iPad + HDMI + tv/näyttö - Onko joku onnistunut saamaan selaimen näkymään fullscreenillä? Selain on kyllä ipadissa fullscreen-modessa, mutta tv:ssä/näytössä vaan puolet ruudun koosta. Vie vähän katseluintoa..
Saateviesti oli tämänlainen: "Hei! Kanavapakettisi on hetken kuluttua katsottavissa. Tilauksesi: Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra, 29,90e/kk, 6kk määräaikainen sopimus. Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaan. Mukavia katseluhetkiä! T. Sonera".
Ja Pro extrat 1-8 näkyvät jo ohjelmaoppaassa.
Perin kummallista, kyllä meikäläisellä kirjautuu sisälle ainakin ihan ilman ongelmia. Tosin kun yritän tuota teknistä testiä tuolta katsella, niin se vain puskuroi ja sen jälkeen kertoo jotain erroria.Onko muilla ongelmia tuon Ruutu+ kirjautumisen kanssa? Olen nyt joka kerta joutunut lähettämään uuden salasanan sähköpostiin, ja olen kokeillut ainakin kymmenen kertaa. Joka kerta väittää, ettei salasana ole oikein.
Itse tein ostoksen juuri, mutta tekninen testi tosiaan antaa vain valkoisen ruudun.. "movie not loaded.." Mutta leffoja ym. Pystyn katsomaan. Joten olisiko tuo testi vain poissa käytöstä. Pieni jänskätys on, että mitenköhän live matsejen kanssa käy. En saa tähän macciin ennen päivitystä uusinta flashplayeria, joten toimiikohan live matsit vanhemmalla. Toivon, että kyllä. Leffat ym siis näkyy.En tosin tiedä, että pitääkö tuon teknisen testin edes näkyä nyt enää? Yksi päivä kun sattumalta kokeilin ns. "suoran lähetyksen" aikaan tuota teknistä testiä tuolta, niin silloin se toimi ja siinä pyöri testikuva.
Hehheh, tässä tulee vielä moni ruutu+ tilannut yllättymään kun alkaa perjantaina pienissä kaljoissa paniikissa virittelemään tablettejaan ja imaccejaan telkun kanssa yhteen.
On hyvä huomata, että tilausehtojen (1. kohta) mukaan toistaiseksi voimassa olevan Ruutu+ -tilauksen purkaminen tulee tehdä viittä päivää ennen kuun vaihdetta, tai joutuu maksamaan myös seuraavan kuukauden.
Tuntuu hieman kummalliselta ehdolta nykyaikana kun raha liikkuu äkkiä, mutta kai ne tuota kautta joitakin ylimääräisiä kuukausia saavat asiakkailta nyhdettyä.
Viittä päivää ennen laskutuskauden loppumista tarkemmin. Laskutuskausi on 30 päivää siitä päivästä kun aloitit tilauksen, ei siis automaattisesti kalenterikuukausi.
"Tilaus päättyy irtisanomisen johdosta jo maksetun laskutuskauden päättyessä edellyttäen, että irtisanominen on tehty vähintään viisi arkipäivää ennen kulloinkin kulumassaolevan laskutuskauden päättymistä."
Heh, Nelonen veti kyllä tänä syksynä mobiilikäyttäjä täysillä lättyyn. iPad flash selaimella? Vttu mikä vitsi... Laittakaa vaikka html5:lla kuten maikkari tekee.
Edelleen, livelähetys toimii ihan hyvin mobiililaitteissa ilman flashia. Ipadilla tsekkasin selaimella eilen sen testilähetyksen eikä mitään ongelmaa.
Kumpi noista päivän otteluista on ns. päälähetys? Eli "studio" ja kaikki paikalla.
Jaah, tänäänhän se sitten alkaa. Saa nähdä miten nuo ekat lähetykset toimivat. Itsellä ainakin kova luotto. Moni ennakkoluuloinen Urhon takia, mutta oikeasti. Mitä järkeä on verrata semmoisen puljun puuhastelua yhtään mihinkään?
Heh, no se kannattaakin olla PC tähän hommaan. Itse ajattelin ainakin "viritellä" puolessa minuuutissa läppärin kiinni HDMI:llä suoraan vahvistimeen, kuvalähteen vaihto ja that's it. Siinä ei sen ihmeempiä virityksiä tarvita.
Hiukan ihmetyttää tässäkin ketjussa porukan mielipiteet et "En mä viiti Ruutua tilata kun pitää sit säätää telkkarin kanssa jne." Millaset ihmeen systeemit porukalla on käytössä, että se on niin vaikeeta?
Sama homma. Siirrän vaan selaimen ikkunan telkkariin ja se on siinä. Kätevää kun on telkkari ja PC vierekkäin.
Omassa S3:ssa ei meinannut näkyä kuin musta ruutu, mutta vaihdoin selaimen asetuksista "työpöytänäkymän", niin johan alkoi näkymään testikuva.
Eikä tosiaan Flashia tarvita.
Mikä selain sulla on käytössä. Itsellä jää edelleen vain tuo musta ruutu, ja välillä siinä pörrää sellanen lataa ja ympyrä.. mutta kuvaa en edelleen ole saanut näkymään. Sama puhelin kyseessä