En tiedä kenen perversio on peluuttaa Ruusua joka pelissä. Ikinä ei ole ollut muuta kuin keskinkertainen vahti Liigassa ja ei se siitä miksikään muutu. Joku 50/50 peluutus olisi järkevää ja siitä sitten katsella kumpi ansaitsee enemmän pelejä.
Eikä myöskään Roobasta ja Turkulaisesta luontaista maalintekijää. Immosen laukauskin on nykyään täysin ponneton. Nyt ei ollut sitä tuuriakaan apuna maalipaikoissa.Ruususta ei vain voittavaa maalivahtia kyllä saa.
JYP vie peliä (mikä on tietenkin positiivistä) mutta Lukko käy iskemässä maalit. Ruususta ei vain voittavaa maalivahtia kyllä saa. Ensimmäisessä maalissa ei tullut tarpeaksi vastaan ja toisessa ei minkäälaista mailankäyttöä, että olisi saanut Petmannilta kiekon pois noususta.
Itse taas pidän eilistä todellakin ohipelinä. Kauden muissa peleissä sentään jokin on onnistunut, eilen ei onnistunut yhtään mikään.En pitäisi eilistä ohipelinä, taso vaan heittelee ja eilen ei parempaan riittänyt. Sporttia vastaan tulosta kaunistelee aika paljon tuuri pomput mitä ei useasti osu niin monta samaan peliin. Kyllä kertoimen laskija ihan kartalla on, valitettavasti.
HPK:n peli on näkemäni mukaan ihan ok tasolla, joten siellä napsitaan pisteitä piakkoin.Jos joku löytää JYPin pelistä vieläkin jotain positiivista niin onneksiolkoon optimistisesta luonteesta. Totuus on kyllä se, ettei peli ole kehittynyt paremmaksi, päinvaistoin. Nyt jännätään enää sitä milloin JYP on sarjan viimeinen.
Muistaako joku miltä voittaminen tuntuu?
Tällä viikolla nyt toki kolme tuollaista maalia käynyt (Ässiä vastaan kaksi ja tänään yksi), selvästi menossa maalista ohi mutta ottaa sitten oman pakin kautta onnekkoon ohjauksen maaliin. Yhdessä taas Ässä pelaajan olkapäästä kimpoaa maalia kohtia tjsp.Harmittava juttu kuten koko peli.
Mun silmään Salonen kuitenkin pelasi tilanteen oikein: piti Åstenin, äijän ja mailan, poissa maskista ja maalinteosta.
Noitahan sattuu silloin tällöin mutta JYPille tuntuu sattuvan nyt enemmän kuin yhdelle nuorelle joukkueelle soisi.
Ihan oikeaoppisesti pelattu. Melko huono tuuri on JYPillä tällä hetkellä noissa pomppumaaleissa.Mun silmään Salonen kuitenkin pelasi tilanteen oikein: piti Åstenin, äijän ja mailan, poissa maskista ja maalinteosta.