Katselin molemmat kaudet viikonloppuna ja kyllä ne hymyssä suin tuli katseltua. Positiivisesti olin yllättynyt.Näin kahden jakson jälkeen sanoisin, että Cobra Kai saattaa olla parasta mitä televisio on tarjonnut vuosikymmeniin.
Katselin molemmat kaudet viikonloppuna ja kyllä ne hymyssä suin tuli katseltua. Positiivisesti olin yllättynyt.Näin kahden jakson jälkeen sanoisin, että Cobra Kai saattaa olla parasta mitä televisio on tarjonnut vuosikymmeniin.
Jos nyt oikein havainnoin, niin tää on tehty käytännössä ihan ilman huumori twistiä... Tai miten sen ny sanois, äijät ei näyttele komediaa ja tapahtumatkaan ei oo niin apsurdeja, että ne menis suoraan komediasta. Mutta kun tarina ja konsepti on itsessään humorinen, niin se jotenkin toimii ihan kivasti. Aiheuttaa tosiaa hilpeetä hymyilyä.Katselin molemmat kaudet viikonloppuna ja kyllä ne hymyssä suin tuli katseltua. Positiivisesti olin yllättynyt.
Jos nyt oikein havainnoin, niin tää on tehty käytännössä ihan ilman huumori twistiä... Tai miten sen ny sanois, äijät ei näyttele komediaa ja tapahtumatkaan ei oo niin apsurdeja, että ne menis suoraan komediasta. Mutta kun tarina ja konsepti on itsessään humorinen, niin se jotenkin toimii ihan kivasti. Aiheuttaa tosiaa hilpeetä hymyilyä.
Onko muille käynyt niin, että Netflix lisäilee leffoja ja sarjoja omalle listalle itsenäisesti? Minulla on aika paljon nimikkeitä tuolla, mutta tiedän mitä olen lisännyt ja miksi, koska seuraan aktiivisesti mitä julkaisuja on tulossa ja mitä poistumassa, jotta voin lisätä mielenkiintoisen tulokkaan listalleni tai ehdin katsomaan jonkun teoksen ennen kuin se poistuu. Selasin vielä joku vuosi sitten läpi Suomen Netflixissä olevat nimikkeet läpi, jotta tiedän mitä katsottavaa siellä oikeasti on ja laitoin niitä listalleni.
Siinä on ainakin itselle luultavasti vuoden odotetuin sarja. Sormet ja varpaat ristiin, että laatu on edes lähellä Hill Housea, joka on ehdottomasti parasta mitä olen moniin vuosiin nähnyt näin kauhun pitkäaikaisena ystävänä.
Oletko varma ettet ole joskus kauan sitten lisännyt niitä listallesi? Jos olet Schindlerin listan ja Scarfacen joskus vuosia sitten lisännyt listalle ja ne ovat sen jälkeen poistuneet Netflixin valikoimasta, algoritmi muistaa ja on lisännyt ne takaisin listallesi kun leffat tuli takaisin valikoimiin kesällä.Kesän aikana olen huomannut, että listalleni oli tullut pari nimikettä (Scarface ja Schindlerin lista), joista olen 99% varma etten ole lisännyt sinne. Hyviä lisäyksiä sinänsä, mutta tulee vaan vainoharhainen olo, kun ei tiedä onko itse lisännyt vai jokin algoritmi päättänyt täydentää listaani.
Oletko varma ettet ole joskus kauan sitten lisännyt niitä listallesi? Jos olet Schindlerin listan ja Scarfacen joskus vuosia sitten lisännyt listalle ja ne ovat sen jälkeen poistuneet Netflixin valikoimasta, algoritmi muistaa ja on lisännyt ne takaisin listallesi kun leffat tuli takaisin valikoimiin kesällä.
Siinä on ainakin itselle luultavasti vuoden odotetuin sarja. Sormet ja varpaat ristiin, että laatu on edes lähellä Hill Housea, joka on ehdottomasti parasta mitä olen moniin vuosiin nähnyt näin kauhun pitkäaikaisena ystävänä.
@Oles olet varmaan tämän mahdollisuuden rajannut pois, mutta millä laitteella tai laitteilla käytät flixiä? Mulla käytössä on sekä luuri, pädi että xbox, joten tuollaiset my listin virhepainallukset ovat hyvinkin yleisiä nakkisormilla ja ko. laitteiden käyttöliittymillä.
Netflix on nyttemmin pudottanut bitratea reilusti esim 4k-sarjojen kohdalla mainiten syyksi uuden koodauksen. Sen verran silminnähtävää oli ero että irtisanoin oman tilauksen. Pysytään jatkossa Amazonissa :)Netflixin käytön hinta-laatusuhde on Suomessa maailman huonoimpia
Netflixin käytöstä maksetaan eniten Pohjoismaissa ja Sveitsissä, halvinta se on muun muassa Brasiliassa ja Intiassa.
![]()
Netflixin käytön hinta-laatusuhde on Suomessa maailman huonoimpia
Netflixin käytöstä maksetaan eniten Pohjoismaissa ja Sveitsissä, halvinta se on muun muassa Brasiliassa ja Intiassa.yle.fi
Kicks get the chicks! Joo enhä itekkää muista Karate Kidistä suunnilleen muuta ko kurkipotkun...Jota kyllä jaeltiin ala-asteen pihalla :D mutta toimii tosiaan. Nostalgiankin suhteen sarjassa on oikein onnistunut tasapaino!Nyt reilu 5 jaksoa takana Cobra Kai sarjaa, äkkiseltään sanoisin että ehkä paras sarja aikoihin, jos jatkuu näin niin voisin jopa sanoa että saattaa olla ihan parhaimpiakin mihin törmännyt. Karate kid leffat joskus kyllä katsottuna mutta menee hyvänä viihteenä vaikka ei ne niin parhaimmassa muistissa tai edes katsottuna olisi.
Kicks get the chicks! Joo enhä itekkää muista Karate Kidistä suunnilleen muuta ko kurkipotkun...Jota kyllä jaeltiin ala-asteen pihalla :D mutta toimii tosiaan. Nostalgiankin suhteen sarjassa on oikein onnistunut tasapaino!
Mää vähän luulen, että nää sarjan kehut luo pienen takapotkun kun porukka oottaa jotain eeppistä eeposta. Perus miellyttävä tekele on ehkä sopiva kuvaus sarjasta... kunnon ysäri settiä.
Kyllä... Tuo hyvän ja pahan välinen ristiriitaisuus on myös oikein onnistunut lisä tähän sarjaan. Vaikuttaisi omaan silmään sille, että jotenkin tässä on nyt onnistuttu kaikessa ja laatu on hyvää. Löytyyköhän sarjan taustalta tosi kovia ammattilaisia vai onko "pojat" vaan onnistunut hyvin.Joo ei varmaan mitään Game of Thrones tykitystä kannata odottaa isoineen tehoisteen ja juonikäänten, sarjan vahvuus on juuri se tunnelma jonka se luo katsojalle, sopivasti väliin ujotettu huumoria, "teinileffaa" , kasarimusiikkia. käytännössä voisi sanoa hyvin tehty jatko-osa Karate kid elokuvalle joka käänetty vaan sarjamuotoon. itseasiassa hieman hämmentävä kun elokuvissa oli aika selkeä "pahis ja roisto" asetelma ja nyt kun katsoin yhdeltä istumalta koko ykköskauden niin en vieläkään ole ihan varma kuka se tässä sarjassa nyt sitten on.
Nyt reilu 5 jaksoa takana Cobra Kai sarjaa, äkkiseltään sanoisin että ehkä paras sarja aikoihin, jos jatkuu näin niin voisin jopa sanoa että saattaa olla ihan parhaimpiakin mihin törmännyt. Karate kid leffat joskus kyllä katsottuna mutta menee hyvänä viihteenä vaikka ei ne niin parhaimmassa muistissa tai edes katsottuna olisi.
Katsoin juuri toiseen kertaan Jokerin. Ei kyllä avaudu elokuvan ennalta-arvattavuus...Jokeri oli kyllä allekirjoittaneelle pettymys. Varsinkin loppuosa. Yllättävän ennalta-arvattava koko paska. Olihan se nyt ihan ok pätkä, mutta mielestäni ei elokuvana mikään ihmeellinen.
Tämä oli kyllä kova kokonaisuus. Oli aivan helvetin vaikea lähteä katsomaan Karate Kidin sarjaa tämän jälkeen, varsinkin kun kaikki hehkuttavat tätä. Pitää myöntää, että mulle ei tuo Karate Kid uppoa, kun tunnen jatkuvaa myötähäpeää jostain syystä. Mullakin kuitenkin erittäin suvaitsevainen satja-antenni.Katsoin juuri toiseen kertaan Jokerin. Ei kyllä avaudu elokuvan ennalta-arvattavuus...
Ekan kerran jälkeen olin aivan Phoenixin lumoissa, mutta nyt uusintakerralla myös muu elokuvan hienous avautui. Näin hyviä leffoja ei kyllä tehdä montaa vuosikymmenessä.
Siis eiks myötähäpeä oo just suunnillee kaikkien hyvien sarjojen perusta.Tämä oli kyllä kova kokonaisuus. Oli aivan helvetin vaikea lähteä katsomaan Karate Kidin sarjaa tämän jälkeen, varsinkin kun kaikki hehkuttavat tätä. Pitää myöntää, että mulle ei tuo Karate Kid uppoa, kun tunnen jatkuvaa myötähäpeää jostain syystä. Mullakin kuitenkin erittäin suvaitsevainen satja-antenni.
Olet varmasti oikeassa. Mä en vaan kykene eli pitää treenata. Katson huomenna Karate Kidin toisen jakson putkeen aamupalaa syöden.Siis eiks myötähäpeä oo just suunnillee kaikkien hyvien sarjojen perusta.
Its always sunny in Philadelphia ja Trailerpark boys suurimpina jalokivinä.