Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 271 787
  • 6 673

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Epäkohdista kannattaa laittaa palautetta eikä vain kirjoitella foorumeilla. Vai luuletteko, että joku J-P Vuorinen katsoisi jälkilähetystä ja huomaisi itse näitä asioita. Ei todellakaan. Itse laitoin juuri palautetta sekä SM-liigalle (Vuoriselle) että Neloselle.

Lisäys: Lainauksesta huolimatta viestini ei ole kohdistettu kenellekään nimimerkille vaan yleisesti.
Mielestäni se on liigan johdon, viime kädessä J-P Vuorisen, asia joko itse noteerata ja puuttua noin selviin asioihin tai delegoida jollekin alaiselle. Toki olet oikeassa että palautteen antaminen ei ainakaan haittaa asiaa. Itse kuitenkin oletan, että kun näille herroille liigan pyörittämisestä palkkaa maksetaan niin he myös seuraavat miten tietyt oleelliset asiat hoituvat, aivan kuten oikeissakin bisneksissä johto seuraa tiettyjä mittareita. Ylipäätään jos kiekkopelille on varattu tasan 2h lähetysaikaa, niin silloin pitää hälytyskellojen pudotuspelien aikaan soida ja lujaa.

EDIT: Tinke Peltomaa on tyhjänpäiväinen läpänheittäjä jolla ei ole juuri yhtään vitun mitään lisäarvoa lähetyksiin. Vastaukset tasoa "joo", "kyllä joo". Tosin silloin harvoin kun vakavoituu kertomaan jotain fiksua kokeneen pelaajan silmin on sentään jotain tarjottavaakin. Silti ei jatkoon.

Tämän kevään kolmikosta Grönman-Lehterä-Törmänen mielestäni Törmänen on antanut eniten lisäarvoa lähetykseen eikä ole yhtä ärsyttävä kuin kaksi muuta.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutettiin akan kanssa tänne stadiin, otettiin welholta laajakaista ja samalla saatiin pari kuukautta ilmaiseksi näitä kanavia. 8kpl sai valita. Tietenkin otin 4pro:n jotta näkee finaalit.

Eniten minua ärsyttää mainokset. Vittu. Maksu-TV ja silti joudut katsomaan KOKO AJAN mainoksia. Vitun metsäopetukset ja that's what said, BLAAKLAADER. Voi hyvä luoja kun meinaa kupoli seota moisista.

Kuka maksaa siitä, että näkee helvetin ärsyttäviä mainoksia ihan koko ajan? En minä ainakaan. Haista nelonen paska.

Mitä studioon tulee, niin mulle ihan yks ja sama ketä siellä on. Itse peliä minä katson. Toki Tammiset ja Häppölät olis paljon pareet kun joku "tää nyt on mun mielipide" Grönman. No, kunhan näkee pelin, se riittää.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Eniten minua ärsyttää mainokset. Vittu. Maksu-TV ja silti joudut katsomaan KOKO AJAN mainoksia. Vitun metsäopetukset ja that's what said, BLAAKLAADER. Voi hyvä luoja kun meinaa kupoli seota moisista.

Kuka maksaa siitä, että näkee helvetin ärsyttäviä mainoksia ihan koko ajan? En minä ainakaan. Haista nelonen paska.
Tee kuten hän. Aina kun vaikuttaa siltä että mennään mainoskatkolle niin on kaksi sekuntia aikaa etsiä kaukosäädin (yleensä 6-v tyttären miljoonien askartelu- ym. piirustuspaperien alta) ja heittää mute päälle. Tuo mukavasti haastetta matsin katsomiseen ja mielihyvän tunne valtaa mielen kun saa äänen veks.

Ärsyttävät mainokset eivät ole yhtään ärsyttäviä kun ottaa äänen vek. No, mä pidän äänettömällä erätauotkin, mua ei ollenkaan kiinnosta mitä siellä studiossa puhutaan. Jaa, no Tamia saatan kuunnellakin, Tami kun tuntee kaikki ja keksi jääkiekonkin.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Muistattekos muuten kuinka vielä viime syksynä näitä SM-liiga Power Breakeja tjsp. kaupiteltiin J-P Vuorisen toimesta yleisölle taukoina, joiden aikana voidaan paremmin palvella tv-katsojia esimerkiksi hidastusten ja analyysien avulla.

– Toinen syy on tv-tuotteistus, Vuorinen jatkaa.

– Haluamme saada SM-liigasta vetävämmän tuotteen. Nykyään, kun jokainen ottelu televisioidaan, on tärkeää palvella katsojaa kotonakin. Katkojen aikana pystytään esimerkiksi näyttämään enemmän hidastuksia ja paneutumaan syvemmin peliin studiosta käsin. Näin saadaan parempi kokonaisuus.
:D


Olikohan tuossakin liigalla oletuksena että sopimus velvoittaa Nelosen näyttämään mainoskatkoilla telkkarissa studio-osuuksia ja Nelkku sitten huomasikin, että jaa ei tuossa mitään sellaista sanotakaan, ei muuta kuin mainosrahat pois kuleksimasta.
 

rpeez

Jäsen
Eniten minua ärsyttää mainokset. Vittu. Maksu-TV ja silti joudut katsomaan KOKO AJAN mainoksia. Vitun metsäopetukset ja that's what said, BLAAKLAADER. Voi hyvä luoja kun meinaa kupoli seota moisista.

-clip-

Mitä studioon tulee, niin mulle ihan yks ja sama ketä siellä on. Itse peliä minä katson. Toki Tammiset ja Häppölät olis paljon pareet kun joku "tää nyt on mun mielipide" Grönman. No, kunhan näkee pelin, se riittää.

Samaa mieltä mainoksista. Liika on liikaa, käyrä on aika korkealla täälläkin noista.

Grönmanista sen sijaan toista mieltä, tykkään kuunnella sen juttuja. Voi johtua siitäkin, että ajattelen aika samalla tavalla asioista.
Ei silti, kyllä Tamminen ja Häppöläkin on ihan jees.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Samaa mieltä mainoksista. Liika on liikaa, käyrä on aika korkealla täälläkin noista.

Tuolta ESPN Americalta kun on NHL-matseja katsellut, niin aika pientä tämä Nelosen touhu on siihen verrattuna. Siellähän ylivoimatkin ovat sponssien sponssaamia ja muutenkin tuotemerkit tuntuvat olevan kovin vahvasti esillä koko ajan.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tuolta ESPN Americalta kun on NHL-matseja katsellut, niin aika pientä tämä Nelosen touhu on siihen verrattuna. Siellähän ylivoimatkin ovat sponssien sponssaamia ja muutenkin tuotemerkit tuntuvat olevan kovin vahvasti esillä koko ajan.

Tämä on totta. Mutta kumman hyvin mulle se "Bud Light -powerplay" maistuu, kun itse tuote on helvetin hyvässä kunnossa ja noinkin upea palvelu kuin espn player on hinnaltaan kaikkea muuta kuin suolainen.

Suomessa mainoksia on vähemmän, mutta saat ostaa pari eri pakettia (ja näin maksaa enemmän) sekä kuunnella kaikenmaailman hiihtäjien lässytystä. Toki vain henkilökohtainen mielipide.
 
Ois se vaan hienoa, kun oltas mekin osa Kanadaa.
Tai edes Jenkkilää.
Olis hiukan pidemmät mainokset, hiukan useammin ja hiukan näyttävämmin.
Siellä iiäspiiännällä niilla on sitäpaitsi oikeita asiantuntijoita. On mestareita, kovia koutseja, ex NHL-pelaajia ja selostajakin osaa sanoa: "He shoots, he scores!"
Suomessa Urholla ja Nelonen Prolla on joitain V***n maailmanmestareita, kovia koutseja, ex NHL pelaajia ja selostajakin sanoo ärsyttävästi paljon enemmän kuin:" Han laukoo, hän tekee maalin!"

Kyllä meitä nyt koetellaan. Ja tästä p******a pitää vielä maksaa!
Maailmalla tv-urheilu on ollut maksullista lähes pari vuosikymmentä. Härmässä muutaman vuoden.
Mutta onneksi suomalainen ei valita. Talvisodan hengessä me kestämme nämä vaikeat ajat kuin Rokka ja Hietanen aikanaan.
" En mää täsä syylissi kaippa yhtikäs. Konekivääri ja Lahtist mää kaipasi."
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Grönmanista sen sijaan toista mieltä, tykkään kuunnella sen juttuja. Voi johtua siitäkin, että ajattelen aika samalla tavalla asioista.
Ei silti, kyllä Tamminen ja Häppöläkin on ihan jees.
Minäkin kuuntelen Grönmania oikein mielelläni ottelun aikana. Kai sekin sitten vaikuttaa ettei minua Rauman murre kiusaa, ja onhan jutuissa kuitenkin huomattavasti enemmän sisältöä kuin Peltomaalla tai jollain Kortelaisella josta kai ollaan jo päästy. Vai hei, oliko kolmosella junnukisoja kommentoimassa? Niin taisi muuten olla.

Törmänen on fiksu, hyviä juttuja ja selkeä ulosanti.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minäkin kuuntelen Grönmania oikein mielelläni ottelun aikana. Kai sekin sitten vaikuttaa ettei minua Rauman murre kiusaa.
Törmänen on fiksu, hyviä juttuja ja selkeä ulosanti.

Palataan nyt vielä tähänkin. Ei se niin kiusaantumisesta (ts. "ei saa puhua murretta") ole kiinni, mutta kun sönkkäyksestä ei jumalauta saa etenkään Grönmanin innostuessa/nopeissa tilanteissa selvää. Asialle ei ole paljon tehtävissä, koska vahvan murteen kitkeminen ei-puheammattilaiselta on suorassa lähetyksessä äärimmäisen vaikeaa - mutta rasittaa se silti. Törmäsestä samaa mieltä.

Ei sillä Grönmanin murteella ole mitään tekemistä huonon kommentoinnin kanssa. Kaverin puhe menee ihan puuroksi, kun oikein innostutaan ja tämän kaiken innostuksen ja sössötyksen välit sitten kuuluukin änkytystä!

Näin, mut te ei vaa huamaa siä länsirannikol et se nopeest sösötetty murre teke puhest lisäosalta aiva saatana epäselvägs myäs. Tai jotain:).
 
Viimeksi muokattu:

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei sillä Grönmanin murteella ole mitään tekemistä huonon kommentoinnin kanssa. Kaverin puhe menee ihan puuroksi, kun oikein innostutaan ja tämän kaiken innostuksen ja sössötyksen välit sitten kuuluukin änkytystä!
Törmänen voisi kyllä lopettaa sen Sportin valmennuksen ja siirtyä kommentaattoriksi, sen verran laadukasta on kaverin kommentit ja ulosanti. Lähettäisi vaikka vaihtarina Vaasaan Lehterän pois studiosta, niin lähetysten taso paranisi taas tuplasti.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Aivan helvetin fiksua jättää pronssipeli näyttämättä jälki lähetyksenä Jimiltä.
Pro saa haistaa paskat, mun kiekko seuranta loppui tähän tältä kaudelta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aivan helvetin fiksua jättää pronssipeli näyttämättä jälki lähetyksenä Jimiltä.
Pro saa haistaa paskat, mun kiekko seuranta loppui tähän tältä kaudelta.
Sama. Kaikki muut pleijaripelit on kuitenkin näytetty jälkilähetyksenä, sitä ratkaisevaa HIFK-Lukko peliäkin vielä tällä viikolla.
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsoin 2.finaalin äsken ja Alkio on ihan kärkiselostajia tässä maassa. Törmäselläkin oli Hetkensä ja hetkensä. Ulosanti oli ihan ok mutta pitääkö jokaiseen kysymykseen vastata 'kyllä'.
Jokatoisen puheenvuoron aloitti sanomalla 'kyyllä', todella ärsyttävää. Lisäksi ihme kommenttia mm.Kuhdasta 'miten voi olla HIFK-ikoni jos on pelannut kaksi ottelua Kiekko-Espoossa'. Narri tulee kommentoimaan tuollaista kun jaffalan katossa on sellaisten 'Jokeri-ikonien' paitoja kuin Kurri ja Tikkanen.
Häppölä on parempi.

Pronssipelin näyttämättä jättäminen kummastuttaa täälläkin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Lisäksi ihme kommenttia mm.Kuhdasta 'miten voi olla HIFK-ikoni jos on pelannut kaksi ottelua Kiekko-Espoossa'. Narri tulee kommentoimaan tuollaista kun jaffalan katossa on sellaisten 'Jokeri-ikonien' paitoja kuin Kurri ja Tikkanen.

Tuohan oli vitsiksi kaiketi tarkoitettu.

Muuten samaa mieltä Törmäsestä, mutta korjaan sen verran että hän aloittaa jokaisen puheenvuoronsa kyllä-sanalla. Ei tuo itseäni häiritse, koska kaveria on sata kertaa miellyttävämpi kuunnella, kuin Grönmania. Kukakohan on tänään Alkion parina?
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Grönman on ihan ok. Kieltämättä jauhaa jo vähän kyllästymiseen asti noita psykologin tulkintojaan. Törmänen menee myös ihan ok. Mitään sen ihmeempää nämä eivät kuitenkaan tarjoa.

Lehterä ei kelpaa vuorostaan millekään listalle. Järkyttävä nollatason löpisijä. Tuo Hectorin käden vapinasta lätiseminen sopi hyvin kuvioon. Käsittääkseni Hectorilla ollut aika paha käsivamma ja hermoratavaurioita, ehkä vapina johtui siitä eikä jännityksestä.

Edit. Erätauolla Grönman kyselee muilta tajuavatko he mitä hän selittää ja joku Pasi kertoo lätkäbiisin teosta ja vielä loppuun hieman levyraatimaisia arvosteluja. Saisiko tuonne vielä jonkun Pepe Jürgensin cornerin missä Pepe analysoisi omasta näkökulmastaan näitä finaaleja? Onhan tämä aika heikkoa.
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Pronssipelin näyttämättä jättäminen kummastuttaa täälläkin.

Pronssipelin näyttäminen ilmaiskanavalla ei taida kuulua sopimukseen. Kertoo paljon Nelosen asenteesta. Kaikki viedään maksullisille, eikä mitään ylimääräistä jätetä ilmaisjakeluun. Fiksuahan olisi ollut näyttää pronssipeli SUORANA ilmaiseksi, jolloin porukka olisi ehkä herännyt, että "niin nythän on ratkaisupelit käsillä, pitäisikö hommata maksu-tv". Mutta ei niin ei.

Suomalaisen jääkiekon kärsiminen tässä harmittaa eniten. Sinänsä mulle on sama, vaikka en finaaleja näkisikään.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Pronssipelin näyttäminen ilmaiskanavalla ei taida kuulua sopimukseen. Kertoo paljon Nelosen asenteesta. Kaikki viedään maksullisille, eikä mitään ylimääräistä jätetä ilmaisjakeluun. Fiksuahan olisi ollut näyttää pronssipeli SUORANA ilmaiseksi, jolloin porukka olisi ehkä herännyt, että "niin nythän on ratkaisupelit käsillä, pitäisikö hommata maksu-tv". Mutta ei niin ei.

Suomalaisen jääkiekon kärsiminen tässä harmittaa eniten. Sinänsä mulle on sama, vaikka en finaaleja näkisikään.

Kyllähän KAIKKI finaalipelit näytetään ilmaiskanavalla jälkilähetyksenä, en meinannut että tarvitsisi pronssipeliä näyttää suorana ilmaiseksi, mutta kun ei edes pronssia näytetä jälkilähetyksenä niin vittu olkoon kausi siinä sitten. Yhtään finaalia en aio katsoa tai edes lukea lehdistä ja mulla on aivan sama kumpi pojan kotiin vie. Mikä vie kiinnostavuutta kiekon seuraamisessa, asiakkaan pomputtelua kanavien välillä ja pääkaupunki keskeisyys
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Mikä vie kiinnostavuutta kiekon seuraamisessa, asiakkaan pomputtelua kanavien välillä ja pääkaupunki keskeisyys


Niinpä, kyllä nyt vain pitäisi keskittyä jääkiekkomediassa Pori-Rauma -vääntöihin. Onhan se todella törkeää muutenkin, että jossain vaiheesa kautta päätettiin, että tänä vuonna pidetään finaalit Kehä II:n sisäpuolella. Blegi, meette sinne tiputtamaan ne näädät. Noni, ja pataa pataan, hyvä hyvä. Sit viel JYPi, noin. Perkele, narrit ja IFK kohtaa jo ekalla rundilla, no ihan sama miten käy. Ok, IFK jatkoon, nyt tiputatte sen Lukon, oho kävipä helposti, kaikki suunnitelmien mukaan. Nyt voidaan harrastaa pääkaupunki keskeisyyttä [sic] jee!
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En nyt saa tästä asiasta mitenkään pää___kaupunki______keskeisyyttä, varsinkin kun pronssiottelu ilmoitettiin kauan sitten näytettävän Pro 2:lla, ja uusinta Pro 1:llä. Perseestähän tuo on, muttei pääkaupunkikeskeisyyttä.
 
No sittenhan se valittaminen onkin jo ihan ok. Jos kerran jo netissä viime keväänä?
Ihan syvältä kaikki. Väärät joukkueet finaaleissa, väärät hinnat maksukanavilla, väärät pelaajat ratkaisee, väärä murre studiossa, väärät sääret kevätpäivän lämmittämällä rantahiekalla.
Kamoon - aurinko paistaa, kotiliiga huipentuu, MömMöm-kisat ovella ja keskiolutta kylmäkaapissa.
Ei jaksas aina vetää jöröjukkaa.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Eikös viime kauden pronssipeli näytetty kanssa? Olisikohan ollut URPOtv:n nettilähetys tms.

Viime kauden pronssiottelu näytettiin Urho Play -nettilähetyksenä ja muistaakseni Urho Totalilla, mutta ei pääkanavalla. Asian pointtia tuo yksityiskohta ei muuta mitenkään, sillä kahden viimeisen kauden aikana pronssiottelun näkyvyys on asteittain parantunut, mutta kaikki vain valittavat. Silloin kun pronssiottelua ei näytetty lainkaan, asiasta valitettiin paljon vähemmän. Eikö siinä ole jotakin nurinkurista?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaksaisiko joku kiltti palstalainen laittaa viimeisen finaalin jälkeisen juhlinnan/haastattelut/kannun noston yms. fiilistelyn jakoon torrentina tai youtubeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös