Ehkä ne nyt antaa näille kalpoille yms. niitä studioita, ettei näyttäisi siltä että jokainen studiopeli olisi ollut Helsingin Hifkillä tai Kärpillä. Niitä on nimittäin ollut paljon. Ainakin mututuntumalla.Jaahas, KalPalla tänäänkin studiopeli. Eipä tässä tietysti ole koko kierroksella säälien kotiedun lisäksi muuta panosta. Paitsi sijat 11-12 on vielä auki Ässien ja KooKoon osalta.
Eikö IFK:n matsin pitänyt tänään olla studiopeli? Muistelisin kuulleeni, että studio on Lappeenrannassa paikanpäällä todistamassa tätä historiallista hetkeä kun IFK voittaa runkosarjan vai olenko kuullut ihan omiani?
Olipa taas aivan helvetin hieno yllätys, kun aloin katsastaa tallenteesta eilistä Pelican-Kärpät peliä. EPG sanoo näin mutta jäällä pyörii Saipa ja Hifki. Saatana... Ei ollut ensimmäinen kerta. Nyt joku nelosen tai DNA:n asiantuntija voisi tulla kertomaan, että kenen virhe, miksi, ja miten korvaatte?
Niin no, ei voi tietää mitä itselläsi boksin epg on näyttänyt toissailtana, silloin kun tallennuksen määrittelin. Vaan pieni kipiähän tämä merkityksettömässä pelissä.Olisikko DNA:n tai boksisi häröilyä? Itse katselin samaa peliä Soneran Koti-tv:stä ja epg näytti aivan oikein.
Anssi Ritari tuo sen lisäarvon että pystyy kertomaan sellaisia asioita mitä katsojat eivät tiedä. Hän pystyy kertomaan peluutuksesta mikä kenttä pelaa mitäkin kenttää vastaan, pystyy ennakoimaan jotain tiettyjä aloituskuvioita yms.Mitä pahaa minä olen tehnyt. Anssi Ritari selostaa taas.
Ilman ääntäkin lähetystä toki voi seurata.
Tänään ei studiota kummallakaan paikkakunnalla ja eilen Turussa ollut studio oli aivan vitsi kun Kortelainen ja Harjula jossain kentän laidalla? Hyvää duunia Neloselta tämä!
Tänään ei studiota kummallakaan paikkakunnalla ja eilen Turussa ollut studio oli aivan vitsi kun Kortelainen ja Harjula jossain kentän laidalla? Hyvää duunia Neloselta tämä!
Samaan olin hieman pettynyt. Jos nämä kunnon studiot pyörähtää sitten käyntiin kun puolivälierät starttaa. Mutta jotenkin odottelin ainakin lauantaille ihan kunnon studiota, ja tuo oli varmaan heikoin lauantaistudio koko kaudella?
Mistä moinen tieto että vain pari vaihtoa? Klipistä näkyi yli 7min Laineen kentällä oloa tallentuneena. Kiekkoa on testattu nyt ekaa kertaa oikeissa peleissä eli on vasta testauksen alkutaipaleella.
Turha syyttää Nelosta kun heillä ei ole osaa eikä palaa koko älykiekko-casessa. Homman taustalla on ex-Nokia Vanjoken SportIQ firma.
Itse ainakin maksan mielelläni pelistä, en taukojumpasta.
Myös se on todettava, että vitun vittu jos Ritari laitetaan selostamaan SaiPan ja JYPn pleijjarit, nii mää revin pelihousuni.