Negatiivisuusketju

  • 764 884
  • 4 943

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Wagneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki tulevat mestarit
Vähemmän pelejä livenä seuranneena, en voi kun ihmetellä. Tuntuu, että pakisto on se akilleen kantapää johon kompastutaan. Välillä peli muistuttaa naisten maajoukkueen panikoimista, kiekko lapaan ja äkkiä purku.
Kuinka hyvätkään hyökkääjät voi toimia kun aina tulee purku pakeilta vastakkaiselle puolelle ja seisovin jaloin sitä hyökkääjät odottaa?
Kuinka monta kertaa pakit pystyi antamaan avauksen hyökkääjälle keskialueella, ei montaakaan kertaa. Aika helppo on vastustajan sumputtaa keskialue.
Eiköhän tästä vielä nousta, ainakin ensivuonna!
 

Seventeen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei pysynyt meidän alkoholisti kaidalla polulla kuin kaksi peliä. Kavereiden tsemppaaminen ja tukeminen kun hetkeksi loppui, alkoi usko horjumaan ja kiinnijäämisen riski häviämään. Kaverin läksiäisille tuli kutsu ja alkoholistimme saipui suhteellisen tarmokkaana paikalle, näyttäen että mitään ei olisi tapahtunut ja että näistäkin läksiäisistä selvitään ilman naukkailuja. Mutta niin vaan kun kaveriporukka napsautti ensimmäisen paukun kitusiin oli asia päivän selvä että salassa oli tissuteltu pari iltaa. Kaverit alkoi vetelemään paukkuja vähän tiukempaan tahtiin ja yksi pieni ryhdistyminen nähtiin, mutta neljännen jälkeen kamelin selkä katkesi ja sitten mentiin itsekin mukana. Loppu ilta lähti ihan käsistä ja taas mentiin. Tilannetta ei edes yritetty selittää ja kotia lähdettiin vähin äänin.

Tässä on kaksi päivää tarkoitus toipua krapulasta ja kerätä voimia. Tarkoitus on pyytää anteeksi jos vaan pysyisi selvillä, vielä ei voi taata mitään, saattaa olla että janottaa taas parin päivän jälkeen....
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Minä uskoin siihen alkoholistiin ja heti kun pääsin julistamasta että tuetaan häntä positiivisesti, tuli retkahdus. Yritän pysyä positiivisena ja miettiä, että ehkä hän vielä nousee jaloilleen tämän lyhyen retkahduksen opettamana. Mutta nyt kun ei ole tullut edes sitä lupausta paremmasta, niin eiköhän tuo juoppo ole huomenna jo kontillaan.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä on kaksi päivää tarkoitus toipua krapulasta ja kerätä voimia. Tarkoitus on pyytää anteeksi jos vaan pysyisi selvillä, vielä ei voi taata mitään, saattaa olla että janottaa taas parin päivän jälkeen....

Seventiiniltä osuvasti lohkaistu. Parhaat naurut kun etsii HIFK-osastolta "alkoholisti-isä" -läppää. Siellä on melkoisia helmiä joukossa loistavalla symboliikalla.

"Hei lätkää tää vaan on, elämä on paljon muutakin" - jokseenkin noin Pekka Virta sanoi eilen pelin jälkeisessä haastattelussa. Tuntuu, että "elämä on paljon muutakin" -kortti otetaan jostain syystä esille keskimäärin useammin tappion kuin voiton hetkellä. Ei sorruta siis siihen :)

Jupa
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy kyllä sanoa että myös Miika Lahtea on tällä hetkellä kova ikävä kokoonpanoon, vaikkei Rami tehoja alkukauden jälkeen juuri ole tehnytkään. Jo jonkun aikaa meillä on pelannut keskushyökkääjän tonttia Hubacek ja Ikonen/Nättinen, joista etenkin ensimmäisenä mainittu kuuluisi ehdottomasti laitaan. Ikonen nyt ei noilla otteilla välttämättä kuuluisi edes vakiokokoonpanoon...

Toisaalta rosteri on tässäkin muodossa vähintäänkin riittävä, ainut vaan että siitä ei saada mitään irti pelin ollessa täysin sekaisin.

edit: Uuh aah... Lahti tänään kokoonpanossa, Ikonen ja Näkyvä puolestaan poppareilla.
 
Viimeksi muokattu:

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Sinänsä JYPin eeppinen nousu kuolleista tasoihin oli positiivista, siitä ei ole sanaa vastaan. Mutta asioilla on aina toinenkin puoli, olisikohan tuo 4-0 tappio herätellyt JYPin johtoa vähän enemmän. Pelkään että Tyni nykäisee jokerin hihasta ja julkaisee Markon jatkosopparin "koska pääsy mitalipeleihin oli niin lähellä".
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Pelkään että Tyni nykäisee jokerin hihasta ja julkaisee Markon jatkosopparin "koska pääsy mitalipeleihin oli niin lähellä".

Ei tarvi julkaista kun ensi kauden kattava sopimus on jo voimassa - ainakin tällä hetkellä. Lisänä siihen vielä kauden 15-16 kattava optio!
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Sinänsä JYPin eeppinen nousu kuolleista tasoihin oli positiivista, siitä ei ole sanaa vastaan. Mutta asioilla on aina toinenkin puoli, olisikohan tuo 4-0 tappio herätellyt JYPin johtoa vähän enemmän. Pelkään että Tyni nykäisee jokerin hihasta ja julkaisee Markon jatkosopparin "koska pääsy mitalipeleihin oli niin lähellä".

Tämä kieltämättä tässä pelottaa, että kuluneen kauden ja organisaation ongelmat lakaistaan maton alle tämän hyvän taistelun varjolla.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei tarvi julkaista kun ensi kauden kattava sopimus on jo voimassa - ainakin tällä hetkellä. Lisänä siihen vielä kauden 15-16 kattava optio!

Jep jep. Nyt sitten Tyni voi piiloutua hienon 5.sijan taakse + eurohöntsän voitto. Jos halutaan, että jengi käy katsomassa pelejä tarvitaan joukkueelle voittava pelitapa. Virtanen harjoittelu runkosarjan kuin myös playoffit.

Jos halutaan nauttia putoavista yleisömääristä ja laskevasta trendistä niin mikäs siinä. Ehkä sitten tuon Optiovuoden jälkeen saadaan oikea valmentaja joukkueelle.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Katson tämän seuraavan olevan tämän ketjun asiaa kun tätä negailua on mainostettu nyt muutamankin nimimerkin toimesta.

Totta kuitenkin on, että pahoitan mieltäni tyhjästä negailusta, jossa lammasmaiset nimimerkit komppaavat toistensa perustelemattomia mielipiteitä ilmeisesti vain kuuluakseen tuohon valittajien laumaan.

Olet oikeassa. Sinun ei tarvitse pyyhkiä ahteriani. Kiitos asiallisesta ja informatiivisesta vastauksestasi.

On aivan turha ottaa itseensä täysin ansaitusta kuitista kun itse viittaat tiettyihin nimimerkkeihin tuon ensimmäisen lainauksen perusteella.

Pidän muutenkin kovin kummallisena tätä yleistystä että muka kitistään vain kitimisen vuoksi ja ollaan sitten lampaitakin vielä. Siinä on aina tietty määrä tuotakin, mutta suurinosa on huolta JYPistä ja sen tulevaisuudesta. Ei rakkaalle lapselle nyt missään nimessä pahaa toivota. Päinvastoin. Parasta mahdollista.
 

Nypsi

Jäsen
Pidän muutenkin kovin kummallisena tätä yleistystä että muka kitistään vain kitimisen vuoksi ja ollaan sitten lampaitakin vielä. Siinä on aina tietty määrä tuotakin, mutta suurinosa on huolta JYPistä ja sen tulevaisuudesta. Ei rakkaalle lapselle nyt missään nimessä pahaa toivota. Päinvastoin. Parasta mahdollista.
Kyllähän viime kausi oli ainakin JYP osiossa jatkuvaa kitinää. Oikeastaan ihan sama mitä peleissä tapahtui niin jokin asia oli aina päin persettä. Jos JYP sattui voittamaan niin sekin tapahtui Virtasesta huolimatta jne. Nyt tuo sama kitinä suuntautuu jo ensi kauteen kun Virtanen jatkaa valmentajana eikä uusia kovia sopimuksia ole julkaistu. Kyllähän Seppäsen kommentti oli varsin osuva, kun mainitsi lehdessä jotain siiheen suntaan, että jos voitettiin, peli oli perseestä ja jos hävittiin, peli oli perseestä.
En toki itsekään pidä viime kautta nappisuorituksena, mutta esimerkiksi playoffit olivat minusta erittäin viihdyttävät JYP:nkin osalta vaikka takkiin tulikin. Monelta tuntuu myös sekin seikka unohtuvan, ettei SaiPa ollut viime kaudella enää mikään ns yhden kauden ihme, vaan kyllä sielläkin on pitkäjänteisesti töitä tehty menestymisen eteen.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katson tämän seuraavan olevan tämän ketjun asiaa kun tätä negailua on mainostettu nyt muutamankin nimimerkin toimesta.
Hyvä siirto. Haluat näemmä jatkaa, olkoon menneeksi.

On aivan turha ottaa itseensä täysin ansaitusta kuitista kun itse viittaat tiettyihin nimimerkkeihin tuon ensimmäisen lainauksen perusteella.
En ole tietääkseni ottanut itseeni mistään "kuitistasi".
Lammasmainen muilta omaksuttu asenne ilman omaa ajattelua korpeaa minua. Jos koet olevasi sellainen lammas, kuulut laumaan, joka käytöksellään ärsyttää minua - myönnän.

Pidän muutenkin kovin kummallisena tätä yleistystä että muka kitistään vain kitimisen vuoksi ja ollaan sitten lampaitakin vielä.
Juuri sellaista kitinää kitinän vuoksi minä täällä palstoilla olen seurannut jo v*ttuuntumiseen asti. Hyvä, että tällaiselle on varattu oma ketju - kunhan vain kaikki sellainen sonta pysyisikin täällä. Ketjun suosio taitaa olla kasvussa.

....suurinosa on huolta JYPistä ja sen tulevaisuudesta. Ei rakkaalle lapselle nyt missään nimessä pahaa toivota. Päinvastoin. Parasta mahdollista.
Tämä raamatullinen sanonta sinulle lienee tuttu: "Joka vitsaa säästää, se vihaa lastaan, joka rakastaa, kurittaa häntä jo varhain." Toivon sydämestäni, ettet usko moiseen hölynpölyyn.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sinä puolestasi siirsit keskustelumme negatiivisuusketjuun, joten olet nähtävästi ottanut itseesi jostain sanomisistani, ja nyt sinua v*tuttaa.

Minua ei vituta enkä itseeni ottanut, mutten tosiaan halunnut tuota asiallisen keskustelun äärellä olevaa ketjua raiskata sen enempää. Siksi tämän tänne siirsin.

Sinä et v*tuta minua, vaan lammasmainen muilta omaksuttu asenne ilman omaa ajattelua minua korpeaa. Jos koet olevasi sellainen lammas, kuulut laumaan, joka käytöksellään ärsyttää minua - myönnän.

Kiva. Sinäkään et vituta minua. Myönnän kitiseväni toisinaan turhastakin, mutta pääasiallisesti pyrin pitämään linjani sekä rimani sellaisella tasolla mihin rahkeeni riittävät. Ja minun kritiikki(tai tulkinnan mukaan kitinä) on liittynyt muutamaan pelaajaan sekä ennenkaikkea valmentajaan. Myöskin odotusarvoihin realiteettien mukaan. Olen näitä pyrkinyt perustelemaan parhaani mukaan.

Tämä raamatullinen sanonta sinulle lienee tuttu: "Joka vitsaa säästää, se vihaa lastaan, joka rakastaa, kurittaa häntä jo varhain." Toivon sydämestäni, ettet usko moiseen hölynpölyyn.

Tämän seuraavan filosofisen ajattelijan tokaisu lienee sinulle tuttu: "Suck my cock" -Ron Jeremy.

Tuo viimeinen sitten vitsinä.
 
Viimeksi muokattu:

Handyy

Jäsen
Kyllähän Seppäsen kommentti oli varsin osuva, kun mainitsi lehdessä jotain siiheen suntaan, että jos voitettiin, peli oli perseestä ja jos hävittiin, peli oli perseestä.
Varmaan ihan osuva, jos haluaa elää omassa kuplassaan. Fanit kritisoivat koko ottelutapahtumaa ja sen köyhyyttä, mutta siihen ei haluta tehdä muuta muutosta kuin mikittämällä rumpuryhmä. Hallille mennään myös viihtymään, ei pelkästään kenttätapahtumien perusteella, etenkin viikonloppuisin. Jos paikan päällä viihdettä ei ole, ero lipun hinta huomioiden on liian pieni siihen että istuu kotisohvalla TV:n ääressä.

Tästä asiasta kaikki siinäkin porukassa kenen kanssa olen pelejä käynyt katsomassa kritisoivat, että kun ottelutapahtumat ovat köyhtyneet aivan liikaa. Voitot eivät ole autuaaksi tekevä asia. 4/6 jätti uusimatta tästä porukasta kausikorttinsa ja nämä kaikki ovat istuneet missiokausista asti.
 

Nypsi

Jäsen
Varmaan ihan osuva, jos haluaa elää omassa kuplassaan. Fanit kritisoivat koko ottelutapahtumaa ja sen köyhyyttä, mutta siihen ei haluta tehdä muuta muutosta kuin mikittämällä rumpuryhmä. Hallille mennään myös viihtymään, ei pelkästään kenttätapahtumien perusteella, etenkin viikonloppuisin. Jos paikan päällä viihdettä ei ole, ero lipun hinta huomioiden on liian pieni siihen että istuu kotisohvalla TV:n ääressä.

Tästä asiasta kaikki siinäkin porukassa kenen kanssa olen pelejä käynyt katsomassa kritisoivat, että kun ottelutapahtumat ovat köyhtyneet aivan liikaa. Voitot eivät ole autuaaksi tekevä asia. 4/6 jätti uusimatta tästä porukasta kausikorttinsa ja nämä kaikki ovat istuneet missiokausista asti.
Itse käsitin, että tuo Seppäsen kommentti tarkoitti nimenomaan sitä, mitä kaukalossa tapahtuu. Ottelutapahtumassa on varmasti kehitettävää, sitä en epäile. Itse olen oikeastaan katsonut pari viime kautta kaikki pelit tv:stä, joten en osaa sanoa miten ottelutapahtuma on köyhtynyt, jos verrataan vaikka juuri noihin missiovuosien alkupäähän?
 
Suosikkijoukkue
JYP
Koska julkaistaan tulevan kauden otteluohjelma?
Mielestäni noita perjantai-illan pelejä pitäisi kyllä karsia tulevalle kaudelle.
Aika monelle se yksi erätauko kalja uppoaa, oli sitten tiistai tai perjantai...
Onko perjantai-iltana yritysmyynti niin paljon parempaa kuin torstaina?
Tiistai-torstai-lauantai oli ihan hyvä systeemi.
Paljonko kalja maksaa tulevalla kaudella?
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Koska julkaistaan tulevan kauden otteluohjelma?

Eikös tuo yleensä ennen juhannusta ole viimeistään ilmoilla ollut, saa nähdä vaikuttaako CHL sitten ohjelman tekoon tai julkaisuun kuinka paljon?

Onko perjantai-iltana yritysmyynti niin paljon parempaa kuin torstaina?

Muistaakseni Tyni totesi joskus aikoinaan että perjantai-kotipelejä on juuri ainakin JYPin puolelta toivottu koska aitiomyynti on sillo parhaimmillaan..tosin taisi verrata lauantaihin sitä sillo. Torstain ja perjantain suhteesta ei taida olla tietoa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Muistaakseni Tyni totesi joskus aikoinaan että perjantai-kotipelejä on juuri ainakin JYPin puolelta toivottu koska aitiomyynti on sillo parhaimmillaan..tosin taisi verrata lauantaihin sitä sillo. Torstain ja perjantain suhteesta ei taida olla tietoa.
Näin maalaisjärjellä ajateltuna perjantai on ideaali yritystapaamisille. Lauantaina harvemmin nämä jampat menee töihin joten alkoholia voivat aitioissa nauttia ihan rauhassa kun taas torstaisin ei voi koska perjantai on kuitenkin työpäivä. Ehkä siksi perjantai on niin toivottu pelipäivä yritysten puolelta.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Siis mikä ihmeen protestiaalto on iskenyt joihinkin JYP kannattajiin?

Tätä protestiaaltona voinee kutsua millä nimellä kukin haluaa. Kannattajat jotka ovat ostaneet seurajohdon propagandan että nyt kun ollaan viidensiä, eikä ole mitään hätää pitänevät sitä protestiaaltona tai turhanpäiväisenä nillittämisenä.
Mitään väliä ei ole sillä että pelitapa ei oikein missään vaiheessa kautta näyttänyt voittavalta kiekolta eikä Virtasen valmennus siltä että tänne olisi tunkua pelaajamarkkinoilta.

Kaikilla on edelleen todennäköisesti täysin sama periaate tai maali - kukaan ei halua että JYP pelaa liigassa muista kuin kärkisijoista. Ja kun esimerkkejä löytyy liigasta ihan lähivuosiltakin että väärillä henkilövalinnoilla tullaan nopeaan alas kärkipäästä.

Kertakaikkiaan ei mikään riitä? Kolme runkosarjan voittoa, kaksi mestaruutta, kaksi pronssia, European Trophyn voitto.. ja jumalauta täällä nillitetään kuinka jokainen JYP organisaation johdossa on osaamatonta paskaa!

Sinä olet ainakin ostanut täysin seurajohdon vastauksen tai olankohautuksen kritiikkiin että äänekkäimmillä kritisoijilla on "vain" menestymisen pakko. Mutta kun ei ole, seurajohto on vaan hirttäytynyt tähän viitossijaansa.
Menee toistoksi, mutta ei tässä olisi mitään ongelmaa jos pelitapa näyttäisi siltä että sillä kamppaillaan mestaruudesta ja tänne olisi pelaajamarkkinoilta tunkua.


Ja kysyn: mitä saavutatte nillittämällä? Koulupojat touhua jossa yksi kun aikansa vakuuttaa että ope on hanurista ja sitä pitää boikotoida, niin aikansa tuota hokemalla alkaa saamaan kyllä porukkaa mukaan. Mutta kysyn: mitä saavutatte tällä vitun narinalla?

Sehän riippuu reagoiko seurajohto/valmennus tähän kritiikkiin jotenkin vai vetoaako edelleen tähän kannattajien menestymisen pakkoon tai siihen että kun 9 kuukaudessa ei saada tuota materiaalia pelaamaan tasolla kun ei ehditty keksiä jääkiekkoa uusiksi.

Jos olisin JYP toimitusjohtaja, jatkaisin työtä seuran hyväksi mutta en haaskaisi sekuntiakaan energiaa jatkoajan sohvamanagereihin, noihin negavaltion nokkamiehiin..

No tätähän Tyni on hyvin tehokkaasti jo tehnyt sen ajan kun on toimitusjohtajana toiminut ja mitä mies on saanut aikaan? Klassikkopaidat..ja avoimen kirjeen.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos Hurricane positiivisuudestasi täällä negatiivisuuden alhossa

Onkovika kuulijan korvassa tai lukijan silmissä, kun en kykene tuota ylimielisyyttä tunnistamaan?
Minulla lienee sama vika kuin sinullakin. Minäkään en näe joukkueenjohdon ulostulossa ja sanomisissa väitettyä ylimielisyyttä ja kummastelen samaa asiaa.
...pitääkö täällä levittää joukkohysteriaa?
Juuri tämä seikka minuakin hatuttaa.
...lopettakaa jo tuo saatanan narina, jota on koko JYP keskusteluosio niin pullollaan, ettei kukaan jaksa enää sitä paskaa lukea!

- Keskitytäänkö seuraamaan ensikauden rakentamista?
- Muitettaisiinko kuitenkin että Tyni ja Seppänen ovat myös saaneet aika perkeleesti menestystä aikaiseksi?
- Tottakai ottelutapahtumaa voisi hieman kehittää, mutta joku raja näihin juttuihin.
- Toivotaan että saadaan Jyväskylään uusi monitoimiareena josta löytyisi pallomeri ja muuta mukavaa.

Heippa!
Kiitos Hurricane mielipiteistäsi! Olen edellisistä täysin samaa mieltä kanssasi. Virkistävää nähdä, etteivät sentään kaikki täällä ole liittyneet tuohon marisijoiden kasvavaan laumaan.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Katsoin paremmaksi siirtää tämän tuolta Virtasen ketjusta tänne.

Avataan ja kerrataan. Rakentava kritiikki oikeassa paikassa saattaa joskus tuodakin parannuksia epäkohtiin. Tämä kanava ei kuitenkaan ole toimiva siihen tarkoitukseen.

Sinä tuskin olet moderaattori ja tuskin määrität mihin raameihin tämän foorumin keskustelun tulee asettua. JYPiin liittyvää keskustelua JYPin osiossa tämä omiin silmiini on ollut.

Huom. En puolusta tässä Virtasta, Tyniä tai ketään muutakaan JYPin "kiekkoperheestä".

Minulle ainakin on jäänyt epäselväksi sinun ja muutaman muun muffehellbergin motiivi näissä keskusteluissa. Ei puolusteta organisaation, joukkueen yms. tilaa, mutta muiden antama negatiivinen kritiikki perusteluineen ja toistoineen on kuitenkin turhaa ja ei-mihinkään-auttavaa kitinää.

Vastavuoroisesti tämä posikerho ei ole vieläkään kyennyt vastaamaan että miksi nyky-JYPin tilassa pitäisi nähdä jotain erityisen positiivista. Sen vuoksi tämän porukan kommentit menevätkin lähes aina henkilökohtaiselle one-liner-tasolle kun itse asialla ei voi vastaan vääntää.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsoin paremmaksi siirtää tämän tuolta Virtasen ketjusta tänne.
Kiitokset siitä!
Sinä tuskin olet moderaattori ja tuskin määrität mihin raameihin tämän foorumin keskustelun tulee asettua.
En ole moderaattori, enkä määritä keskustelun raameja. Kerroin oman mielipiteeni kyselemääsi asiaan kitinästä palstalla ja sen hyödyllisyydestä.
JYPiin liittyvää keskustelua JYPin osiossa tämä omiin silmiini on ollut.
Jo useamman kirjoittajan mielestä keskustelu on valunut jo kitinän puolelle - jopa sinut itsesi mukaan lukien.
Minulle ainakin on jäänyt epäselväksi sinun ja muutaman muun muffehellbergin motiivi näissä keskusteluissa. Ei puolusteta organisaation, joukkueen yms. tilaa, mutta muiden antama negatiivinen kritiikki perusteluineen ja toistoineen on kuitenkin turhaa ja ei-mihinkään-auttavaa kitinää.
Toistuva kitinä samoista asioista keskustelupalstalla on turhaa ja ärsyttää monia. Samojen narinoiden toistaminen ei mielestäni lisää asian painoarvoa. Ja kuten sanottua, olisi hyödyllisempää kohdistaa kritiikki niille henkilöille joille se on osoitettu. Täältä kritiikki ei heitä tavoita.

Vastavuoroisesti tämä posikerho ei ole vieläkään kyennyt vastaamaan että miksi nyky-JYPin tilassa pitäisi nähdä jotain erityisen positiivista.
En tiedä sellaista kerhoa olevan. Ei sinun tarvitse nähdä nyky-JYPissä mitään positiivista, tuskin kukaan kirjoittaja täällä voi tuohon asenteeseesi vaikuttaa. Voisitiko kuitenkin jo lopettaa kitinän samoista asioista, olethan ne jo moneen kertaan tänne kirjoittanut (tämä siis nöyränä pyyntönä - ei käskynä).

Olen sitä paitsi samaa mieltä siitä, että kaikki ei vaikuttaisi jyväskyläläisessä kiekkoilussa olevan tällä hetkellä niin hyvin kuin muutamana aiempana vuonna. Alkava kausi voi olla erityisen hankala koko JYP-organisaatiolle. Mahdollisuus se kuitenkin taas on. Minun taistelukirveeni ei ole vielä lentänyt kaivoon, enkä usko JYPinkään omaansa sinne nakanneen.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vastavuoroisesti tämä posikerho ei ole vieläkään kyennyt vastaamaan että miksi nyky-JYPin tilassa pitäisi nähdä jotain erityisen positiivista. Sen vuoksi tämän porukan kommentit menevätkin lähes aina henkilökohtaiselle one-liner-tasolle kun itse asialla ei voi vastaan vääntää.

Mä en oikeesti näe pointtia tämmösiin sepustuksiin. Mitä ihmettä oikein kanssakirjoittajilta odotat? toinen puoli ripottaa tuhkaa päälleen tuomiopäivän miekka yllään uhkaavasti heiluen ja toinen puoli yrittää rauhoitella äärituhkiksia tukehtumasta pullaansa. Kestävästi perusteltua ja muihin kuin huhuihin ja kuvitelmiin perustuvaa analyysiä saa etsiä suurennuslasilla.

Minä ymmärrän niitä, joilla lopulta palaa hihat näiden tuomiopäivän sisällöttömien sloganien hokemiseen, ihan niin kuin ymmärrän niitäkin, jotka pelkäävät, että jos jotenkin positiivisesti yrittää kannattamaansa joukkuetta lähestyä, antaa jotenkin mandaatin seuralle jatkaa epäonnistumisen kierrettä. Kummallakaan ei ole toista "vankempaa" pohjaa todellisuudessa.

Ilman sen kummempaa älämölöä tilanne taitaa olla se, että yksi tie tuli tallattua ja uudelle lähdettiin. Kaikki ei sujunut kuin elokuvissa ja notkahdus tuli. Olisi tullut joka tapauksessa, olipa puikoissa kuka tahansa, kun taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että vuorollaan notkahtelee jokainen joukkue ja nyt on JYPin vuoro.

Voi olla, ettei Tyni ja mediaporukka vastaa enää finninaamojen kuvitelmia nykyaikaisesta pr agendasta, mutta onko tuo sitten jotenkin iso juttu?

Nää ottelutapahtuman huonoudesta valittajat vois mennä vaikka tonne camp noulle katsomaan mistä oikeasti on kysymys. Siellä ei raikaa kaupalliset tiedotteet, eikä yleisö tule viihdytettäväksi, vaan viihtymään. Pääasiassa on, yllätys, yllätys, jalkapallo, eikä mikään halpa markkinahulina. ns. oheispalvelut on askeettisemmat kuin yhdessäkään divarihallissa edes, toki lähialueen baarit ja stadion alueen ulkopuolen kojut tarjoavat refresmenttia kansalle. Itse ainakin koin ahaa elämyksen, että tämä on oikeaa katsomokulttuuria, jossa pääasia on peli ja pelaajat, kaiki muu on turhaa. Mikäli koette te valittajat, että tuote on paskaa ilman kultapaperia, se on samaa paskaa kultapaperissakin, eli ei se siitä mihinkään hulabaloolla ja Stubb kestohymyllä kuorrutettuna muutu, Saati Tyni tinderissä muikistelemassa. Joten jos se ahdistaa liikaa siirtykää niihin tapahtumiin, jotka vastaavat toiveitanne, typerän ruikutuksen sijaan, tai olkaa siirtymättä, mutta rasittavaa moinen on lukea viestistä toiseen.

Mutta, kun kerran tunnut olevan tietoisella tasolla tämänhetkisen JYPin suhteen, kertoisiko sitten miksi nyky-JYP tilassa pitää nähdä erityisen negatiivista? koeta pliis välttää sitä henkilökohtaista one-liner tasoa, vaikka jos hyvän murjaiset niin anna mennä, minulla on näet hieman ennakkoluuloja todellisen asiapohjaan perustuvan pohdinnan olemassaoloon empiiriseen kokemukseen pohjautuen tämän palstan suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös