Tuo kuukausilaskutus tuossa Ruutu+ nettiversiossa toimii ilmeisesti vain luottokortilla? Itse olen juuri vaihtanut pankkia, ja uudesta ei ole kortit vielä saapuneet (tuskin saapuvatkaan ennen tuon tarjouksen päättymistä), ja kun olen lopettamassa tiliä vanhasta, niin tuskin voin vanhalla luottokortilla tilata? Tai kyllähän se on mahdollista nyt tilata, mutta varmaan tulee myöhemmin eteen aikamoinen sotku. Ei vaan huvittais kerralla laittaa 250e tuotteeseen, jonka toimivuudesta ei mitään takeita. (ja vaikka monet sanovat täällä, että Sanoma suurempana suojelee mainettaan, niin muutaman asiakkaan menetys ei Sanoman kokoiselle organisaatiolle tunnu missään. Sitä rahojen kusetusta olen huomannut tapahtuvan jopa enemmän isojen yhtiöiden kohdalla, esim. sonera hyvänä esimerkkinä, mitä pienempään mennään, sitä tärkeämmäksi yksittäinen asiakas muodostuu tulovirrassa).
Ennen maksua olisi kiva testata toimivuutta. Mulla on kuitenkin joidenkin ruudun videoiden kanssa ollut ongelmia (epäilin flashia tai vastaavaa syyksi, mutta se näytti olevan uusin versio, joten tuskin siitäkään kyse), joten epäilyksiä vielä riittää. Tuo 2viikkoa ilmaiseksi tarjous on kuitenkin sen verran surkea, että tod.näk. tulee lähdettyä liikkeelle sillä 30e.n toistaiseksi voimassa olevalla. Jos siitä huomaa, että nettikatselu ei pelitä, niin samaan hintaan (tosin kesälisällä) voi vielä siirtyä rauhassa tv.n puolelle.