jyppimies-82
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Tämä ei liene faktaa. Huomenna tulee jotain Venäjän kiekkoliigaa samaan aikaan SM-liigan kanssa, ja tuo hurjan mielenkiintoinen venäläisottelu tulee PRO1:ltä. Nelonen Pron logiikka on siis tuo joka toinen 1:ltä ja joka toinen kakkoselta jotta saadaan kaikki ostamaan koko paketti?
Käsittääekseni edelleen PLUSTV markkinoi myös pakettia johon kuuluu vain Nelonen PRO1.
Nelosen otteluita ei jaksa kuunnella, mutta katsoo mielellään. Myöskään mainokset eivät kuulu maksukanaville, ei edes erätauoille, saati pelikatkoille.
Olen aiemmin hankkinut katselukortille UrhoTV:n, johon vasta keväällä liitin Nelosen lisäkanavat. En välitä siitä yhdestä lisäpelistä, jonka Nelonen näyttää kuukaudessa. Keväällä sen sijaan saa jonkinlaista vastinetta rahoilleen, kun NHL:ssä alkaa tärkeimmät pelit ja alkaa MotoGP. Eli pakettiin kuuluu Nelosen lisäkanavat ja Urho. Sillä näkee kaiken tarvittavan, hinta tällä hetkellä kilpailuttamalla n.20€ kuussa. Yhden ottelun lippuhinnalla saa katsella kuukaudessa jopa liki parikymmentä peliä kotisohvalta jos haluaa. Ja tulee sieltä niitä oman joukkueenkin pelejä, jos se ei satu olemaan SaiPa. Kunhan malttaa odottaa, niin on siellä (Urholla) se Tinkekin studiossa ja JP Jalo selostamassa.
Muistaisin SM-liigan perustelleen sopimusta sillä, että tehdään sopimus jolla taataan useiden pelien näkyminen viikottain, mutta myös SM-liigan näkyvyys suurelle yleisölle kerran kuussa ja tärkeimpien pelien näkyminen. Finaalit kun kiinnostavat suurta yleisöä, mutta ei heitä saa ehkä katsomaan kolmea peliä viikossa, eikä siihen maksuttomilla kanavilla ole edellytyksiäkään. Tämä siis siinä vaiheessa, kun Nelosella ei ollut vielä maksukanavia. Nyt se syyttävä sormi pitäisi olla kohti Nelosta, eikä SM-liigaa, joka on mielestäni joutunut porsaanreiän uhriksi.
Liekö tässä oikeussotkussa kyse myös jostain kilpailuvirastosta, mene ja tiedä. Mutta näin sekavaksi se on mennyt. Parastahan olisi että saman kortin takaa saisi Mestiksen, SM-liigan, MM-kisat, Elitserienin, KHL:n ja NHL:n, mutta se ei olisi vapaata kilpailua vaikka se palvelisi jääkiekon suurkuluttajia parhaiten.
Käsittääekseni edelleen PLUSTV markkinoi myös pakettia johon kuuluu vain Nelonen PRO1.
En todellakaan tiedä, että vaikuttaa asia mihinkään, mutta kuulemma kaikki tulevat finaaliottelut näytetään ennakkotiedosta poiketen PRO 1 kanavalla, ei siis prokakkosella.
Nelosen otteluita ei jaksa kuunnella, mutta katsoo mielellään. Myöskään mainokset eivät kuulu maksukanaville, ei edes erätauoille, saati pelikatkoille.
Olen aiemmin hankkinut katselukortille UrhoTV:n, johon vasta keväällä liitin Nelosen lisäkanavat. En välitä siitä yhdestä lisäpelistä, jonka Nelonen näyttää kuukaudessa. Keväällä sen sijaan saa jonkinlaista vastinetta rahoilleen, kun NHL:ssä alkaa tärkeimmät pelit ja alkaa MotoGP. Eli pakettiin kuuluu Nelosen lisäkanavat ja Urho. Sillä näkee kaiken tarvittavan, hinta tällä hetkellä kilpailuttamalla n.20€ kuussa. Yhden ottelun lippuhinnalla saa katsella kuukaudessa jopa liki parikymmentä peliä kotisohvalta jos haluaa. Ja tulee sieltä niitä oman joukkueenkin pelejä, jos se ei satu olemaan SaiPa. Kunhan malttaa odottaa, niin on siellä (Urholla) se Tinkekin studiossa ja JP Jalo selostamassa.
Muistaisin SM-liigan perustelleen sopimusta sillä, että tehdään sopimus jolla taataan useiden pelien näkyminen viikottain, mutta myös SM-liigan näkyvyys suurelle yleisölle kerran kuussa ja tärkeimpien pelien näkyminen. Finaalit kun kiinnostavat suurta yleisöä, mutta ei heitä saa ehkä katsomaan kolmea peliä viikossa, eikä siihen maksuttomilla kanavilla ole edellytyksiäkään. Tämä siis siinä vaiheessa, kun Nelosella ei ollut vielä maksukanavia. Nyt se syyttävä sormi pitäisi olla kohti Nelosta, eikä SM-liigaa, joka on mielestäni joutunut porsaanreiän uhriksi.
Liekö tässä oikeussotkussa kyse myös jostain kilpailuvirastosta, mene ja tiedä. Mutta näin sekavaksi se on mennyt. Parastahan olisi että saman kortin takaa saisi Mestiksen, SM-liigan, MM-kisat, Elitserienin, KHL:n ja NHL:n, mutta se ei olisi vapaata kilpailua vaikka se palvelisi jääkiekon suurkuluttajia parhaiten.