HPK-TPS alkaa klo 18. Valavuori on jossain matkalla twiittailemassa. Edellisessä päivityksessä kuva, jossa navigaattori arvioi saapumisajaksi 17.48. Hyvä, että ammattilainen hoitaa hommat ammattimaisesti..
Sama homma, ei ole ensimmäinen kerta.Näkyykö kellään tällä hetkellä satelliitin kautta extra kanavat? Mulla ei näy ku pelkkä päälähetys..
Näkyykö kellään tällä hetkellä satelliitin kautta extra kanavat? Mulla ei näy ku pelkkä päälähetys..
Sama homma, ei ole ensimmäinen kerta.
Laitoin palautetta: Ilmoita toimintahäiriöstä Elisa.fi
Ilemeisesti ei ole nelosesta kiinni, vaan häiriöt ovat operaattoriakohtaisia.
edit. paitsi mulla on kaapeli tv.
Sama homma, ei ole ensimmäinen kerta.
Laitoin palautetta: Ilmoita toimintahäiriöstä Elisa.fi
Ilemeisesti ei ole nelosesta kiinni, vaan häiriöt ovat operaattoriakohtaisia.
edit. paitsi mulla on kaapeli tv.
Toimiiko muilla Tappara-Saipa peli,mulla ei näy HD-kanava ollenkaan.
Elisan kaapeli kysymyksessä.
Jep,sama täällä,SD näkyy. Ja tämä Treellä siis.Ei näy Elisa/JKL:kään Pro4HD, mutta SD versio näkyy.
Meillä ei taas näy Pelicans - KalPa ottelu ollenkaan. Kanava aivan pimeänä, ei auta vaikka boottasin digiboxin. Eilen oli puolestaan 4 pro 2 kanava pimeänä koko päivän mutta nyt taas toimii. Missäköhän vika?
Itsellä ihan sama homma. Nykyään menee erätauolla suoraan äänet pois kun ei vaan jaksa kuunnella tota studio porukkaa yhtään.Studio-osuuksia en juuri jaksa katsoa näiden Tikkasten ja muiden takia
Ei vissiin sitten katsotakaan matseja tänään(kään). Soneralla taas jotain probleemaa. MTV Sport 1 on tällä hetkellä ainut maksukanava joka ei ole pimeenä. Käynnistin modeemin ja digiboxin uudestaan eikä auttanut, voi vittu.
Ei vissiin sitten katsotakaan matseja tänään(kään). Soneralla taas jotain probleemaa. MTV Sport 1 on tällä hetkellä ainut maksukanava joka ei ole pimeenä. Käynnistin modeemin ja digiboxin uudestaan eikä auttanut, voi vittu.