Eric Rooslind
Jäsen
Täällä näkyy, näkyi jo ennen kuutta. Sen sijaan joitain muita kanavia, kuten jotkut Canalit eivät näy.
Canalilta ilmaisnäkyvyyteen kuuluu vain Canal Sport1
Täällä näkyy, näkyi jo ennen kuutta. Sen sijaan joitain muita kanavia, kuten jotkut Canalit eivät näy.
Miks ne tuota Grönmania siellä yhä roikottavat.
Tapauksen näin mutta nuo katkon jälkeiset selitykset tapahtuneesta meni ohi, eli pakkohan se on kysyä että mitä siellä oikein lopulta kävi?Olen todella positiivisesti yllättynyt Studio-toiminnon laadusta, varsinkin tämä "sairaskohtaus" juttu mikä tuskin oli käsikirjoitettu, hoidettiin hienosti. Henriksson ensiluokkaisesti selitti tapahtuneen tilanteen kun studioon palattiin vaikka venäläinen vaihtoehto olisi ollut hiljaisuus koko tapahtumasta.
Tapauksen näin mutta nuo katkon jälkeiset selitykset tapahtuneesta meni ohi, eli pakkohan se on kysyä että mitä siellä oikein lopulta kävi?
Tilalle otin PlusTV:n urheilupaketin antenniverkkoon.
Hauskaa sekoilua 4 Erä ohjelmasta väärät videot pyörii, haastateltaviin ei saada yhteyttä ja studiossa ei tiedetä että mitä tehdään seuraavaksi.
Muutoin itse pidän kyllä ohjelmasta, vaikka pieni kiire on tuossakin kokoaika. Tunnin lähetysaika sentäs.
Vittu mua häiritsee tuo mukahauskan Henrikssonin "mmm mmmmm mmmm" nyökyttely noiden analyysien aikana. Eikö sille voisi sanoa, että kohtalaisen rasittavan kuuloista näin kotisohvalle?
Muutoin itse pidän kyllä ohjelmasta, vaikka pieni kiire on tuossakin kokoaika. Tunnin lähetysaika sentäs.
Kuuluu AnuS aukkosen kanssa näihin "syntymäonnellisiin".
Yllätys oli varsin suuri kun huomasin että Pentti Lindegren on taas saanut vanhustentalosta iltalomaa sen verran että on köpötellyt Nelonen SportPro:n studioon turisemaan samaan aikaan kun taustalla pyörii Allsvenskanin jääkiekkopeli.Suomessa ei ole montaa urheilujournalistia joita voi verrata Saukkoseen (tämä ei ole mikään kehu). Ainoastaan Pentti Lindegren, Jari Porttila ja Hoopi Hänninen omaavat tämän kysenalaisen kunnian.
Ai niin, Pepe Jürgens veti torstaina Neljännen Erän. Kaveri on välillä todella kiusallista seurattavaa. Pakko myös ihmetellä miten onnistuu pysymään ruudussa vuodesta toiseen.
Erittäin hiljaista on ollut KHL-matsien kohdalla. Mutta käytännössä kaikki viikon NHL-ottelut tulee seurattua, laitan tallennukselle ja heräilen (arkisin) jotain viiden-kuuden välissä katsomaan. Vknloppuna voi sitten katsoa siinä kunhan ilman kelloa herää.Näin on. Mutta NHL-matseja tulee käsittääkseni 5 kpl / viikko ja sehän on varsin mukavaa se. Ja kai sitä jonkun KHL-matsinkin voi joskus tihrustella.
Erittäin hyvä kanava. Tykkään kuin hullu polkasta, ihan muunkin tarjonnan kuin jääkiekon takia.Parempi kanavahan tämä on kuin Urho. Ja vielä parempaa lätkääkin tarjolla.