Negatiivisuusketju

  • 761 567
  • 4 943

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Rooba palaa ensi viikolla
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mielenkiinnolla odotan sitä, että Seppänen tilittää keskisuomalaiseen kauden jälkeen että penkin alle meni. Ymmärtääköhän myöntää, että taisi ite ryssiä juhlakauden?
Syyttää vain ja ainoastaan Rautakorven tiimiä veikkaan minä.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten syksyllä totesin, tämä on mentaalipuolen osalta Jypin liigahistorian heikoin joukkue. Ei kahta puhetta siitä.
Heiskanen oli kovin huolissaan siitä, että miltä aikalisän ottaminen näyttäisi vastustajan silmissä. Olisin kyllä enemmän huolissani, miksi oma joukkue ei aisti vastustajan luovuttamista 5-2 tilanteessa ja osaa reagoida siihen millään tasolla oikein. Tuo jos mikä pitää pystyä kääntämään omaksi eduksi. Jos on voittaminen taitolaji niin sitä on näköjään häviäminenkin. Ei varmaan ole mitään tapaa, jolla tämä jengi ei pystyisi peliä häviämään.
Se pahin pelko kävi sitten toteen, eli tälläkin kaudella pelit on pelattu varsin varhaisessa vaiheessa. 20% kotipeleistäkin vielä jäljellä ja homma paketissa. Siinä ruikutukset tällä kertaa. Seuraavat porut sitten perjantaina, jos ei silloin ihmeitä tapahdu.
 

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Ässät ja KooKoo eivät sulaneet. Kouvolan jengi eritoten vahvassa voittoputkessa.

Jyväskylän haaveet jatkosarjapaikasta taitaa olla siinä, vain muutama yllättävä 3p voitto voi enää kääntää tämän.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ässät ja KooKoo eivät sulaneet. Kouvolan jengi eritoten vahvassa voittoputkessa.

Jyväskylän haaveet jatkosarjapaikasta taitaa olla siinä, vain muutama yllättävä 3p voitto voi enää kääntää tämän.
Mä jatkan tämän jankkaamista, mutta tosiaan viimeiset 11 peliä, JYP 8 kertaa pisteillä. Mutta ei se lohduta kun sarjasijoitus on mitä on, mutta jos pelaajat tai edes Heiskanen saisi päänsä kasaan noissa johtoasemissa, niin en epäile lainkaan, etteikö sieltä voisi alkaa niitä kolmen pinnan potteja tulemaan. Ehkä se nousu alkaa tänään.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mä jatkan tämän jankkaamista, mutta tosiaan viimeiset 11 peliä, JYP 8 kertaa pisteillä. Mutta ei se lohduta kun sarjasijoitus on mitä on, mutta jos pelaajat tai edes Heiskanen saisi päänsä kasaan noissa johtoasemissa, niin en epäile lainkaan, etteikö sieltä voisi alkaa niitä kolmen pinnan potteja tulemaan. Ehkä se nousu alkaa tänään.
En ole sinällään eri mieltä, mutta sen pään kasassa pitäminen ja kolmen pisteen voitot pitäisi alkaa asap. Ei ole enää aikaa ja pelejä hukattavaksi.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tuntuu että ei edes vahingossa pompi maaliin ja vastustajalla taas menee..
Tuuri pitää ansaita. JYP ja varsinkin Herra Seppänen tehnyt kaikkensa, ettei JYP ansaitsisi tuuria. Niin pahasti hän on kiekkoihmisiä heittänyt bussin alle.

Tätä se on kun osaamattomat veljet häärää, mä häpeän.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuuri pitää ansaita. JYP ja varsinkin Herra Seppänen tehnyt kaikkensa, ettei JYP ansaitsisi tuuria. Niin pahasti hän on kiekkoihmisiä heittänyt bussin alle.

Tätä se on kun osaamattomat veljet häärää, mä häpeän.
Joskus vituttaa tämä "tuuri pitää ansaita" mantra.

Onhan JYPin johdossa tehty kaikki väärin ja JYP ollut ihan paska viimeiset 2kk, mutta tänään ei ole ansaittu paskaa tuuria.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipa lyhyt analyysi Jaloselta JYP av.sta, mutta eipä tuo enempää tarvitse kun näkee ja voi selittää mikä menee pieleen.

Onneksi ei laiteta tätä(kään) kuntoon.

Ehkä tämäkin oli sitten monimutkaisempi asia kuin vaan paskasti pelattu.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Joskus vituttaa tämä "tuuri pitää ansaita" mantra.

Onhan JYPin johdossa tehty kaikki väärin ja JYP ollut ihan paska viimeiset 2kk, mutta tänään ei ole ansaittu paskaa tuuria.
Koko kauden mittapuulla olen erimieltä ja mielipide vain vahvistuu, kun ottaa useamman kauden mukaan.

On totta, että tänään oltu kohtuullisen aktiivisia ja tulos voisi olla parempi, mutta vaikka sanontaan inhoaisi varsin usein se valitettavasti pätee.

JYP niittää oman toimintansa tulosta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koko kauden mittapuulla olen erimieltä ja mielipide vain vahvistuu, kun ottaa useamman kauden mukaan.
En puhunut koko kauden mittapuusta, vaan tästä ottelusta. En kyllä silti oikein ymmärrä miten JYP ansaitsee huonon tuurin tähän otteluun joidenkin menneiden perusteella.

Ei tuo JYPin tämän päivän joukkue ansaitse paskaa tuuria sen vuoksi, että Seppänen tekee asioita väärin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus vituttaa tämä "tuuri pitää ansaita" mantra.

Onhan JYPin johdossa tehty kaikki väärin ja JYP ollut ihan paska viimeiset 2kk, mutta tänään ei ole ansaittu paskaa tuuria.

Ainakin tuo eka pyöritys ja sitten tuo Smithin tilanne niin hyvinkin voisi olla 1-2 maalia, sitten tuo Tapparan 0-2 tilanne vaikka vähän heikkoa puolustusta Maliselta ja muilta niin pomppuakin sopivasti... noh nämä on näitä mutta voisi olla otteiden puolesta 2-1 eikä 0-2..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös