Nyt kun pistää vielä pelaajat myyntiin, niin on oikeastaan valehdellut kaikesta.Vähän olen nyt Seppäsestä huolissani. Miten riittää voimat kantamaan vastuu juhlakaudesta?
Vähän olen nyt Seppäsestä huolissani. Miten riittää voimat kantamaan vastuu juhlakaudesta?
En ihmettelisi. Taitaa jätkä olla aika isomman luokan narsisti, joka ei löydä omasta tekemisestään mitään vikaa. Eli just sitä "hyvää" johtajatyyppiä. Sääliksi käy alaisia.Seppänen ulkoistaa tämän faneille. Ja tulee sitten kertomaan että eikun ihan väärin ymmärsitte.
Syyttää vain ja ainoastaan Rautakorven tiimiä veikkaan minä.Mielenkiinnolla odotan sitä, että Seppänen tilittää keskisuomalaiseen kauden jälkeen että penkin alle meni. Ymmärtääköhän myöntää, että taisi ite ryssiä juhlakauden?
Joo, eikä pelaajatkaan olleet positiivisia ja toteuttaneet strategiaa.Syyttää vain ja ainoastaan Rautakorven tiimiä veikkaan minä.
Mä jatkan tämän jankkaamista, mutta tosiaan viimeiset 11 peliä, JYP 8 kertaa pisteillä. Mutta ei se lohduta kun sarjasijoitus on mitä on, mutta jos pelaajat tai edes Heiskanen saisi päänsä kasaan noissa johtoasemissa, niin en epäile lainkaan, etteikö sieltä voisi alkaa niitä kolmen pinnan potteja tulemaan. Ehkä se nousu alkaa tänään.Ässät ja KooKoo eivät sulaneet. Kouvolan jengi eritoten vahvassa voittoputkessa.
Jyväskylän haaveet jatkosarjapaikasta taitaa olla siinä, vain muutama yllättävä 3p voitto voi enää kääntää tämän.
En ole sinällään eri mieltä, mutta sen pään kasassa pitäminen ja kolmen pisteen voitot pitäisi alkaa asap. Ei ole enää aikaa ja pelejä hukattavaksi.Mä jatkan tämän jankkaamista, mutta tosiaan viimeiset 11 peliä, JYP 8 kertaa pisteillä. Mutta ei se lohduta kun sarjasijoitus on mitä on, mutta jos pelaajat tai edes Heiskanen saisi päänsä kasaan noissa johtoasemissa, niin en epäile lainkaan, etteikö sieltä voisi alkaa niitä kolmen pinnan potteja tulemaan. Ehkä se nousu alkaa tänään.
Jos ei pää pysy kasassa, niin sitten täytyy takoa vähintään neljän maalin johtoasema, koska kolmen maalin johto ei selvästikään riitä.En ole sinällään eri mieltä, mutta sen pään kasassa pitäminen ja kolmen pisteen voitot pitäisi alkaa asap. Ei ole enää aikaa ja pelejä hukattavaksi.
Siltä näyttääKävikö tässä nyt niin, että Gardinerin maalikuninkuus meni loukkaantumiseen?
Tuuri pitää ansaita. JYP ja varsinkin Herra Seppänen tehnyt kaikkensa, ettei JYP ansaitsisi tuuria. Niin pahasti hän on kiekkoihmisiä heittänyt bussin alle.Tuntuu että ei edes vahingossa pompi maaliin ja vastustajalla taas menee..
Joskus vituttaa tämä "tuuri pitää ansaita" mantra.Tuuri pitää ansaita. JYP ja varsinkin Herra Seppänen tehnyt kaikkensa, ettei JYP ansaitsisi tuuria. Niin pahasti hän on kiekkoihmisiä heittänyt bussin alle.
Tätä se on kun osaamattomat veljet häärää, mä häpeän.
Koko kauden mittapuulla olen erimieltä ja mielipide vain vahvistuu, kun ottaa useamman kauden mukaan.Joskus vituttaa tämä "tuuri pitää ansaita" mantra.
Onhan JYPin johdossa tehty kaikki väärin ja JYP ollut ihan paska viimeiset 2kk, mutta tänään ei ole ansaittu paskaa tuuria.
En puhunut koko kauden mittapuusta, vaan tästä ottelusta. En kyllä silti oikein ymmärrä miten JYP ansaitsee huonon tuurin tähän otteluun joidenkin menneiden perusteella.Koko kauden mittapuulla olen erimieltä ja mielipide vain vahvistuu, kun ottaa useamman kauden mukaan.
Joskus vituttaa tämä "tuuri pitää ansaita" mantra.
Onhan JYPin johdossa tehty kaikki väärin ja JYP ollut ihan paska viimeiset 2kk, mutta tänään ei ole ansaittu paskaa tuuria.
Muistan vielä ajan 10 vuotta sitten kun jyp pärjäsi, silloin tuli usein voittoja paskallakin pelillä, nyt edetään toista todellisuutta, tulee tappioita hyvälläkin pelillä. Näin se vaan menee, ja tätä jatkuu varmaan vielä parikin vuotta, vastahan tässä on 5v taaperrettu, ja tällä kaudella otettiin pari kolme vuotta pakkia taas.Joskus vituttaa tämä "tuuri pitää ansaita" mantra.