Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 265 677
  • 6 673

thejaizo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes HT, Oulun Kärpät, HPK
No nyt on kanavapaketit päivitetty. Viasat Sportin määräaikaistilauksen lopetus onnistui helposti. Tilalle Nelonen paketti, ilman Pro Extra-kanavaa, sitä kun en oikeasti tarvitse. Hinta pysyi samana eli 19,95€/kk Tämä siis Hämeenlinnasta Ainalta.
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
täytyy kyllä antaa jälleen täydet pinnat Soneran asiakaspalvelun joustavuudelle.

Itsellä määräaikainen sopimus Viasat Sport paketista 26.9 saakka.
Sovittiin että lopetetaan tuo Viasat sport ja sen tilalle vaihdetaan Nelonen-paketti + Extra kanavat hintaan 29.90/kk 12kk sopimus ja kaksi ekaa kuukautta ilmaiseksi.

Kiitos Sonera =)
 
Suosikkijoukkue
HPK, Everton, FC Barcelona...
Kyselin tänään paikalliselta operaattorilta hieman hintoja tai oikeastaan sitä, onko tulollaan mitään kampanjaa tai vastaavaa, joka kompensoisi jollainlailla Extra pro -kanavien kesäajan hintaa..

Pro extra -kanavien hintoihin en saanut vielä vastausta, mutta ilman Pro extroja hinnat olisivat:

"Nelonen Paketti 19,95e / kk 12kk sopimus > 1.9. alkaen 29,95 e / kk"

Voisiko tuosta ajatella, että Pro Extroissa olisi samanlainen hintapolitiikka eli vuoden sopimuksella sen 29,90€ ja muutoin nelisen kymppiä kuukaudessa?!?!?! Kuulostaa aika kalliilta....
 
Suosikkijoukkue
Ässät
täytyy kyllä antaa jälleen täydet pinnat Soneran asiakaspalvelun joustavuudelle.

Itsellä määräaikainen sopimus Viasat Sport paketista 26.9 saakka.
Sovittiin että lopetetaan tuo Viasat sport ja sen tilalle vaihdetaan Nelonen-paketti + Extra kanavat hintaan 29.90/kk 12kk sopimus ja kaksi ekaa kuukautta ilmaiseksi.

Kiitos Sonera =)



Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra - Sonera
tuollahan on että 2kk saa ilmaiseksi muutenkin =)

Mutta mutta, kalliilta kuulostaa, empä tiedä sitten. Jotain tarjousta vielä odotellaan...
 
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo nelonen paketti on kyllä ihan mätä. Ottaa päähän sen pakkomyynti sm-liigan rinnalla. Mieluummin ottaisin vaikka pelkät extra-kanavat hintaan 20e/kk. Nelosen paketista ei tule kertakaikkiaan mitään katsottavaa ikinä!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tuli päiviteltyä kanavapaketteja, Soneran kaapeli kyseessä. Nelonen paketti+Nelonen Pro Extra+MTV3 Total = 44,90 €/kk (12kk). Ihan hyvä diili, kun aikaisemmin oli vain MTV3 Total. Oli määräaikainen soppari tuosta maikkarista, mutta eipä aspan neiti siitä mitään sanonut vastaan.

Tässä linkki kaapelipakettien valikoimaan: Nelonen Paketti - Sonera

Mites Elisa? Onko siellä edistystä vai nostavatko paperilaskujen hintoja?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites Elisa? Onko siellä edistystä vai nostavatko paperilaskujen hintoja?

Paperilaskujen hinnat varmaan nousee ennemmin kuin Elisa pistää the tiedotteen SM-Liigasta. Varmaan finaaleihin asti menee ennenkuin mitään kuuluu ja silloin ei kuitenkaan Jokerit pelaa niin sanoisinko, että "tyhjä lappu".
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitihän tois sit palloseuran eilisten hankintojen innoittamana tilata taas Surinan kaapelikorttiin..

Syyskuusta lähtien kolmekymppiä kuukaudessa ja kaks ekaa ilmasia..

Eipä ainakaan myöntänyt tietävänsä asiakaspalvelija, että ois muita tarjouksia tulossa..

Toivottavasti ei sit kanssa tulekaan..
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Eipä ainakaan myöntänyt tietävänsä asiakaspalvelija, että ois muita tarjouksia tulossa..

Toivottavasti ei sit kanssa tulekaan..

Ei varmasti myöntänyt, mutta mikäli hinnat ovat todella edellä esittetyjen kaltaisia, niin ei kyllä ole tunkua noiden myyntitiskeille. Itsellä oli Soneran Koti-TV:n kautta pari viime talvea Urho Total ja maksoin syksyn tarjouksien perusteella ~20 euroa/kk puolen vuoden märäaikaisesta setistä.

Kovin paljoa enempää en ajatellut pulittaa nytkään, vaikka palvelun kuinka tarjoaisi "laadukkaampi ja hienompi Nelonen". Se peli on kuitenkin sitä samaa SM-liigaa.
 
Ei varmasti myöntänyt, mutta mikäli hinnat ovat todella edellä esittetyjen kaltaisia, niin ei kyllä ole tunkua noiden myyntitiskeille. Itsellä oli Soneran Koti-TV:n kautta pari viime talvea Urho Total ja maksoin syksyn tarjouksien perusteella ~20 euroa/kk puolen vuoden märäaikaisesta setistä.
Joo, ei tietenkään kerrota mahdollisista tulevista tarjouksista (esim. soneran myyjä on päivää ennen kuin tarjous alkoi myynyt kovemmalla hinnalla yhtä pakettia, vaikka myyjä aivan varmasti tiesi, että kohta julkaistaan tarjous).

Itse maksoin viime kaudesta 99e kausarin (ja jostain syystä urpotv näkyy vieläkin) ja sitä edellisellä kaudella muistaakseni ~6e/kk (6kk sopimus). Joten minä kyllä ainakin odottelen syksyn tarjouksia (disclaimer nillittäjille: en odota ihan noin kovia tarjouksia nyt mutta mitään 300e en todellakaan maksa, en lähellekään).
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
DNA:n sivuilta poimein seuraavaa;

"Neuvottelut Nelonen Pro Extra -kanavapaketin jakelusta käynnissä

DNA ja Nelonen Media neuvottelevat parhaillaan myös kaikki SM-liigan ottelut jokaiselta pelikierrokselta näyttävän Nelonen Pro Extra -kanavapaketin jakelusta DNA:n verkossa."


Vielä toistaiseksi on myynnissä ainoastaan tuo pelkkä Pro. Saas nähdä miten suhtautuvat tuohon määräaikaisen lopettamiseen 1.9. alkaen tuon Viasat Sportin suhteen. Toivottavasti nyt saavat sen Extran sinne...
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saas nähdä miten suhtautuvat tuohon määräaikaisen lopettamiseen 1.9. alkaen tuon Viasat Sportin suhteen. Toivottavasti nyt saavat sen Extran sinne...
Eilen DNA:n asiakaspalveluun yhteydessä olleena voin kertoa, että määräaikaisuuden saa purettua ja vaihdettua Nelonen Pakettiin. Pro Extrasta ei ollut vielä mitään virallista tietoa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse maksoin viime kaudesta 99e kausarin (ja jostain syystä urpotv näkyy vieläkin) ja sitä edellisellä kaudella muistaakseni ~6e/kk (6kk sopimus). Joten minä kyllä ainakin odottelen syksyn tarjouksia (disclaimer nillittäjille: en odota ihan noin kovia tarjouksia nyt mutta mitään 300e en todellakaan maksa, en lähellekään).

Joo kyllähän tuo lätkän katsominen ensi kaudellakin maksaa kivasti (39.90e netti + 29.90e Nelonen paketti) 70e/kk. Täytyy toivoa, että vielä tulee joku kiva tarjous ennen kauden alkua...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko mahdollista saada kaikki pelit näkymään jotenkin antenissa?

Kone kiinni töllöön. Tavallinen hdmi-piuha riittää, tai jos tietsikka on vanhempaa vuosikertaa niin adapteri vaan väliin.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Kone kiinni töllöön. Tavallinen hdmi-piuha riittää, tai jos tietsikka on vanhempaa vuosikertaa niin adapteri vaan väliin.

Tämä on kaikista paras ja halvin tapa. Tietenkin koneelta vaaditaan vähän suorituskykyä, että jaksaa pyöritellä striimejä hyvällä kuvanlaadulla, mutta ainakin itse suosin tätä vaihtoehtoa kuin että lähtisin ostamaan kaiken maailman Nelonen Paketti Pro Extra 1 2 -paketteja.

Ketjun aiheeseen liittyen, niin täytyypä irtisanoa oma Nelonen Pro. Tuolla ei tee enää yhtään mitään, kun NHL:kin siirtyi pois sieltä.
 

DefenceX

Jäsen
Paljonkohan tulee hintaa, jos tilaa pelit tosiaan tietokoneen kautta? Ei ainakaan tarvitse alkaa makselemaan mitään 12kk soppareita, vaan voi itse valita haluamansa pelit. Itse käyn kuitenkin hallilla katsomassa tulevalla kaudella 70% Jokereiden kotipeleistä, joten tuonkin takia jo netin kautta fiksumpaa.

Ostin äskettäin uusimman iPadin, joten saakohan tuohon jotain ohjelmaa, jonka avulla pystyisin hyvin katsomaan pelejä? Ei toki ongelma katsoa suoraan selaimenkin kautta. Ennen kauden alkua täytynee hakea tuo AppleTv, jotta saan kuvan padilta telkkariin.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Oliko Nelosen ilmaiskanaville tulossa otteluita näkyviin suorana? Muistaakseni tällaisesta oli ainakin puhetta silloin, kun SM-liigan siirtymisestä Neloselle tiedotettiin. Edes "kuukauden peliä", vaikka villeimmissä toiveissa oli ajatus kerran viikossa näkyvästä ilmaismatsista. Tai välierävaiheesta eteenpäin, jos ei muuta. Toivottavasti sitten netin kautta on ostettavissa vaikka sitten oman joukkueen kaikki pelit pelkästään, ei tosiaan huvittaisi mistään Nelosen paketeista maksaa lanttiakaan.

Voi olla, että on vastattu jo näihin, mutta enpä jaksa ketjua alkaa läpi kahlaamaan.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Paljonkohan tulee hintaa, jos tilaa pelit tosiaan tietokoneen kautta? Ei ainakaan tarvitse alkaa makselemaan mitään 12kk soppareita, vaan voi itse valita haluamansa pelit.
Onko siis edelleen saatavilla nettiotteluita, kuten Urho niitä tarjosi? Jos näin, niin hyvä. Itse en tarvitse lisää kanavapaketteja ja nuo muut Nelosen kanavat eivät kiinnosta. Haluan vaan tilata HPKn otteluita silloin, kun en hallille pääse / ehdi. Jos tähän on jatkossakin mahdollisuus, olen tyytyväinen.
 
Kannattaisi varmaan hakea sitä tietoa itse? Varsinkaan jos ei kiinnosta lukea/seurata tätä ketjua edes paria sivua. Nelosen sivuilla varmaan kerrotaan jos jotain on (jo) tarjolla.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko siis edelleen saatavilla nettiotteluita, kuten Urho niitä tarjosi? Jos näin, niin hyvä. Itse en tarvitse lisää kanavapaketteja ja nuo muut Nelosen kanavat eivät kiinnosta. Haluan vaan tilata HPKn otteluita silloin, kun en hallille pääse / ehdi. Jos tähän on jatkossakin mahdollisuus, olen tyytyväinen.

Toi on ollut vaatimus alusta lähtien. Jopa SM-liiga näyttää ymmärtävän sen verran, että vuonna 2013 HD-tasoisten nettilähetysten on syytä olla vakiokamaa näissä soppareissa.

Nelonenhan testasi viime kevään finaaleissa nettistriimiään jo valmistuessaan ensi kauteen ja HD:nä tosiaan pyöri ihan kivasti. Välillä tiputti resoluution kökkölaatuun, mutta suurimman osan ajasta toimi kuten pitää. Eiköhän se syksyllä ole jo kondiksessa kun liiga starttaa.

Tässä vielä Nelosen uutiskirjeestä:

Ruutu tarjoaa 12.9. alkaen ilta illan perään SM-liigaa. Kaikki ottelut ovat katsottavissa suorana ja HD-tasoisina – voit siis katsoa oman joukkueesi joka ikisen ottelun halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös