Hyviä kommnentteja SM-liigan tv-oikeussotkuista. Niinhän sen piti mennä, että Urheilukanava näyttää kerran kuussa ja finaalit, mutta Nelonen löysi porsaanreiät ja teki maksukanavan ja siihen päälle kolme muutakin kanavaa.
Parasta olisi ollut jos ottelut olisivat edelleen tulleet Canal+:lta. Siitä tahosta ei minulla ole juurikaan pahaa sanottavaa.
Itse otin hyvissä ajoin keväällä UrhoTV+Nelonen katselupaketin. Olen nähnyt kaiken tarvittavan ja ollut siihen melko tyytyväinen. Hintakin ihan kohtuullinen, noin 20€ kuussa. Pelipaikoille matkaa 300km, joten edullisemmaksi tulee jos yhdenkin pelin katsoo. Perhekin tykkää kun ollaan kotosalla. Urho hoitaa homman hienosti, hyvä studio ja hyvät selostajat, eikä liikaa mainoksia (joita ei tosin aiemmin tullut ollenkaan). Vielä parempi olisi jos olisi tarjolla kaapelikanavat, sitten näkisi kaiken.
Netin kautta pelit hirvittävän kalliita.
Mutta tässä keskusteltiinkin Nelonen Pro-kanavista.
Nyt kun pelit tulevat vain Nelonen Pro:lta, en ole ollenkaan niin tyytyväinen. Vaihdan radion puolelle erätauon ajaksi, koska sieltä tulee parempaa juttua ilman typeriä katkoja. Nelosen studiossa on sellainenkin juttimeininki että. Eikä tuo jatkuva mainostaminenkaan sovi oikein omille silmille, silläkin aikaa on kanavaa vaihdettava. Itse ottelutapahtumat ovat hyvin näkyvissä.
Mitään logiikkaa en näe kanavien vaihtumisen kohdalla. Ainut asia mikä tulee mieleen, on raha. Halutaan että katsojat ottavat koko paketin, koska Maxin katselukorttiin on monella kytketty Nelonen Pro1. Nytkin peli näkyi Kakkoselta, mikä hämää myös meitä kortin omistajia.
Itse en ole järin kiinnostunut siitä mikä joukkue voittaa Venäjän kiekkoliigan tai Ruotsin ykkösdivisioonan. TV Viihde lopettaa minun onnekseni toiminnan huhtikuun loppuun, jolloin oma sopimus katkeaa, eikä uutta ehkä tule. Urhon kun saa myös Canalin kautta. En katso myöskään Perhe-tai Maailma-kanavia.
Jatkossa on otettava Maxin kautta Nelosen paketti jos sen haluaa, koska Viihde lopettaa ja Canal sitä ei vieläkään tarjoa.