Mitä mieltä te olette tuosta nelosen viikkomakasiiniohjelmasta, jota sunnuntaisin lähetetään? Itse olen tuon aina sunnuntaisin aamukympiltä katsellut ja pohtinut joka kerran jälkeen, että miksi koko puolen tunnin höpöttelystä ei juuri jäänyt mitään käteen. No, eipä siitä paljon voi jäädäkään, kun koko ohjelma sisältää aina melkoisia jonnin joutavuuksia ja itsestäänselvyyksiä, vanhoja haastatteluja, monotonisesti viikon pelien kertaamista yms. Vaikka aika on rajallinen, niin tuostakin formaatista saisi parhaimmillaan toisenlaisen ja katsojaystävällisemmän, top 5- maalit on has been-osastoa, vaikka Korkka kuinka yrittää tekopirteästi irvistellä minkä ehtii ja Köllikin leikkii rehvakkaasti kaikki tietävää asiantuntijaa. Voitaisiin mennä syvemmälle joukkueiden pelitapaan, pelaajiin, ilmiöihin, tilastoihin yms. Pitää toki ymmärtää, että ohjelmaa tehdään koko kansalle, niin pakko on ottaa jotain movember-hassutteluja mukaan, ihan kuin se ketään palvelisi. Mua huvittaa myös aina nuo teemat eli "tällä kertaa ollaan Jyväskylässä". Joo, ollaan Jyväskylässä, kun kuullaan sieltä Sami Kapasen tarinointia jostain viikkopelistä. Oikeastaan koko puolituntisesta tulee vaan mieleen pelkkä mainospätkä rahvaille ilmaispuolen nelosen katsojille ja sellainen yleiskuva, että "hähhää ostahan nelosen paketti, niin tiedät tuostakin aiheesta enemmän siellä puolella, tässä me emme sitä kerro".