Ööh..selaimen kautta toimiakseen iPadille pitäisi saada ladattua Adobe flashplayer ja eikö ole niin, ettei tätä pysty padille lataamaan.. Vai miten?
Ei tarvitse, ipadin selaimella html5 tuki joten toimii sillä.
Jatkan edelleen, osaamaton kun olen: kun avaan ruutu-palvelun selaimella ja yritän avata jotain videota katseltavaksi, niin palvelu herjaa vain, että "selaimessasi ei ole tarvittavaa Flash-laajennusta asennettuna". Tämän jälkeen seuraa ohjeet, mistä Adobe Flash playerin saa ladattua..tai sitten voisi klikata kuvaketta "kyllä,minulla on Flash-laajennus"...mitä tuossa nyt tulisi tehdä?
Zetan aiempaan viestiin sen verta, että juuri nyt itse sähellän näiden kanssa, jotta sitten varmasti toimisi myöhemmin :)
...En vaikka huijasin sitä, että minulla on jo flash laajennus, kun se sellaista vaati.
Jatkan edelleen, osaamaton kun olen: kun avaan ruutu-palvelun selaimella ja yritän avata jotain videota katseltavaksi, niin palvelu herjaa vain, että "selaimessasi ei ole tarvittavaa Flash-laajennusta asennettuna". Tämän jälkeen seuraa ohjeet, mistä Adobe Flash playerin saa ladattua..tai sitten voisi klikata kuvaketta "kyllä,minulla on Flash-laajennus"...mitä tuossa nyt tulisi tehdä?
Nelonen paketti + nelonen extra paketti on saatavissa myös 29,90e/kk hintaan 6kk sopparilla ainekin Sonera viihteeseen. Pieni vinkki.
No nythän tuli kiinnostavaa infoa! Missä tästä lisää? Itse löysin vain tämän tarjouksen http://www.sonera.fi/tv+ja+viihde/tv+palvelut/kanavapaketit/nelonen+paketti/sm-liiga
Jatkan edelleen, osaamaton kun olen: kun avaan ruutu-palvelun selaimella ja yritän avata jotain videota katseltavaksi, niin palvelu herjaa vain, että "selaimessasi ei ole tarvittavaa Flash-laajennusta asennettuna".
Löytyykö jostain listaa mitä pelejä näkyy Nelonen Pro kanavilla antennitalouksissa?
Voisko mainita tämmösisäs, että missä verkossa? Kaapelissa ja kenen vai DNA antennissa?
Nimittän DNA antennissa ei ainkaaan viä näy täälläpäin...
Kun avaat selaimella tuon ruutu+ testilähetys 11.9. -ohjelman auki, niin huomaat että kyllä Liiga-lähetykset toimivat jo selaimella.
Itse totesin saman päivällä.
Muut ohjelmat eivät toki toimi.
Nelonen paketti + nelonen extra paketti on saatavissa myös 29,90e/kk hintaan 6kk sopparilla ainekin Sonera viihteeseen. Pieni vinkki.
Voisko mainita tämmösisäs, että missä verkossa? Kaapelissa ja kenen vai DNA antennissa?
Nimittän DNA antennissa ei ainkaaan viä näy täälläpäin...
Jos tuo yllä oleva paketti on sellainen, jossa näkee joka pelin, niin ei ole 6kk tilausmahdollisuutta. Juuri soitin asiasta.
Jos tuo yllä oleva paketti on sellainen, jossa näkee joka pelin, niin ei ole 6kk tilausmahdollisuutta. Juuri soitin asiasta.
Joo tätä pelkäsinkin.... ei ne Soneralta vielä taivu kuin siihen 2kk 0e ja 10kk 29.90e pakettiin, myöhemmin syksyllä voi tulla tarjouksia.
Saateviesti oli tämänlainen: "Hei! Kanavapakettisi on hetken kuluttua katsottavissa. Tilauksesi: Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra, 29,90e/kk, 6kk määräaikainen sopimus. Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaan. Mukavia katseluhetkiä! T. Sonera".
Ja Pro extrat 1-8 näkyvät jo ohjelmaoppaassa.
iPad + HDMI + tv/näyttö - Onko joku onnistunut saamaan selaimen näkymään fullscreenillä? Selain on kyllä ipadissa fullscreen-modessa, mutta tv:ssä/näytössä vaan puolet ruudun koosta. Vie vähän katseluintoa..