Negatiivisuusketju

  • 769 278
  • 4 943

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vanha urheilupiirien sanonta: Tyytyväisyys lopettaa kehityksen.

En minä kaipaisi kuin vähän lisää terävyyttä maalipaikoissa. Viisikkopuolustus ja ohjauspeli tuntuu toimivan hyvin joten seuraavaksi pitäisi mielestäni painopistettä siirtää hieman maalinteon puolelle. Onneksi meillä on Perrin joka omalla tekemisellään näyttää esimerkkiä muille. Saisivat muut vaan ottaa opiksensa.

Malmivaarasta sen verran että kaipaisin häneltä vähän lisää ilkeyttä varsinkin oman maalin edessä. Eilen vastustaja sai maalin aikaan koska Malmivaara ei pitänyt vastustajan mailaa kurissa. Ihan perusjuttuja. Tai oikea aikainen pieni tönäisy vastustajan selkään. Ei kova vaan sellainen että hieman tasapainoa horjuttaa.

Ja minä olen omasta mielestäni enemmän positiivisten asioiden kannalla ollut aina. Jos kritiikkia antaa, sen pitää mielestäni olla rakentavaa. Siihen olen pyrkinytkin.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
- 4-2 voitto Saipasta, kiitos JYP!!! Mutta koska ollaan negatiivisusketjussa:

3 Tähteä pekille, 2 hörppyä
2 tähteä samille, 2 mokaa
1 tähti pesoselle, ei tiennyt missä oli, mikä kaupunki, mikä peli

Ja positiivisuuspalkinto ( MATKA Mikkeliin) Olli Sipiläiselle! Perusvarmaa tekemistä ja taistelut Barneytä ja Redenbachia vastaan. Siinä on JYPin ruumiillistuma!

Vedä nyt tumppuun saatanan puusilmä! Tota paskaa jo katellu jonkun aikaan KSML:n keskustelupalstalla herra "Osama Bin Ladeni". Pelikiellon uhalla avaudun, mutta Nykästä lainaten "So not, kunhan hyppy kulkee".

Aiheeseen lisäten, kuten etäfanien kanssa on huomattu, Malmivaara on turhake. Ei vittu voi tollanen jätkä olla noin pehmeä maalin edessä, kuten nähtiin SaiPan ekassa maalissa (ja tämä oli vain yksi esimerkki). Toinen turhake on yllätys yllätys Mr. Pesonen, joka onnistuu aina saamaan tyhjästä paikasta sohittiua molarin suojuksiiin. That's my fiftyeight cents.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Veikkauspiste!!

En tiedä onko lätkää seuraavat urpompia täyttämään kuponkeja vai pisteen tädit tunkemaan niitä koneeseen.Jonot niinkun JJK:n pelin makkarajonossa eikä jono liiku.Vittu mitä spedeilyä!
 

chubster

Jäsen
Pakko nostaa tätä ketjua nyt tappiollisen pelin jälkeen ylös. Voi vittuperkele, että vituttaa tappio tänään hifkille ja tapa millä se tuli.

Tuokkola, Viitanen ja Kaijonmaa raketilla vaikka kuuhun.

Tosin Kalu ja Tuokkola saa tulla sieltä pois aika pian takaisin maahan. Viitanen puolestaan saa jäädä maata kiertävälle radalle.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Voi vittuperkele, että vituttaa tappio tänään hifkille ja tapa millä se tuli.

Vitutukseen en ota kantaa mutta mikä tuossa "tavassa" nyt niin kauheaa oli? Tasainen ja vauhdikas matsi ja ratkesi rankkareilla, joka on aina vähän arpapeliä. Odotitko että JYP vetää runkosarjan loppuun 3p per peli - tahdilla?
 

chubster

Jäsen
Vitutukseen en ota kantaa mutta mikä tuossa "tavassa" nyt niin kauheaa oli? Tasainen ja vauhdikas matsi ja ratkesi rankkareilla, joka on aina vähän arpapeliä. Odotitko että JYP vetää runkosarjan loppuun 3p per peli - tahdilla?

En tietenkään odota. Tavalla millä se tuli tarkoitan sitä uskomatonta sekoilua omassa päässä jonka seurauksena hifk pääsi maalinsa tekemään ja pelin viemään jatkoille. Sen jälkeen peli on ihan arpomista, joten siihen en ota enempää kantaa.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tietenkään odota. Tavalla millä se tuli tarkoitan sitä uskomatonta sekoilua omassa päässä jonka seurauksena hifk pääsi maalinsa tekemään ja pelin viemään jatkoille. Sen jälkeen peli on ihan arpomista, joten siihen en ota enempää kantaa.

Itse peliä en nähnyt edes radiosta, mulla Nelosen maalikoosteen perusteella kaikissa HIFK:n maaleissa kieltämättä oli varsin epä-JYPmäistä seikkailua omassa päässä. En tiedä sitten, oliko se JYPin huonoutta vai HIFK:n kovaa karvausta, mutta tuollaista peliä ei ole kovin monta kertaa näkynyt tällä kaudella.

Dufvalle kenkää!
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Dufvan suusta oli aamun lehteen (KSML) saatu kommentti, jossa RD ihmetteli, miksi eilinen ottelu jouduttiin menemään muutaman miehen vetämänä. "Jouduimme pelaamaan liian pienellä porukalla, koska kaikki eivät tänään pystyneet." Ilmeisesti nyt nähtiin ensimmäistä kertaa tällä kaudella Hippoksella JYP, jonka miehistö ei ollut onnistunut valmistautumaan otteluun riittävän hyvin. Lopputuloksesta päätellen puolittaisella esityksellä olisi tullut täysi pistepotti moneltakin vastustajalta, mutta nyt kylässä oli siihen liian kova vastus. Hyvä niin - ehkäpä kurssi korjaantuu näin nopeammin.

Täytyy olla samaa mieltä Dufvan kanssa eilisestä ottelutapahtumasta. Urhon kautta näytti kyllä luvattoman moni pelaaja olevan vielä taukotunnelmissa. Mikään maailmaa suurempi jengi ei kuitenkaan vastassa ollut. Tasollisesti peli oli korkeintaan keskinkertainen, vaikka tietysti jännittävä olikin tasaisuudessaan. Toivotaan, että RD palauttaa joukkueen takaisin haalareihinsa mitä pikimmin. Olisi vielä nimittäin työsarkaa ja lujasti hyökkäyspelin uomiinsa saattamisessa kohti kevättä. Miettikääpä ihan huviksenne, montako käytännössä tyhjää maalia/ selkeää maalintekopaikkaa jätettiin eilisessäkin pelissä käyttämättä, verratkaa kaverin maalipaikkamäärään ja suhteuttakaa loppulukemiin, siinä on sylttytehdas.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ketjun aiheeseen liittyen: Mitä perkelettä Jasse Ikonen on tehnyt ettei Dufva suostu valitsemaan miestä JYPin pelaavaan kokoonpanoon? Jos on loukkaantunut, niin ok, mutta kyllä mun mielestä Ikonen on ansainnut paikkansa kokoonpanossa esimerkiksi Asplundiin verrattuna. Ikonen on vielä kehittyvässä iässä oleva pelaaja. Asplund toki pystyy vielä kehittymään, mutta mielestäni Asplundilla ei ole tulevaisuutta liigapelaajana kun taas Ikosella selkeästi on. Ikonen pelaa omien havaintojeni perusteella varmasti ja pysyy vauhdissa mukana. Fyysisyydessä on vielä kehitettävää ja parhaiten sekin kehittyy pelaamalla liigapelejä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Asplund toki pystyy vielä kehittymään, mutta mielestäni Asplundilla ei ole tulevaisuutta liigapelaajana kun taas Ikosella selkeästi on.

Yhtään mitään Ikoselta poisottamatta, pakko kysäistä: Mikä Asplundin esityksessä ei eilen sitten miellyttänyt? Oli mun silmiin niitä harvoja, jotka ei sentään lomatunnelmissa huristellut. Itse olin ihan positiivisesti yllättynyt kaverin tekemisestä. Jotain jos huomiois, niin loi kyllä kaverereille paikkoja ihan toisella tahdilla, kuin vaikkapa Virtanen, Sopanen, Makkonen jne. Omasi siis oveluutta ja oikea-aikaisia kiekostaluopumisia.

Sillä tätä vaan kyselee, kun iso joukko on vaatimassa näille Sopasille ja Makkosille lisää peliaikaa, kun hädintuskin selviävät kunnialla nykyisestäkään. Mun mielestä se peliaika tulis ansaita, eikä langeta odotusten mukaan.

Tuolla esityksellä mulle sopis vallan hyvin, että Asplund ja Sopanen vaihtais paikkoja, eli Sopanen D:hen, niin surkeaa on ollut tekeminen jo pitemmän aikaa, ehkä mestis saisi pelihalut takaisin.

Kuten sanottu, Ikonen puolestani muutaman muunkin D-miehen kanssa olisi tervetullut näyttöjä antamaan ja muutama, joille peliaikaa huudetaan lisää, sais mennä hakemaan sitä D:stä.
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Dufvan suusta oli aamun lehteen (KSML) saatu kommentti, jossa RD ihmetteli, miksi eilinen ottelu jouduttiin menemään muutaman miehen vetämänä. "Jouduimme pelaamaan liian pienellä porukalla, koska kaikki eivät tänään pystyneet." Ilmeisesti nyt nähtiin ensimmäistä kertaa tällä kaudella Hippoksella JYP, jonka miehistö ei ollut onnistunut valmistautumaan otteluun riittävän hyvin. Lopputuloksesta päätellen puolittaisella esityksellä olisi tullut täysi pistepotti moneltakin vastustajalta, mutta nyt kylässä oli siihen liian kova vastus. Hyvä niin - ehkäpä kurssi korjaantuu näin nopeammin.

Olen samaa mieltä Dufvan kanssa, että kaikki pelaajat eivät pelanneet omalla tasollaan. Mutta sitä minä ihmettelen, miksi nämä pelaajat kuitenkin pelasivat eniten ottelussa?

Hytönen pa 22.51 -2
Louhivaara pa 19.54 -2 (kaksi maalia, mutta jokainen maalit nähnyt osaa sanoa, tuliko ne taidolla vai tuurilla)
Välivaara pa 24.06 -2
Malmivaaralla myös -2, mutta peliaika olikin sen mukainen.

Vaikka Koskisella ja Vatasella plus/miinus menikin miinuksen puolelle, niin mielestäni heiltä jälleen hyvä ottelu.

Peluutuksessa Dufva mokasi ja pahasti, peluuttaessaa Hytösen kenttää Wirtasen kenttää vastaan. JYP oli koko ajan vaikeuksissa, kun nämä kentät olivat 5vs5-pelissä jäällä, paitsi ensimmäistä erää, milloin Hytösen kentässä hyökkäsi Jääskeläinen Pillun tilalla. Pelin loppupuolella alkoi olemaan Hytönen, Louhivaara, Perrin ja Vatanen aivan puhki.
 

janbo

Jäsen
Ketjun aiheeseen liittyen: Mitä perkelettä Jasse Ikonen on tehnyt ettei Dufva suostu valitsemaan miestä JYPin pelaavaan kokoonpanoon? Jos on loukkaantunut, niin ok, mutta kyllä mun mielestä Ikonen on ansainnut paikkansa kokoonpanossa esimerkiksi Asplundiin verrattuna. Ikonen on vielä kehittyvässä iässä oleva pelaaja. Asplund toki pystyy vielä kehittymään, mutta mielestäni Asplundilla ei ole tulevaisuutta liigapelaajana kun taas Ikosella selkeästi on. Ikonen pelaa omien havaintojeni perusteella varmasti ja pysyy vauhdissa mukana. Fyysisyydessä on vielä kehitettävää ja parhaiten sekin kehittyy pelaamalla liigapelejä.

Ennen eilistä peliä olisin ollut täysin samaa mieltä. Kuitenkin Asplundin esitys oli eilen oikein mallikelpoinen. Näillä näytöillä saa puolestani pelata seuraavassakin ottelussa. Kuitenkin toivoisin Jormakalle kunnon näyttöpaikkaa, eli jossakin pelissä johonkin kolmesta ensimmäisestä ketjusta. Nelosketjuun miehen ominaisuudet eivät sovi läheskään niin hyvin. Harjoituspeleissä pelasi todella pirteästi, eikä vauhdissa hävinnyt kenellekään. Voimaa on tullut kesän aikana lisää ja se näkyi kulmapelaamisessa ja kaksinkamppailuissa. Yritti myös tosissaan tehdä maaleja. Kun kerta maalinteko on suurin ongelma, niin ihmetyttää hiukan miksi D-teamin ehkä potentiaalisin maalintekijä ei saa yhtään näyttöpaikkaa, kun taas ikoset, asplundit ja jonnevirtaset saavat. Eritoten kun valmennusjohdonkin paljon kuuluttama liike on Jormakalla huomattavasti parempi kuin kenelläkään edellämainituista. Hän lienee kuitenkin heikoin puolustamaan, mutta kun rosteri on käytännössä täynnä kahden suunnan pelaajia, niin kyllähän sinne pitäisi yksi hyökkäysorientoituneempikin saada sovitettua.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Ketjun aiheeseen liittyen: Mitä perkelettä Jasse Ikonen on tehnyt ettei Dufva suostu valitsemaan miestä JYPin pelaavaan kokoonpanoon?

Niinno, Ikonen on pystynyt pelaamaan Mestiksessäkin vasta 9 peliä erinäisistä syistä johtuen, joten ei varmaan ole vielä ihan täydessä kunnossa liigaa ajatellen. Eiköhän se paikka sieltä jossain vaiheessa tule kunhan pääsee viime kauden iskuunsa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yhtään mitään Ikoselta poisottamatta, pakko kysäistä: Mikä Asplundin esityksessä ei eilen sitten miellyttänyt? Oli mun silmiin niitä harvoja, jotka ei sentään lomatunnelmissa huristellut. Itse olin ihan positiivisesti yllättynyt kaverin tekemisestä. Jotain jos huomiois, niin loi kyllä kaverereille paikkoja ihan toisella tahdilla, kuin vaikkapa Virtanen, Sopanen, Makkonen jne. Omasi siis oveluutta ja oikea-aikaisia kiekostaluopumisia.

Sillä tätä vaan kyselee, kun iso joukko on vaatimassa näille Sopasille ja Makkosille lisää peliaikaa, kun hädintuskin selviävät kunnialla nykyisestäkään. Mun mielestä se peliaika tulis ansaita, eikä langeta odotusten mukaan.

Tuolla esityksellä mulle sopis vallan hyvin, että Asplund ja Sopanen vaihtais paikkoja, eli Sopanen D:hen, niin surkeaa on ollut tekeminen jo pitemmän aikaa, ehkä mestis saisi pelihalut takaisin.

Täysin samaa mieltä pakko olla. Asplund oli eilisessä pelissä yksi niistä pelaajista, jotka pelasivat omalla tasollaan, Asplundin kohdalla pelasi ehkä vielä odotuksia paremmin. Ei tehnyt näkyviä virheitä, ja sopeutui todella hyvin rooliinsa. Vatasen ja Perrinin kanssa JYPin parhaimmistoa.

Sopasestakin olen täysin samaa mieltä. Joku siinä pelissä mättää, ei tiedetä mikä, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Pelotti pelin alusta asti kun Pesonen-Makkonen-Sopanen tuli kentälle, sitä ketjua ei todellakaan ole luotu pelaamaan yhteen. RD, ei enää kertaakaan tuota ketjukoostumusta kiitos.

Ja lopuksi itse toivoisin D:stä annettavan kokeiluja monillekin eri pelaajille. Asplund, Ikonen, Jormakka, Laukkanen, Määttä, Taipalus, Auvitu ainakin sellaisia pelaajia, jotka Liigaa voisivat käydä kokeilemassa. Osa onkin jo käynyt. Samoin Oula Palve olisi mielenkiintoista nähdä joskus, mutta epäilen että Oulaa nähtäisiin vielä tällä kaudella liigassa.
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä vedetään nyt aika voimakkaasti johtopäätöksiä varsin kapeiden tilasto-otteiden pohjalta. Varsinkin, kun samalla todetaan, että Louhivaaran kaksi tehtyä maalia voidaan unohtaa ("tuurimaaleja"), on tilastotaustainen väittämä pelaajien onnistumisesta hyvin huteralla pohjalla.

Samojen tilastojen pohjalta voisi esittää asian myös näin:
----
85 Jussi Makkonen -1 10.48
79 Vili Sopanen -1 13.41
82 Harri Pesonen -1 11.34

Onneksi nämä miehet pelasivat näin vähän. Jatkoajalle ei olisi päästy, mikäli nämä sankarit olisivat saaneet huseerata kaukalossa minuuttiakaan enempää.
----
Valitettava tosiasia on, että jääkiekko-ottelussa on syytä peluuttaa viittä sekä maalivahtia, ja luulen osuvani oikeaan väittäessäni, että RD peluutti niitä miehiä, jotka olivat päivän vireeltään joukkueen parempaa puoliskoa. Vai olivatko ne sittenkin niitä saunakavereita...

Huono peli, toivottavasti seuraava on parempi.

Nuo Makkosen, Sopasen ja Pesosen miinukset tulivat Tuokkolan antaman syötön seurauksena. Minulla ei heidän pelistä ole muuta moitittavaa, kuin tehottomuus. Pesonen erityisesti oli hyvällä jalalla liikenteessä ja sai jälleen aiheutettua jäähyjä vastustajalle, palkintona vilttikomennus.

Osasit hyvin ohittaa ehkä viestini tärkeimmän pointin, mutta ei se mitään, voin vääntää rautalangasta. Hytösen kenttä oli jatkuvasti vaikeuksissa Wirtasen kenttää vastaan ja tuon seuraksena myös Hyöselle ja kumppaneille tuli miinuksia. Joskus huonot otteet näkyvät tilastoissa ja mielestäni tällä kertaa näin kävi.

Muut kentät saivat kiekon kuitenkin vietyä hyökkäysalueelle ja pidettyä sen siellä. Hytösen kenttä tähän ei pystynyt, kuin satunnaisesti (ensimmäisen erän 10 ekan minuutin jälkeen).
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy olla samaa mieltä Dufvan kanssa eilisestä ottelutapahtumasta. Urhon kautta näytti kyllä luvattoman moni pelaaja olevan vielä taukotunnelmissa. Mikään maailmaa suurempi jengi ei kuitenkaan vastassa ollut. Tasollisesti peli oli korkeintaan keskinkertainen, vaikka tietysti jännittävä olikin tasaisuudessaan..

Ottelusta tuli hieman mieleen jokin harjoitusottelu, nimenomaan noiden huvittavien virheiden takia. Pidemmän tauon jälkeen on aina pientä hakemista ja eilen se näkyi huolimattomuutena ja sellaisena läpsyttelynä omassa päässä.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Neljä omiin, vasta päästettiin viisi omiin ja silloinkin oli Mylläri maalissa. Tänään toki noista maaleista ei Myllykoskea hirveästi voi syyttää, mutta eihän silti tämä suuntaus miellytä....
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Maajoukkuetauon jälkeen JYPillä on ollut 10 matsia, joista "vain" 6 on päätynyt voittoon. Loput matsit ovat 3 suoraa tappiota (HPK, Lukko, Ässät) sekä rl-tappio (HIFK). Voitetut matsit taas on tullut Blues, SaiPa, Pelicans, Ilves, KalPa ja Tappara. Eli kaikki tappiot on tullu tämän hetken top6-joukkueille. Ja lisäksi HIFK-rl tappiota lukuunottamatta vierastappioita.

En ole itse vielä mitään paniikki-nappeja lyömässä, mutta vähän alkaa askarruttamaan missä mättää. Tuskin Tuppuraisen poissaolokaan tuohon on syynä, luvut kertovat että puolustuksessa ei olla tappio-otteluissa onnistuttu. Itse en ole nähnyt livenä yhtään matsia mj-tauon jälkeen, ainoastaan radion kautta on seurattu + maalikoosteet katsottu, joten joku viisaampi voipi analysoida paremmin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maajoukkuetauon jälkeen JYPillä on ollut 10 matsia, joista "vain" 6 on päätynyt voittoon. Loput matsit ovat 3 suoraa tappiota (HPK, Lukko, Ässät) sekä rl-tappio (HIFK). Voitetut matsit taas on tullut Blues, SaiPa, Pelicans, Ilves, KalPa ja Tappara. Eli kaikki tappiot on tullu tämän hetken top6-joukkueille. Ja lisäksi HIFK-rl tappiota lukuunottamatta vierastappioita.

Yksi syy ainakin joihinkin otteluihin on ollut melko kova otteluruuhka ja samalla avainpelaajien pieni väsymys. Tänäänkin vedettiin koko ottelu lähes kolmella ketjulla joten avainpelaajat oli aika väsyneitä jo lopussa.

Eipä tässä paniikkia viellä varmaan tarvitse painaa. Välillä tulee tappiota ja hyvä että tulee ettei aleta leijumaan liikaa. Kotona pakka pysyy hyvin kasassa, mutta vieraissa ei meinaa liike oikein pysyä.

Ainakin valmennuksen mukaan loppukauden aikana ei ole enää pahempia otteluruuhkia joten ehkäpä se tästä. Tosin otteluruuhkat ei ole syy sillä pudotuspeleissä niitä vasta onkin.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Mestaruuskaudellakin kuitenkin menetettiin tammikuussa 15 pinnan sarjajohto. Tappiot yksittäisissä peleissä nyt eivät niin paljon paina jos pelin yleisilme on järkevää.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mestaruuskaudellakin kuitenkin menetettiin tammikuussa 15 pinnan sarjajohto. Tappiot yksittäisissä peleissä nyt eivät niin paljon paina jos pelin yleisilme on järkevää.

Tälläkaudella taitaa olla lukkopeli ja sitten joku alkukauden Jokerit pelit semmoisia jossa joukkueella ei paljon ollut jakoa, mutta muuten aika tasaisia tappiota. HPK tappiossa esimerkiksi oltiin pitkään kiini voitossa.

Eipä täsäs pidä oikein huolestua. Taidetaan tällähetkellä olla jotain 20 pistettä viimekautta edellä tässävaiheessa kautta.
 

PiippuVille

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos väsymys on syynä nykytilanteeseen: miksi samoja ukkoja peluutetaan kauheilla minuuteilla??? D:eestä on kyllä tulossa tilalle hyvällä jalalla polkevia ukkoja. Sipiläinenkin saa pelata aina, vaikka ei nimeensä osaa vaihtoaitiossa sanoa, JP kohta ihan loppu, jäsä katsomossa, hulivili ja makkonen koirankopissa...En ole ennustaja, mutta ei hyvältä nyt näytä tulevaisuus.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Tälläkaudella taitaa olla lukkopeli ja sitten joku alkukauden Jokerit pelit semmoisia jossa joukkueella ei paljon ollut jakoa, mutta muuten aika tasaisia tappiota. HPK tappiossa esimerkiksi oltiin pitkään kiini voitossa.

Eipä täsäs pidä oikein huolestua. Taidetaan tällähetkellä olla jotain 20 pistettä viimekautta edellä tässävaiheessa kautta.

Olihan JYPillä Jokereitakin vastaan kaikki mahdollisuudet vaikkapa kolmen pisteen voittoon, mutta se peli sössittiin henkilökohtaisiin virheisiin, joista Jokerit rankaisi todella kovalla prosentilla. Eli yksi ottelu kolmestakymmenestä on ollut sellainen, jossa pisteisiin ei ole ollut mahdollisuuksia. Eihän tämä vielä kovinkaan pahalta tosiaan näytä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös