäni niin tajuttoman vähän tuosta valikoimasta, että vaikka siellä olisi pääasiassa vanhaa kamaa, kannattaa tili pitää. Mulla toki on se tilanne, että Netflix on kätevä muksujen kannalta sekä töissä oppilaille lukukauden lopussa. Ja on siellä muutama opetukseen liittyvä dokkari/leffa, joka tullee näytettyä ensi lukuvuonna.

Tämä nyt on tosiaan vähän tapauskohtaista. Haluaako katsella vanhoja sarjoja vai myös sitä uudempaa materiaalia. Kyllähän tuossa tavaraa riittää jos haluaa vaikka kavereiden kanssa katsoa jotain ja leffahylly tyhjä. Pistin nyt testimielessä uuden tilauksen menemään kuukaudeksi, mutta ohjelmisto on suurimaksi osaksi edelleen samaa kun puolivuotta sitten. Ainakin noiden huippusarjojen kohdalla tarjonta edelleen surkea, Walking Deadin kakkoskautta esimerkiks ei vielä löydy, mutta mitä nyt 2011 julkaistuilta ohjelmilta vielä näin 2013 voi olettaa.

Monta sarjaa olen tuota myöten kyllä alkanut seurata, mutta kun uusia jaksoja ei julkaista niin pakko katsoa ne muualta. Tuntuu että telkkaristakin tulee moni sarja nopeammin kun tuolta ja ne voi pistää ilmaiseksi nauhalle. Lähes 100 euroa vuodesta ohjelmista jotka voi myös ilmaiseksi pistää nauhalle telkkarin kautta jopa nopeammin kuin tuolta ei kuulosta omasta mielestä edulliselta, mutta kaikki on käyttäjästä kiini.

Voisikin olla että tuolta saisi palvelun myös vain vaikka vuorokaudeksi ostettua jos haluaa vaikka kavereiden tai "tyttöystävän" kanssa satunnaisesti jotain katsella. Jopa niin että saisi "leffailtana" pelktä leffat käyttöön, toki vuokrauspalvelut olemassa mutta silti.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Mulla ei oo tallentavaa digiboxia, ja harvemmin telkkarista kyllä mitään tarviis tallentaakaan ja toi netflixi on aika paljon myöskin noita leffoja varten. Kamujen kanssa leffailtaillessa on ihan kiva ettei tarvii mihinkään makuuniin raahautua. Toki netflixin valikoima on aika paska mutta toisaalta semmoset seurusteluleffaillat ei mitään hyviä leffoja kaipaakaan, niissä on se huono puoli että pitäis pystyä keskittymäänkin vähän. Tusinarainaa kattoessa voi hyvin jauhaa paskaa samalla kaikesta muusta ilman et menettää mitää leffasta. Muutenkin kunhan nuo koulut jatkuu syksyllä nii tolle netflixille on enempi taas käyttöä, nyt kesällä se on ollut lähinnä tota et kattelee noita brittidekkareita yms.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta sarjaa olen tuota myöten kyllä alkanut seurata, mutta kun uusia jaksoja ei julkaista niin pakko katsoa ne muualta.
Eihän tämä palvelu mitenkään voi pärjätä waretukselle vaihtoehtona varsinkin jos on aikaa käyttää tv:n katseluun useita tunteja päivittäin. Ainakin omalla tv:n katselutahdilla Netflixissä on kokoajan sellaista mitä tekisi mieli katsoa mutta kun ei aika riitä niin joutuu odottamaan, esim. nämä Netflixin uusimmat omat sarjat. Ja juuri ilmoittivat lisänneensä 8 jaksoa Breaking Badiäkin, ..kele :-)
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pieni ongelma on tullut kyseisen palvelua käyttäessä eteen. Itse tein omalla nimelläni tunnukset vuosi takaperin ilmaisen kuukauden houkuttelemana, mutta peruin tilaukseni ennen kuukauden täyttymistä. Tällöin palvelu toimi ilman ongelmia suomenkielisenä. Nyt sitten noin viikko sitten tyttöystäväni avasi itselleen tilin palveluun, mutta hänen tilinsä kautta ei löydy suomeksi tekstitettyjä elokuvia ollenkaan. Kieliasetuksissakin on vain englanti, ranska, portugali ja espanja tarjolla. Suomea ei ole edes valittavissa.

Miten tämä nyt on korjattavissa? Eikös näiden samojen tunnuksien luulisi toimivan suomen Netflixissäkin samalla tavalla (siis siinä tapauksessa jos palveluun rekisteröityminen on tehty ulkomaan Netflix-palveluun ja ongelma juontuu siitä). Voihan noita leffoja tietysti katsoa englanniksikin tekstitettynä, mutta hieman vaivaa tämä tilanne. Onko kellään tullut vastaan samanlaista ongelmaa?
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Miten tämä nyt on korjattavissa? Eikös näiden samojen tunnuksien luulisi toimivan suomen Netflixissäkin samalla tavalla (siis siinä tapauksessa jos palveluun rekisteröityminen on tehty ulkomaan Netflix-palveluun ja ongelma juontuu siitä). Voihan noita leffoja tietysti katsoa englanniksikin tekstitettynä, mutta hieman vaivaa tämä tilanne. Onko kellään tullut vastaan samanlaista ongelmaa?

Voi olla hieman kaukaa haettu, mutta onko selaimessa käytössä lisäosa joka muuntaa sivustot Yhdysvaltojen versioihin? MediaHint tai muu vastaava.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi olla hieman kaukaa haettu, mutta onko selaimessa käytössä lisäosa joka muuntaa sivustot Yhdysvaltojen versioihin? MediaHint tai muu vastaava.

Itse asiassa ei ole niinkään kaukaa haettua, sillä taisin ko. lisäosan joskus selaimeen asentaa. Eipä käynyt mielessäkään että sillä voisi olla jotain tekemistä asian kanssa. Lisäosa siis mäkeen ja uutta yritystä. Kiitos vinkistä!
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eihän tämä palvelu mitenkään voi pärjätä waretukselle vaihtoehtona varsinkin jos on aikaa käyttää tv:n katseluun useita tunteja päivittäin. Ainakin omalla tv:n katselutahdilla Netflixissä on kokoajan sellaista mitä tekisi mieli katsoa mutta kun ei aika riitä niin joutuu odottamaan, esim. nämä Netflixin uusimmat omat sarjat. Ja juuri ilmoittivat lisänneensä 8 jaksoa Breaking Badiäkin, ..kele :-)

Ei toki pidäkkään mutta vois silti jotkut sarjat tulla vähän edes realiajassa, kuten vaikkapa tuo Walking dead niin luulisi jo kakkoskauden pikkuhiljaa tulevan vaikka ilmestyi jo tuo 2011 loppuvuodesta.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Breaking Bad. Jumalauta mitä huikeutta tämä sarja! Eipä olisi varmaan tullut jäätyä tähän näin pahasti nalkkiin jos ei olisi ollut Netflixiä. Kaikki jaksot nyt katsottu ja koskahan saadaan Suomen Netflixiin kauden viisi viimeiset kahdeksan jaksoa? Shieldsien yms huippusarjojen joukkoon meni heittämällä. Neroutta koko sarja.

Katsokaa ihmeessä ken ei ole sarjaa vielä seurannut! Nelonen esittää tätä mutta tulee niin harvakseltaan ettei hommaan saa otetta. Tarina siis kertoo kemianopettajasta joka sairastuu keuhkosyöpään ja rupeaa kokkaamaan huumetta jättääkseen maallistamammonaa perheelleen perinnöksi. Tämän touhun ympärille rakentuukin kaikkea mielenkiintoista ja sarjassa on ihan huikeita roolisuorituksia.

Mitäs sitä nyt katsoisi? Elämässä on tyhjä aukko, joten suosituksia?
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Breaking Bad
Mitäs sitä nyt katsoisi? Elämässä on tyhjä aukko, joten suosituksia?

Mikäli suomenkieli ei ole tarpeellinen osa katsomiskokemusta, niin asenna chromeen mediahint-laajennus ja katso uusin BB-jakso AMC:n omilta sivuilta. Kyseinen laajennus ei ole laiton ja voit sen avulla katsoa myös mm.HULU:n ja US Netflixin tarjontaa omalta tililtäsi. Niin, AMC:n soittimesta saa myös englanninkieliset tekstit, jos tarvetta on. Täytä Heisenbergin kokoinen aukko elämästäsi!
 
Viimeksi muokattu:

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Breaking Bad. Jumalauta mitä huikeutta tämä sarja! Eipä olisi varmaan tullut jäätyä tähän näin pahasti nalkkiin jos ei olisi ollut Netflixiä. Kaikki jaksot nyt katsottu ja koskahan saadaan Suomen Netflixiin kauden viisi viimeiset kahdeksan jaksoa? Shieldsien yms huippusarjojen joukkoon meni heittämällä. Neroutta koko sarja.

Varmaan sitten kun kun niitä jaksoja julkaistaan jenkeissä, vitoskauden 9 jakso taisi muutama päivä sitten tulla ulos.

Ilmeisesti nyt netflixissä enemmän myös tavaraa realiajassa kuin jokin aika sitten? tuli tuossa kuukausi sitten itsekin pitkästä aikaa otettua taas jäsennyys, mutta tänään loppui, eipä tullut hokaistua että Breaking dadistä näytetään näin realiajassa jaksoja, pitää varmaan jatkaa tilausta. Muutenkin näytti olevan enemmän omaa tuotantoa ja muuta jota näkee pelkästään Netflixin kautta joten ehkä perun noita aikaisempia viestejä. Selkeäästi parempaan suuntaan menty.
 

KokkosEsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Breaking Bad.

Mitäs sitä nyt katsoisi? Elämässä on tyhjä aukko, joten suosituksia?

Kannattaa katsoa Pirunpelto. Ite just vikan jakson katoin ja koko sarjan kolmessa päivässä, aivan helkkarin hyvä!

Toinen mitä voin suositella, on ruåtsalais/tanskalainen sarja nimeltään; Silta. Ite olin just ton kielipolitiikan suhteen epäileväinen, mutta jumaliste on kyllä hyvä sarja! Se ruotsalainen naispoliisi on aivan mahtava ja juoni on muutenkin sellainen, että kymmenen tunninmittaista jaksoa on pakko katsoa nopeesti läpi!!
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kysymys: Onko tuolla Netflixillä mitään logiikkaa milloin se veloittaa kuukausimaksun tililtä? Meillä kyseinen palvelu ei hyväksynyt, kuin mastercardin (!!) luottokortin maksutavaksi. Mikään muu ei käynyt. Kortissa on hyvin pieni (tarkoituksella) luottoraja, joka siis on usein tapissaan.

Se siis ihmetyttää, että joskus veloitus menee kuun ensimmäisenä päivänä ja esimerkiksi nyt oli tänään yritetty veloittaa tuota, mutta luottoraja on vastassa ja luottolaskun maksan vasta parin päivän kuluttua. Ärsyttää, kun tili menee tämän takia välillä pois käytöstä, kun ei voi yhtään ennakoida koska tuo palvelu veloittaa kuukausimaksut ja yksi kortti seitsemästä kelpaa maksutavaksi.

Ei noilla vissiin vieläkään ole sähköpostia? Ei ainakaan vuoden alussa ollut infossa, enkä ala kesken töiden soittelemaan. Eipä tämä maailmaa kaada, mutta olisi tietysti kiva tietää koska veloitus menee, kun se saattaa tosiaan mennä minä päivänä tahansa kuun 1-15 päivän aikana.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Sehän yrittää viedä maksun seuraavan kuun samana päivänä, 15.08 -> 15.09. Jos ei katetta, laskutus siirtyy kyseiselle päivälle kun tiliä pystyy veloittamaan.

Olihan sekavasti sanottu
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ostin kännyyni eli Samsung Galaxy S2:een MHL-adapterin, jolla kännyn saa peilattua telkkariin.

Onko kenelläkään kokemusta näistä kännykkä => tv -virityksistä? Itse olen kolmatta kuukautta katsellut netflixiä puoliksi koneelta, puoliksi galaxyn näytöltä. Lähinnä tässä mietityttää, miten tarkkana kuva siirtyy televisioon, kun puhutaan kuitenkin ihan eri luokan näyttökoosta?

Saattaisi mennä tyhmien kysymysten ketjuun, mutta saatan myös olla liian tyhmä ymmärtääkseni kysyväni tyhmiä.

Ehkä vastaus olisi fiksu? Play.comissa näyttäisi näitä adaptereita olevan. Ei ole ennen vastaan tullut, nyt kiinnostaa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Sehän yrittää viedä maksun seuraavan kuun samana päivänä, 15.08 -> 15.09. Jos ei katetta, laskutus siirtyy kyseiselle päivälle kun tiliä pystyy veloittamaan.

Olihan sekavasti sanottu

Ahaa vai näin se toimii. Kiitos selvennyksestä. On se hauskaa, että nopeammin saa vastauksen jatkoajan keskustelupalstalla verraten yhtiön omaan "asiakaspalveluun".
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Ahaa vai näin se toimii. Kiitos selvennyksestä. On se hauskaa, että nopeammin saa vastauksen jatkoajan keskustelupalstalla verraten yhtiön omaan "asiakaspalveluun".

Eikös tuolla ole livechat-mahdollisuus asiakaspalvelun kanssa Ota yhteyttä linkin takana?
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Eikös tuolla ole livechat-mahdollisuus asiakaspalvelun kanssa Ota yhteyttä linkin takana?

Taisipa ainakin ennen olla pelkästään lontooksi tuo chat. Ei siinä, kyllä tuo enkku luonistuu, mutta olisi se tietysti kiva neuvotella kotimaisella. En tiedä sitten onko nykyään ihan suomeksikin tämä chatti, jos on niin sitten voin tästäkin kyselystä syyttää ihan itseäni. Niinkuin yleensä....
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt tuonne on ilmestynyt Sons of anarchyn neljäs tuotantokausi. Ei muuta kuin katselemaan.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Tuosta maksamisesta, mulla on käytössä Nordea pankki/mastercard, niin itse valitsin maksu tavaksi Masterin, kortin takapuolelta kun näppäilee sen alalaidassa olevan numero sarjan (3 viimeistä turvanumero) niin silloin veloitus lähtee debit eikä credit puolelta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tuosta maksamisesta, mulla on käytössä Nordea pankki/mastercard, niin itse valitsin maksu tavaksi Masterin, kortin takapuolelta kun näppäilee sen alalaidassa olevan numero sarjan (3 viimeistä turvanumero) niin silloin veloitus lähtee debit eikä credit puolelta.

Onko näin? Visassa on etupuolella kohokuviolla Credit kortin numero ja takapuolella 3 numeroinen turvanumero painettuna. Sitten takapuolella on eri korttinumero debit puolelle painettuna ja sille oma turvanumero ja vain tätä debit korttinumeroa ja sen omaa turvanumeroa käyttämällä menee debit puolelta.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Siis juuri samalla tavalla toimii Master, eli kortin takauolella, ala laidassa, painettuna(ei kohokuviolla), on debit kortin numero ja turva numero.
 
Auttakaa nyt hädässä. Onko kellään kokemusta, kun netflixin tekstit tulee ennen aikojaan? Pleikalla tai iPadilla ongelmaa ei ole, mutta puhelimessa tekstitys on aivan sekaisin.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
On tullut muuten katseltua tuota lähes päivittäin, mutta voiko tuohon täysin luottaa? Sarjapuolelle tuolla ei ainakaan ole lisätty Sons of Anarchyn neljättä kautta.

Netflix on kyllä itselleni ollut erittäin hyvä ja koko ajan löytyy katseltavaa vaikka ja kuinka. Se vähän ärsyttää, että kaikkia elokuvia ei edes löydä tuolta, vaan jonkun pätkän katsottua, pomppaa sitten samankaltaisina sellaisia pätkiä, mitä ei ole ennen tuolla nähnyt. Tuo saisi olla järkevämmin toimiva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös