mission16W
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Jep, tuolleenhan se on ihan kätevää ja samalla myös suuri syy siihen, miksi itse pidin siitä, kun lätkän näki Canalilta muun ohessa.
N Ja Nelonen Sport Pro tuli Viasat paketin kylkeen, ihan ilman mitään omia tekoja. Viasat paketti oli siis jo ennestään.
Plustv-korttini on "telakalla", koska sitä tarvitaan vain kesämökillä Kajaanissa. Täällä Jkl:ssä katsellaan kaapelista mitä katsotaan. Tuli Plustv:lta sähköpostia: Nyt saisi kortin aktivoimalla katsella Plustvkanavia kaksi viikkoa ilmaiseksi ja ilman sitoumuksia. Ei koske uusien korttien tilaajia. Ja se pirskatin kortti on tietenkin siellä Oulujärven rannalla. Ennenkuin sinne antennidigiboksin vein niin testasin sitä täällä kotosalla ihan pöytäantennilla kortin kanssa ja näkyi ihan hyvin. Pitänee jatkossa kelkkoa kortti ja boksi tänne talvisäilöön jos/kun nuo finaalit jatkossakin näkyvät suorana tuohon tapaan...
No niinpähän näkyi olevan mutta ei sanottu heti alussa.Jos nyt katsoit sitä sähköpostia edes vähän alusta niin sehän oli laskettu niin, että finaalit on on pelattu ennen kuin kanavat alkavat näkymään eli 3.5. ja siitä sitten 2 viikkoa eteenpäin, mutta näkeehän sillä NHL:ää.
Niin, Jyppihän tämän suuntauksen aloitti. Harmi sinänsä.Ehdottoman hienoa, että tavan tallaajan ei tarvitse nähdä näitä pelejä. Eipähän ainakaan muutu mielikuva liigan tasosta enää heikompaan. Sieltähän puuttuu kaikki finaalipeleihin kuuluva ja tilalle on tullut liikaa jääkiekkoon täysin kuulumatonta. Kaipaan fyysisyyttä, oikeanlaista pikkusikaa sekä hyvää tuomarityöskentelyä. Tämä on minun erittäin kärjistetty mielipide. Anteeksi osittainen aiheen ohittaminen.
Mikäs sitten oli Nemon statementti asiasta? (en nähnyt studio-osuuksia)Ville Nieminen on mainio. Viimeinkin joku tajuaa, että Jari Levosen huikeus on enemmän tai vähemmän myytti.
Mikäs sitten oli Nemon statementti asiasta? (en nähnyt studio-osuuksia)
Tätähän minä oon yrittäny kansalle täälläkin toitottaa jo useamman vuoden. Häntä pystyyn perkele.Ville Nieminen on mainio. Viimeinkin joku tajuaa, että Jari Levosen huikeus on enemmän tai vähemmän myytti.
Tätähän minä oon yrittäny kansalle täälläkin toitottaa jo useamman vuoden. Häntä pystyyn perkele.
Grönman?On myös käynyt ärsyttämään tämä selostuskommentaattori Törmäsen (?) joka toisen tilanteen jälkeen kertoma "oli erittäin tärkeä torjunta / maali / jäähy / harhautus / taklaus / cheerleaderin pikkuhousujen vilahtaminen", kun kentällä jotain tapahtuu.
Näin on. Levosen (lähes) ainoa hyvä puoli on se, että mies kuuntelee pelaajia ja pystyy myöntämään karseimmat virheensä. Saa pelaajien kunnioituksen helposti, kun moni muu tuomari leikkii jumalaa.Samoin. "Mut ku ne pelaajat aina sen Japan valitsee".
Niinhän mä sanoin...Grönman?
Samoin. "Mut ku ne pelaajat aina sen Japan valitsee".
Mistä vetoa että jos Levonen viheltäisi Ringbomin nimi selässä ja toisinpäin, niin "Levonen" eli Ringbom voittaisi yhä pelaajien suosikkituomari-trophyt?
Eli onko se Levonen nyt sitten kuitenkaan väärin valittu jos pelaajat häntä kunnioittavat ja tykkäävät pelata silloin kun Levonen on tuomarina? Siitäkin huolimatta että viheltämislinja tai sääntökirjan tulkinta ei välttämättä ole liigan parasta. Oliko Niemisen pointti se että finaalisarjassa tai muutenkin Levosen pitäisi parantaa linjaansa, vai se että Levosen arvostus pelaajien keskuudessa on pelkkä kupla?Näin on. Levosen (lähes) ainoa hyvä puoli on se, että mies kuuntelee pelaajia ja pystyy myöntämään karseimmat virheensä. Saa pelaajien kunnioituksen helposti, kun moni muu tuomari leikkii jumalaa.
Tämän vuoden pudotuspeleissä ja muutenkin viimeisinä parina vuotena nostaisin itse Ringbomin hyvin lähelle parasta tuomaria.
Juurikin näin. Ei ole se analyyttisin tai ulosanniltaan paras, mutta täydentää alkiota hyvin ja ainakin sata kertaa paremmin kuin Grönman. Jaarittelun ja läpänheiton lisäksi Grönmanissa ärsyttää se, ettei kaveri tunnu oikeasti innostuvan mistään kenttätapahtumista. Puhuu kokoajan semi-innokkaasti, mutta sitten kun kentällä tapahtuukin jotain merkittävää, vaikkapa maali, niin kaveri vaan jatkaa sillä samalla mantralla ja selittää jostain minuuttia aikaisemmin tapahtuneesta syötönkatkosta, josta sitten tavallaan tämäkin maali sai alkunsa vaikka välissä oli jo monta muutakin tilannetta, tai jotain sinnepäin. Törmäsen ei myöskään tarvitse koko ajan nostaa jalustalle kotipaikkaansa ja kotikylän pelaajia. Grönmanille tekisi hyvää muuttaa vuodeksi seuraamaan jääkiekkoa vaikka Joensuuhun tai Tornioon, niin saattaisi huomata että olemassa on muutakin kuin Turku ja Rauma.Itse kun näistä jälkilähetyksistä olen Törmästä pari kertaa kuullut, niin tykkään todella paljon. Heittelee hyviä pointteja jatkuvasti ja omasta mielestäni tyhjänpäiväisyydet ovat minimissään.
Onon, kaikki saavat nauttia tästä värinästä. Kuulemani mukaan kameraständi on aseteltu seisomakatsomon puiselle lattialle.Onko Jollain muulla tollasta nykimistä tossa kuvassa..
Alko tossa ekalla erätauolla ja viä jatkuu.
Tapahtu tossa semifinaaleissa jo aikasemmin.
Vai onko tää ihan mun vehkeistä kiinni.
Onko Jollain muulla tollasta nykimistä tossa kuvassa..
Alko tossa ekalla erätauolla ja viä jatkuu.
Tapahtu tossa semifinaaleissa jo aikasemmin.
Vai onko tää ihan mun vehkeistä kiinni.