Urheiluviihdettä koko rahalla? Hyvän mielen ilta kaveri- tai työporukalle.Pikkujoulupeli lauantaina, C-pääty ammottaa tässä pikkurotiskossa tyhjyyttään. Tuolta näkisi pelinkin.
Ajatteletko että lipun ostajalla olisi kristallipallo?Urheiluviihdettä koko rahalla? Hyvän mielen ilta kaveri- tai työporukalle.
Eipä joukkue ole hirveämmin peliesityksillä pikkujoulutunnelmaa nostattanut ja vaikka JYPin markkinointi muuten parantunut, niin ainakaan minulle ei ole tullut vastaan oikeastaan yhtään mitään pikkujouluun liittyvää mainontaa tai muutakaan hypeä.Pikkujoulupeli lauantaina, C-pääty ammottaa tässä pikkurotiskossa tyhjyyttään. Tuolta näkisi pelinkin.
Ehkä ymmärrys aiemmista tuloksista ja peleistä riittääAjatteletko että lipun ostajalla olisi kristallipallo?
Kotivoitto alla? Ihme gh-sakkia kaikki nykyään.Ehkä ymmärrys aiemmista tuloksista ja peleistä riittää
Kotivoitto, mutta peliesitys oli alkua lukuunottamatta täysin surkea. Itselle kuin monelle muulle, ei varmaan se tulos ole lopulta isoin juttu, vaan se miltä peli näyttää yleisesti. Onko asennetta, halua tai ideaa. Mikäli näitä olisi myös tappioiden sietäminen olisi paremmalla tasolla.Kotivoitto alla? Ihme gh-sakkia kaikki nykyään.
Joopa joo. Pihvi oli nyt se että tän kokoisessa kaupungissa liigajoukkueen lauantai-pelissä erikoisteemalla ei voi olla toinen pääty tyhjänä ja alle 3k väkeä. Jos näin, ei tätä nykyhalliakaan osata vielä riittävästi hyödyntää.Kotivoitto, mutta peliesitys oli alkua lukuunottamatta täysin surkea. Itselle kuin monelle muulle, ei varmaan se tulos ole lopulta isoin juttu, vaan se miltä peli näyttää yleisesti. Onko asennetta, halua tai ideaa. Mikäli näitä olisi myös tappioiden sietäminen olisi paremmalla tasolla.
Yleisesti taisi tuon kotivoiton jälkeen olla JYPin jatkoajassa eniten esillä vitutus ja negatiivisuusketjut, eiköhän se kerro jo ihan tarpeeksi myös pelistä ja JYPin ilmeestä tuossa pelissä. Tunnelma oli, että kiva, että voitettiin, mutta olipahan perseestä koko ottelu.
Samaa mieltä, mutta joukkueen peli ja markkinointi eivät ole ainakaan tehneet paljoa mitään edesauttamaan asiaa. Varsinkin markkinoinnin pitäisi siinä tilanteessa tukea, kun joukkueen esitykset vuotaa ja pahasti.Joopa joo. Pihvi oli nyt se että tän kokoisessa kaupungissa liigajoukkueen lauantai-pelissä erikoisteemalla ei voi olla toinen pääty tyhjänä ja alle 3k väkeä. Jos näin, ei tätä nykyhalliakaan osata vielä riittävästi hyödyntää.
Veit sanat suustani. Tyly totuus on, että kaikista merkittävimmät asiat tapahtuu tässä bisneksessä kaukalossa.Ehkä ymmärrys aiemmista tuloksista ja peleistä riittää
Minäkin enemmän kieli poskessa kommentoin. Ehkä se ei käynyt tuosta ilmi.Ymmärrän kyllä että pelin tilanne korpeaa, mutta se ei ollut nostossani pointtina.
Okei, suotta tartuin siihen. Kun lauantain pikkujoulupelithän pitäisi myydä tuollaisille paikoille loppuun jo ennen kauden alkua, sillä en noita pelillisiä nostoja tähän tajunnut.Minäkin enemmän kieli poskessa kommentoin. Ehkä se ei käynyt tuosta ilmi.
Pelin nykyinen tilanne ei toki tuohon yleisömäärään vaikuta, mutta viime pelien ilme kyllä ja kun markkinointi ei tue yhtään, niin vaikea minun on ihmisiä tästä tilanteessa osoitella sormella. Sormi osoittaa vain ja ainoastaan JYPin organisaatioon.Ymmärrän kyllä että pelin tilanne korpeaa, mutta se ei ollut nostossani pointtina.
Mikäli ennen kautta myytäisiin loppuun, se vaatisi merkittävää brändäystä ja markkinointikoneiston työtä, tuota ei ole nähty niin en moisesta haihattelisi. Viime aikojen otteet sekä kohdistettu markkinointi isommassa osassa.Okei, suotta tartuin siihen. Kun lauantain pikkujoulupelithän pitäisi myydä tuollaisille paikoille loppuun jo ennen kauden alkua, sillä en noita pelillisiä nostoja tähän tajunnut.
Kaikista pahinta tässä, se että kyseessä ei ole yksittäisen ohipelin ongelma vaan koko kauden nähty asia joka nyt konkretisoituu nähdyin tavoin.Olipa todella hävettävä esitys. Kauden surkein matsi vaikka näennäisesti taas oltiin iskuetäisyydellä. Ei tainnut olla yhtään kontrolloitua sinisen ylitystä koko pelissä JYPillä.
Noniin. Ja tätä meinasinkin.Mikäli ennen kautta myytäisiin loppuun, se vaatisi merkittävää brändäystä ja markkinointikoneiston työtä, tuota ei ole nähty niin en moisesta haihattelisi. Viime aikojen otteet sekä kohdistettu markkinointi isommassa osassa.
Mikäli kuitenkin näin nähdään, että ennen kautta nuo pitäisi myydä loppuun, niin silloin sormi osoittaa entistä enemmän markkinointiin ja siihen miten erikoispelit markkinoidaan yleisölle.
Tämä, kun ei ala kohtaamaan enää edes menetetty aika siinä, että katsoo peliä kotoa tvstä.minä en ihmettele yhtään että pääty on tyhjä ja väkeä vähän.
Kuka haluaa pilata lauantai-iltansa menemällä katsomaan tuota kuraa ja vieläpä joutuisi siitä maksamaankin.
Itse kun ei mielenkiinto riitä katsomaan edes kotisohvalta.
Hinta-laatusuhde ei vaan kohtaa.
Siellä ei ole tolppaa tiellä.minä en ihmettele yhtään että pääty on tyhjä ja väkeä vähän.
Kuka haluaa pilata lauantai-iltansa menemällä katsomaan tuota kuraa ja vieläpä joutuisi siitä maksamaankin.
Itse kun ei mielenkiinto riitä katsomaan edes kotisohvalta.
Hinta-laatusuhde ei vaan kohtaa.