Pari viikkoa sitten tuli katsottua pari ekaa jaksoa, alkuviikosta jokunen seuraava ja eilen tuli sitten pidettyä Salvation-maratooni (jostain puolilta öin puoleen päivään, 15 jaksoa). Yö- tai siis päiväunien jälkeen loput.Ja sitten välillä löytyy jotain, mikä on niin huonoa, että sitä on pakko jatkaa. Tätä ehdottomasti edustaa sarja "Salvation". Premissi on jokseenkin selkeä - asteroidi osumassa kohti maapalloa, kaikki on kuolemassa, hallitus pimittää tietoa ja salaliittoja pukkaa; ei nyt mitään erityisen omaperäistä, mutta sikäli ihan mahdollinen lähtökohta aivolomaan.
Tykkäsin kyllä kovasti. Hemmetin koukuttava sarja. Toki en osaa oikein verrata mihinkään kun tämä oli elämäni ensimmäinen kokonaan katsottu näytelty (ja vielä jatkuvajuoninen) sarja (Futurama ja Disenchantment ovat minisarjoja lukuun ottamatta ainoat toiset sarjat, joista olen katsonut jokaisen jakson). Olen enemmän leffatyyppi, mutta scifi ja poliittiset trillerit ovat leffoissakin aina olleet suosikkigenrejäni.
Lueskelin tässä iltakaljoja nauttiessa jokaisen imdb arvostelunkin. Jakaa kyllä hyvin mielipiteitä tämä Salvation. Itse haluaisin kyllä nähdä jatkoa tälle, mutta se olisi sitten Amazonin tai Netflixin hommia, kun CBS näköjään lopetti sarjan.
Onhan tuossa paljon epälogiisuuksia ja varmaan muutakin vikaa, mutta jos ei jaksa niihin kiinnittää huomiota niin hyvää viihdettä, mutta niin pirun koukuttavaa, että pakko katsella monta jaksoa putkeen.