Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 268 430
  • 6 673

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Eipä minullakaan näy mitään, josta pääsisi tilaamaan. Ei sinänsä sillä mitään kiirettä ole, mutta ihmettelenpä vaan yhdessä. Liiga tulee jotenkin tilattua ennen kauden alkua.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mä en tajuu mistä porukka pääsee maksupohjiin asti tuolla Ruutu+:ssa kun mulla kaikki tilaa linkit heittävät sivun yläreunaan missä linkit huutaa vain "Tulossa syyskuussa" ja mitään ei tapahdu.
Tilatussa uutiskirjeessä on linkki, joka vie tilaussivulle. Joku 48 tunnin tarjous. En tiedä toimiiko muilla sama linkki mutta tässä tämä. Vaatii kirjautumisen luonnollisesti.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Kuten arvelinkin, ei tarvitse olla luottokorttia, että onnistuu tuo 12 kk tilaus. Normi Visa Electron-kortilla, verkkomaksu-ominaisuus päällä verkkopankista ja onnistuu. Näin ainakin Nordealla.

En tiedä tosiaan mitä tuo meinaa, kun lukee, että katseluoikeus päättyy 4.10.2013, vaikkakin lukee, että 12 kk määräaikaistilaus. Varmaan jotain tuohon "ilmaiseen" kuukauteen liittyvää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
En tiedä tosiaan mitä tuo meinaa, kun lukee, että katseluoikeus päättyy 4.10.2013, vaikkakin lukee, että 12 kk määräaikaistilaus. Varmaan jotain tuohon "ilmaiseen" kuukauteen liittyvää.

Tai sitten se liittyy siihen, että ne veloittaa kuukauden kerrallaan, eikä seuraavalle kuukaudelle ole katseluoikeutta ennenkuin ovat veloittaneet rahat.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Tai sitten se liittyy siihen, että ne veloittaa kuukauden kerrallaan, eikä seuraavalle kuukaudelle ole katseluoikeutta ennenkuin ovat veloittaneet rahat.

Tai sitten näin. En tiedä onko näin ollut kaikilla luottokorttitilaajilla? Oli miten oli, SaiPa näkymään jääkiekkoa normi Visallakin.
 

moxey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Äsken tilasin tuon 1kk ilmaisen + 12kk määräaikasen. Nordean verkkopankilla maksoin kerralla koko roskan.

Mulla ainakin tuolla omissa tilauksissa näkyy, että katseluoikeus päättyy 28.9.2014.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Äsken tilasin tuon 1kk ilmaisen + 12kk määräaikasen. Nordean verkkopankilla maksoin kerralla koko roskan.

Mulla ainakin tuolla omissa tilauksissa näkyy, että katseluoikeus päättyy 28.9.2014.

Johtunee juurikin tuosta, että maksoit kerralla pois.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Eiköhän tilanne kannata tsekata päivää ennen liigan alkua tai vähän sen jälkeen. Mitä enemmän jengi kiirehtii pakettien tilauksien kanssa, sen huonommat tarjoukset tulee pelien alettua:) Tuotehan ei ole kuitenkaan mihinkään loppumassa, mutta toki jos sitä haluaa tukea sympaattista Sanoma-konsernia, niin mikäs siinä...
 
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Jeesaakaa ny joku mua hiukkasen.

Tällä kaudella en omista Ilveksen kausikorttia ja nyt olen alkanut katselemaan kanavapaketteja, jotta Ilveksen pelien katsominen olisi töiden ohella mahdollista edes telkkarin kautta. Intohimoisena Ilves & Penguins -kannattajana en kuitenkaan ole löytänyt sellaista kanavapakettia/nettipakettia, jolla voisin katsoa kaikki noiden joukkueiden pelit. Onko sellaista edes olemassakaan? Vai pitääkö mun tosiaan Viaplayn lisäksi hankkai Ruutu+-tunnukset?
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä maksaisin mielellään kuukausi kerrallaan taloudellisista syistä, mutta Ruutu ei hyväksynyt maksua Säästöpankin Visa Electronilla. Eikun monivetoa tekemään että pystyy kerralla maksamaan... Et silviisii.
 

The #77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KeuPa HT, Tornado Luxembourg
Minä maksaisin mielellään kuukausi kerrallaan taloudellisista syistä, mutta Ruutu ei hyväksynyt maksua Säästöpankin Visa Electronilla. Eikun monivetoa tekemään että pystyy kerralla maksamaan... Et silviisii.

Onko säästöpankista verkkomaksu käytössä? Muistelisin, että jollain pankilla piti ihan konttorista laittaa tuo ominaisuus käyttöön, ei saanut verkkopankista.

Voithan ostaa kuukausittain.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuotehan ei ole kuitenkaan mihinkään loppumassa, mutta toki jos sitä haluaa tukea sympaattista Sanoma-konsernia, niin mikäs siinä...

Ei kyseessä ainakaan omalla kohdallani ole vapaaehtoinen tuki Sanoma-konsernille, haluan vaan kaiken olevan valmiina, kun kiekko tippuu jäähän. Mieluummin maksan oletetusti korkeamman hinnan nyt, kuin odotan jotain mystisiä mahdollisesti -alennuksia.

Tuote ei tosiaan ole mihinkään loppumassa, mutta mikäli tässä kohdin joku muutaman euron säästö on niin tärkeä, että missaa siitä hyvästä kauden alun, niin itse miettisin, kannattaako koko pakettia edes tilata, jos raha noin tiukoilla olisi.
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko säästöpankista verkkomaksu käytössä? Muistelisin, että jollain pankilla piti ihan konttorista laittaa tuo ominaisuus käyttöön, ei saanut verkkopankista.

Voithan ostaa kuukausittain.

Kyllä nyt on meikäkyöstin kuula jumissa. Verkkomaksu on käytössä, mutta ei silti Säästöpankin kautta pelitä. Nyt kun menin Ruutuun ja yritin ostaa kuukauden kerrallaan, niin lukee että tulossa syyskuussa.... Eikös perkele nyt ole syyskuu? Niin jos sit ensi vuonna joo. Kyllä menee vaikeaksi. Kohta tulee jo Urhoa ikävä. Ainakin melkein.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse käytin myös tarjouksen hyväksi ja laitoin menemään Electronilla kerran kuussa. Kaksi kun taloudessa katsoo, niin alle 10€/kk ei ole paha hinta. Ja kesällä tulee Golfia, Moto GP:tä yms. kivaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mutta onhan perhana jos ei saa näitä Pro Extra -kanavia mikäli ei omista HD-televisiota.

On se nyt kumma kun ei mun lankapuhelimeen saa tätä Saunalahden dataliittymää. Ihme syrjintää.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Onkos tuossa streemaus mahdollisuus näiden nettilähetyksillä, esim ipad---> appletv?

Samaan odottelen varmistusta. Ainakin tuo demovideo striimautuu, samoin nykyinen Ruutu-sovellus. Luulisi ettei tuota ominaisuutta oteta pois. Tai sitten otetaan.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo kuukausilaskutus tuossa Ruutu+ nettiversiossa toimii ilmeisesti vain luottokortilla? Itse olen juuri vaihtanut pankkia, ja uudesta ei ole kortit vielä saapuneet (tuskin saapuvatkaan ennen tuon tarjouksen päättymistä), ja kun olen lopettamassa tiliä vanhasta, niin tuskin voin vanhalla luottokortilla tilata? Tai kyllähän se on mahdollista nyt tilata, mutta varmaan tulee myöhemmin eteen aikamoinen sotku. Ei vaan huvittais kerralla laittaa 250e tuotteeseen, jonka toimivuudesta ei mitään takeita. (ja vaikka monet sanovat täällä, että Sanoma suurempana suojelee mainettaan, niin muutaman asiakkaan menetys ei Sanoman kokoiselle organisaatiolle tunnu missään. Sitä rahojen kusetusta olen huomannut tapahtuvan jopa enemmän isojen yhtiöiden kohdalla, esim. sonera hyvänä esimerkkinä, mitä pienempään mennään, sitä tärkeämmäksi yksittäinen asiakas muodostuu tulovirrassa).

Ennen maksua olisi kiva testata toimivuutta. Mulla on kuitenkin joidenkin ruudun videoiden kanssa ollut ongelmia (epäilin flashia tai vastaavaa syyksi, mutta se näytti olevan uusin versio, joten tuskin siitäkään kyse), joten epäilyksiä vielä riittää. Tuo 2viikkoa ilmaiseksi tarjous on kuitenkin sen verran surkea, että tod.näk. tulee lähdettyä liikkeelle sillä 30e.n toistaiseksi voimassa olevalla. Jos siitä huomaa, että nettikatselu ei pelitä, niin samaan hintaan (tosin kesälisällä) voi vielä siirtyä rauhassa tv.n puolelle.
 
Ainakin tuo demovideo striimautuu
Asian laidalta; hassua, että mitään HD-laatuista testi/demovideota EI ole tarjolla kokeiltavaksi.. itse en ainakaan ole löytänyt mitään HD-videota. Sitä vaan, että kun ei ole ihan uusin läppäri niin tuo SD demovideonkin pyörittäminen vie yllättävän paljon suoritintehoja (~30%). On kyllä aika juosten kustu nämä nelosen uudet systeemit, moni asia jää aivan viime tinkaan sm-liigan alkua ajateltaessa.. ja jotkut asiat myöhästyy -> Ruutu FAQ:sta:

Millä päätelaitteilla live-otteluita pääsee seuraamaan?

Otteluita voi seurata Ruutu –osoitteessa Flash-toistoon kykenevillä päätelaitteilla, kuten moderneilla PC ja Mac –koneilla. Lisäksi katselu on mahdollista iOS- ja Android-laitteilla (käytetyimmät mallit ja versiot) joko laitteen web-selaimella tai uudistetulla Ruutu-sovelluksella, joita julkaistaan syksy- ja talvikaudella 2013-2014. iOS ja Android –laitteiden lisäksi tulossa on erilliset Ruutu-sovellukset ainakin Windows Phonelle sekä valituille pelikonsoleille ja Smart-TV-laitteille.

Eli jotkuthan jo tänne kirjoitteli kuinka "syksyllä" olisi noita appseja tulossa, faqissa lukee nyt "syksy- ja talvikaudella 2013-2014"!!! Ei hemmetti sentään.

Windows Phone appsi tulossa joskus, omaan Smart-tv:hen EHKÄ (ei tarkkaa tietoa koska vain "valituille" laitteille). SIIS OIKEASTI, mitä vattujenmarjaa siellä nelonen medialla oikein pelleillään!?!? Huomionarvoista on, että Smart-tv-sovellushan piti jo alunperin tulla kesällä 2012!!!

Enpä tiedä enää, taitaa jäädä tämä ruutu-palvelu vaihtoehdoista pois. Sääli, 300e en maksa lätkästä millekään oligopoli-operaattorille.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Samaan odottelen varmistusta. Ainakin tuo demovideo striimautuu, samoin nykyinen Ruutu-sovellus. Luulisi ettei tuota ominaisuutta oteta pois. Tai sitten otetaan.

Itseänikin kiinnostaa tämä asia. Onko kenelläkään tietoa asiasta? Nelonen ei vastaa kysymyksiin, joten toivotaan täältä vastausta!
 
Suosikkijoukkue
JYP
HD-kortinlukijalla ratkeaa, muistaa vaan tehdä linkityksen aspan kautta.

Tuosta HD-kortinlukijan ostamisesta ja linkittämisestä haluan selventää pari asiaa. Nimittäin itse tuli aikoinaan sekoiltua urakalla noiden kanssa.

1. Hanki kortinlukija jossa on CI+-merkintä.
2. Katso paketista kortinlukijan numero ja telkkarista sarjanumero.
3. Soita asiakaspalveluun ja kerro että haluat linkittää kyseisen kortinlukijan telkkariisi. Ilmoita sarjanumerot aspaan.
4. Asenna kortti kortinlukijaan ja laita kortinlukija telkkariin kiinni.
5. Nauti HD-kuvalla varustetuista kanavista.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli jotkuthan jo tänne kirjoitteli kuinka "syksyllä" olisi noita appseja tulossa, faqissa lukee nyt "syksy- ja talvikaudella 2013-2014"!!! Ei hemmetti sentään.

Windows Phone appsi tulossa joskus, omaan Smart-tv:hen EHKÄ (ei tarkkaa tietoa koska vain "valituille" laitteille). SIIS OIKEASTI, mitä vattujenmarjaa siellä nelonen medialla oikein pelleillään!?!? Huomionarvoista on, että Smart-tv-sovellushan piti jo alunperin tulla kesällä 2012!!!

Enpä tiedä enää, taitaa jäädä tämä ruutu-palvelu vaihtoehdoista pois. Sääli, 300e en maksa lätkästä millekään oligopoli-operaattorille.

Minä luovutin jo tuon Ruudun kanssa. Smart-telkkaristani en pystynyt valioliigaa katsomaan Katsomosta, joten jouduin jo sen takia DNA:n kaapelikorttiin palaamaan. Tänään ostin myös Liigan näkymään kaapelin kautta. Varmempaa, helpompaa ja kalliimpaa näin. Harmittaa kyllä. Toivottavasti ensi vuonna asiat ovat järjestyksessä myös Smart-tv:n käyttäjille hyvissä ajoin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eihän Neloselle jäänyt kuin LET (naisten Eurooppa touri), kaikki muu jäi oikeudet omistavalle Viasatille.

Niin olikin. Noh, Nascaria sitten.
 

halperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo kuukausilaskutus tuossa Ruutu+ nettiversiossa toimii ilmeisesti vain luottokortilla? Itse olen juuri vaihtanut pankkia, ja uudesta ei ole kortit vielä saapuneet (tuskin saapuvatkaan ennen tuon tarjouksen päättymistä), ja kun olen lopettamassa tiliä vanhasta, niin tuskin voin vanhalla luottokortilla tilata? Tai kyllähän se on mahdollista nyt tilata, mutta varmaan tulee myöhemmin eteen aikamoinen sotku.

Juuri tartuin tämän päivän Ruutu+ mainostäkyyn ja lunastin sen. Ruutu -palvelussa on tilausten hallinnassa kohta "Päivitä luottokortin tiedot". Eli pitäisi kortin vaihto onnistua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös