Netflix Suomi

  • 1 096 179
  • 3 648

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Ainakin PS3-versiosta näkyy kokonaan poistuneen "Viimeksi katsotut" -valikkorivi. Huonompi juttu, sillä nyt joutuu ulkoa muistelemaan mitä kaikkia sarjoja ja dokumentteja sitä olikaan seuraamassa.

Lisää ne "Omaan listaan", niin ei tarvitse muistella?
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Ainakin PS3-versiosta näkyy kokonaan poistuneen "Viimeksi katsotut" -valikkorivi. Huonompi juttu, sillä nyt joutuu ulkoa muistelemaan mitä kaikkia sarjoja ja dokumentteja sitä olikaan seuraamassa.
Totta, viikonloppuna kun katsoin Samsungin Smart-tv:n kautta Netflixiä, niin jostain syystä "viimeksi katsotut"-valikkorivi oli poistunut kokonaan. Todella huono "uudistus", jos on tarkoituksenmukainen. Tuollahan oli kaikki keskeneräiset sarjat ja muut, jotka oli helppo klikata nopeasti käyntiin. Nyt pitää tosiaan muistella, että mitäs sitä taas olikaan katsomassa. Äkkiä takaisin!
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Mites tämä toimii? Tällaista olen kyllä odottanut siitä saakka kun tämä palvelu Suomeen rantautui.

PS3:lla paina valitsemasi ohjelman kohdalla X-nappia, jolloin avautuu muutaman vaihtoehdon valikko. Yksi niistä on "Lisää omalle listalle", tai jotakin sellaista. Oma lista aukeaa Netflixin päävalikossa neliöstä (vai oliko ympyrä?). Muiden, kuin PS3-version ohjeita en osaa kertoa. Mahtaako teillä olla eri päivitys kuin minulla, niitä "Oma lista" namiskoja on vaikea olla huomaamatta?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
PS3:lla paina valitsemasi ohjelman kohdalla X-nappia, jolloin avautuu muutaman vaihtoehdon valikko. Yksi niistä on "Lisää omalle listalle", tai jotakin sellaista. Oma lista aukeaa Netflixin päävalikossa neliöstä (vai oliko ympyrä?). Muiden, kuin PS3-version ohjeita en osaa kertoa. Mahtaako teillä olla eri päivitys kuin minulla, niitä "Oma lista" namiskoja on vaikea olla huomaamatta?

Ok, no pitää pleikalla vilkaista. Nettiselaimen kautta moista mahdollisuutta en löytänyt.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Mahtaako teillä olla eri päivitys kuin minulla, niitä "Oma lista" namiskoja on vaikea olla huomaamatta?

Taitaa olla, sillä ainakaan minulla ei tuollaista vaihtoehtoa X:n takaa tule. Ainoastaan "Toista (K1, J1)", "Lisää jaksoja" (jos kyseessä sarja), "Anna tähtiä" ja "Ääni ja tekstitys".

PS3-valikosta kun katsoo Netflixin kohdalta infoa, niin minulla on versio 1.04.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Taitaa olla, sillä ainakaan minulla ei tuollaista vaihtoehtoa X:n takaa tule. Ainoastaan "Toista (K1, J1)", "Lisää jaksoja" (jos kyseessä sarja), "Anna tähtiä" ja "Ääni ja tekstitys".

PS3-valikosta kun katsoo Netflixin kohdalta infoa, niin minulla on versio 1.04.

Erikoista. Mulla se "Oma lista" on kuulunut koko ajan toimintoihin. Ja päivitystäkin tarjosi automaattisesti jokunen aina sitten. Sun ei varmaan auta muu, kuin itse etsiä siihen päivitys jostakin ohjelman/pleikkarin asetusviidakosta. Mä en nyt juuri pääse tarkistamaan mikä versio mulla on.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Netflixin "oma lista" toiminto toimii jostain aivan käsittämättömästä syystä vain USA:n versiossa. Rouva joko asuu siellä tai sitten käyttää jotain liikenteen sinne ohjaavaa palvelua.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Netflixin "oma lista" toiminto toimii jostain aivan käsittämättömästä syystä vain USA:n versiossa. Rouva joko asuu siellä tai sitten käyttää jotain liikenteen sinne ohjaavaa palvelua.

Mitähän vittua. Mulla on se pleikkariin esiasennettu ohjelma. Suomenkielinen ja kaikkea.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Aika hauskaa.

Siitä asti kun olen palveluun kirjautunut, olen ihmetellyt miten siitä puuttuu niin perustavaa oleva palvelu kuin "soittolista" tai "katsottavien jono". Kaikissa muissa vastaavissa tällainen on, mutta ei Netflixissä.

Ja nyt sitten väitätte, että osa teistä on onnistunut tämän itselleen keplottelemaan?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Minullakin on pleikalla toi oma lista. Viimeksi katseltujen valikko on poistunut.
Kimmot ym. muut kotimaiset löytyy myöskin. Jenkki accontin tein joskus gamecenteriä varten, mutta en ladannut flixia sieltä..
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Mullakin näkyy oma lista, mutta äskettäin katsotut -rivi on kadonnut kokonaan. Omalle listallehan saa lisättyä leffoja tietokoneella pitämällä kursoria leffan kohdalla niin kauan, että sivulle tulee elokuvan tietoja (pituus, pääosat, ohjaaja yms.) ja tietopalkin alareunassa on painike "+ Lisää listalle".

Pleikkarilla toimii samalla tavalla, kuin pikkuvaimolla. Versiosta en tiedä.

Nyt kun kävin Netflixistä katsomasta (tietokoneella), niin vasemmassa reunassa on "äskettäin katsotut" -painike ja sen alapuolella viimeisin katsomani elokuva, kun painaa "äskettäin katsotut" -painiketta, pääsee näkemään koko katseluhistorian.
 

DefenceX

Jäsen
Itse tulee käytettyä todella paljon Netflixiä, mutta onko tuonne päivitelty viime aikoina juurikaa mitään uutta? Eri sarjoja kyseisestä palvelusta on tullut katsottua varmasti jo +500 jakson verran ja tähän päälle sitten muutamat leffat. Aikaisemmin oli nettisivu (en muista osoitetta), josta näki kätevästi aina mitä uutta on tullut, mutta sivu lakkautettiin ilmeisesti. Eli onko vastaavaa sivua jollain tiedossa?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
.. Omalle listallehan saa lisättyä leffoja tietokoneella pitämällä kursoria leffan kohdalla niin kauan, että sivulle tulee elokuvan tietoja (pituus, pääosat, ohjaaja yms.) ja tietopalkin alareunassa on painike "+ Lisää listalle".
Käsittämätöntähän tämä on, minulla ei näy pleikassa, tietokoneella tai missään muuallakaan mahdollisuutta lisätä mitään "Omalle listalle"
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Käsittämätöntähän tämä on, minulla ei näy pleikassa, tietokoneella tai missään muuallakaan mahdollisuutta lisätä mitään "Omalle listalle"

Täysin sama juttu. Nyt täytyy kyllä ihan pistää kysymys tuonne asiakaspalveluun että mikäs juttu tämä on.

Eikä lisäksi ole voittamattoman kuvailemia viimeksikatsottuja vasemmalla tai missään muuallakaan.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Käsittämätöntähän tämä on, minulla ei näy pleikassa, tietokoneella tai missään muuallakaan mahdollisuutta lisätä mitään "Omalle listalle"

Nyt kävin kaikki laitteet läpi ja tässä tulokset:
Pleikkarilla versio 1.04 ja oma lista ja äskettäin katsotut tallella.
Kännykällä versio 2.3.2 ja oma lista kadonnut, mutta ylimmällä rivillä näytti viisi edellistä katsottua leffaa/ohjelmaa.
Google Chromella ylimmällä rivillä oma lista, mutta aivan vasemmalla edellinen katsomani elokuva (siis vain yksi leffa, ei listaa).
Internet Explorerilla oma lista on kadonnut ja ylimpänä on suosittuja Netflixissä ja Chromen tapaan aivan vasemmalla edellinen katsomani elokuva.

Eikä lisäksi ole voittamattoman kuvailemia viimeksikatsottuja vasemmalla tai missään muuallakaan.

Jos siinä ei näy, niin paina oikeasta yläreunasta "Oma tili" ja sieltä valitse tarkastele katseluhistoriaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Onko kellään tullut tekstiä: "Tämä nimike ei ole katseltavissa heti. Kokeile jotain toista nimikettä." kun on yrittänyt katsoa sarjaa/elokuvaa? Dexterin neloskauden 10. jaksossa mulla tulee tollanen teksti.

Ja sen valikon poistuminen jossa näkyi edelliset katsotut kyllä vituttaa. Puhelimella pääosin tuolta tulee katsottua, jos jotain katsoo.
 

Cremaster

Jäsen
Onko kellään tullut tekstiä: "Tämä nimike ei ole katseltavissa heti. Kokeile jotain toista nimikettä." kun on yrittänyt katsoa sarjaa/elokuvaa? Dexterin neloskauden 10. jaksossa mulla tulee tollanen teksti.

Itselle tuli kyseinen teksti yrittäessäni katsoa jotain HIMYM:in jaksoa, mutta yritin hetken päästä uudestaan ja pelitti. Tosin katsoin boxin kautta, jos asialla nyt on jotain vaikutusta.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Onko kellään tullut tekstiä: "Tämä nimike ei ole katseltavissa heti. Kokeile jotain toista nimikettä." kun on yrittänyt katsoa sarjaa/elokuvaa? Dexterin neloskauden 10. jaksossa mulla tulee tollanen teksti.

Ja sen valikon poistuminen jossa näkyi edelliset katsotut kyllä vituttaa. Puhelimella pääosin tuolta tulee katsottua, jos jotain katsoo.

Saattaa tulla satunnaisesti minkä tahansa leffan tai sarjan kohdalla. Mutta yleensä toimii jos koittaa heti uudestaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Joo no yrityksien välissä oli ehkä puolisen tuntia, eikä lähtenyt toimimaan. Nyt kun kokeili niin pelitti. Mistä lie johtuu.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Itse tulee käytettyä todella paljon Netflixiä, mutta onko tuonne päivitelty viime aikoina juurikaa mitään uutta? Eri sarjoja kyseisestä palvelusta on tullut katsottua varmasti jo +500 jakson verran ja tähän päälle sitten muutamat leffat. Aikaisemmin oli nettisivu (en muista osoitetta), josta näki kätevästi aina mitä uutta on tullut, mutta sivu lakkautettiin ilmeisesti. Eli onko vastaavaa sivua jollain tiedossa?

En tiedä onko sellaista. Aihetta taidettiin käsitellä aikaisemmilla sivuilla.

Itsekin olen huomannut, että viime aikoina ei ole lisätty mitään uutta. Viimeisessä lisäyksessä tuli mm. uusin Batman ja siitä on jo tovi vierähtänyt. Jotkin sarjat ovat saaneet toki uusia päivityksiä. Itseä tämä ei vielä huolestuta sillä sen verran on katsottavaa jäljellä noissa sarjoissa, joita sieltä on löytänyt. Viimeisimpänä OK löytönä Ruotsalainen syyttömänä tuomittu tai jotain sinnepäin, se ruotsinkielinen nimi ei nyt muistu mieleen.

Mutta kieltämättä on vähän ruvennut mietityttämään, että missä on uudet lisäykset!? Elokuviakin tuonne olisi mukava saada jo lisää. Batman ja Expendables2 tuli jo katsottua.

Katson itse tätä nykyään Apple TV:n kautta ja ihan OK toimii. Valkoisista teksteistä plussaa, vaikka ei ne keltaisetkaan häiritse. Nuo käyttöliittymät ei täysin mikään ole ollut minun makuuni ja olisi mukava, jos sitä voisi muokata mieleisekseen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Family Guyn jaksoja tonne on nyt ilmestynyt. Ihan vahingossa huomasin tämän.

Suurin puute Netflixissä on juurikin tämä ettei uutuuksia ole selkeästi löydettävissä mistään.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Katsoin juuri putkeen Netflixistä koko Luther-sarjan. Aivan huikea, synkkä ja väkivaltainen poliisisarja, taattua brittilaatua. Suosittelen!
Ehdottomasti parasta Netflixissä on kyllä tämä että voi katsoa putkeen sarjoja, olen niin onnettoman huono aikatauluttamaan elämäni television mukaan, eikä ole jaksamista tai kiinnostustakaan sen puoleen, niin tuollainen palvelu josta voi tsiigailla millon ite huvittaa on kerta kaikkiaan mainio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös