Negatiivisuusketju – täällä kokoontuu vittuuntuneiden kerho

  • 412 768
  • 2 034

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse vietin pelin katveessa ja heti pelin loputtua pääsin yhteyksien pariin vain todetakseni, että uusi vuosi ja samat surkeat kujeet. En tiedä pitäisikö tässä manata tuota HPK:n tilaa, kokea häpeää tuon joukkueen kannattamisesta, tuntea yleistä sääliä tai vihaa vai mitä tässä pitäisi tuntea. Sen kuitenkin tiedän, että ei tämä ensimmäinen koitos mitään positiivista tunnetta antanut.

Toki kausi on vasta alussa, mutta kyllähän tässä on jo tie viimeistään viitoitettu aivan karmivalle tulokselle. Eniten kuitenkin turhauttaa kun en itse enempää enää seuran eteen voi tehdä eli mitään en omalla panoksellani voi saada aikaan. Joutuu vain katsomaan vierestä.

Ehkä se tunne on sitten suru. Tuntuu samalta kun rakkaan perheenjäsenen seuraamista saattohoidossa. Apua haluaisi antaa, mutta mitään ei tunnu olevan enää tehtävissä.
 
Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
Itsellä ei häpeä ole millään tasolla läsnä, koska mulle on ihan sama mitä Kerhosta ajatellaan tai kirjoitetaan mediassa tai muiden fanien toimesta.

Mutta voi jeesus tuo joukkueen suoritustaso harmittaa. Taas oli allekirjoittaneella jotain naiiveja odotuksia tämän illan suhteen ja lopputuloksena ihan isät vs. pojat. Vittu Jukureita vastaan. Miten voi olla noin pihalla kauden avausottelussa, mihin on valmistauduttu pitkään ja "hyvin"? Pelaajat ei tiedä missä pitäisi olla ja lähes koko ajan joudutaan miettimään se puoli sekuntia mitäs tässä tapahtuikaan ja sitten ollaan jo myöhässä. Jukureilla oli pelikirja ja pelisysteemi, mitä he noudattivat kovalla intensiteetillä. Kerho oli tullut paikalle jahtaamaan peliä ja sai säkällä muutaman puolittaisen maalipaikan. Tämä on ihan pelisysteemin ja valmennuksen heikkoutta, eikä sitä, että pelaajat ei tekisi töitä tai luistelisi. Tuohon kaikkeen kun lisää henkilökohtaiset virheet, joita nyt vaan tulee kun rosteri on mikä on, niin soppa on valmis.

Sitten sellainen homma kuin tunne. Kun se puuttuu, niin ollaan aika vaisuja kamppailuissa ja mailasodissa. Enkä nyt peräänkuuluta mitään tappeluita tai taklauksia, mutta sellaista kunnon tahtoa ja halua mennä tilanteisiin. Sitä mitä Tommi Tikka teki illasta toiseen. Aika lammaslauma näyttäisi olevan HPK 2024-25. Ja vaikea se varmaan on sitä tunnetta kaivaa, kun pelaajat itsekin alkavat tajuamaan, kuinka paljon heikompaa on tekeminen verrattuna muihin paskoihin liigajengeihin.

Noh, 59 peliä jäljellä, mutta Ronttia lainatakseni; Ei hyvältä näytä.

Perjantaina hallille, saatana.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Alle 24h ensimmäiseen kotipeliin ja aivan helvetisti istumapaikkoja myymättä.

Perjantai, Kerho pelaa päin vittua, Miro tulee paiskomaan meidän reppanoita ja ulkona sataa huomenna kun Esterin perseestä. Kaikki eväät kasassa lähteä hallille vetään kaljaa vitutukseen.

Mä tuun lapsen kanssa, niin en voi. Mut Hotsi-pehmon ostan, saatana.
 

Hotsikahella

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja HPK, myös HPK
Peli on paskaa, valmentajat on paskaa, pelaajat on paskaa, palstalla on paskaa.

Nyt saa vittu nauttia. Liian pitkään otettu aunakairaa vastaan, eikä edellinen mestaruus lämmitä enää ollenkaan.

Myönnettäköön, että oma myönteisten asioiden kerhon jäsenyys on omaehtoisesti tauolla.

Vituvvittu.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Millä tuossa ryhmässä voi toimitusjohtaja toimia, jollei ole pelimerkkejä eikä valtaa? Toimitusjohtajan pitää olla huolissaan tulevasta yleisökadosta ja tehdä ratkaisuja tai ainakin ehdottaa niitä.
 

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onks täällä nega-ryhmässä vielä tilaa yhdelle? Mua hiukan harmittaa toi umpikuja.
Tervetuloa Kerhon AKV (AnonyymitKerhoonvVittuuntuneet) kerhoon.
Aluksi kerrot vain milloin vitutus alkoin.
Mitkä koet vitutksen suurimmiksi syiksi?
Onko vitutus jatkuvaa, vai helpottaako huhti-,elokuun välisenä aikana?
Mikä sai sinut toteamaan vitutksen?
Oletko aiemmin hakenut apua vitutukseen?
Tietävätkö läheisesi vitutuksesta?
Sana vapaa, kahvia (kaljaa) oman sietokyvyn mukaan ja keksejä löytyy pöydältä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tervetuloa Kerhon AKV (AnonyymitKerhoonvVittuuntuneet) kerhoon.
Aluksi kerrot vain milloin vitutus alkoin.
Mitkä koet vitutksen suurimmiksi syiksi?
Onko vitutus jatkuvaa, vai helpottaako huhti-,elokuun välisenä aikana?
Mikä sai sinut toteamaan vitutksen?
Oletko aiemmin hakenut apua vitutukseen?
Tietävätkö läheisesi vitutuksesta?
Sana vapaa, kahvia (kaljaa) oman sietokyvyn mukaan ja keksejä löytyy pöydältä.
Moi, olen Rod. Mua vituttaa. Aluksi vitutti vain lähinnä huvikseen ja kavereiden kanssa viikonloppuisin. Sitten ihan huomaamatta vitutus jatkui alkuviikkoon, ja nyt vituttaa ympäri vuorokauden. En enää edes kaipaa vitutusseuraa, vituttaa ihan jo kotonakin, välillä en viitsi edes pukeutua, vaan istun sohvalla ja vituttaa ihan täysillä. Kaverit ovat alkaneet jo huomauttelemaan, että sua vituttaa ihan liikaa ja koko ajan. Ensin en välittänyt huomautuksista, mutta nyt on aika tehdä asialle jotain. En ole vielä kertonut kotiväelle, mutta pakko heidän on ollut huomata vitutukseni.

Helpottaa, kun saa jakaa vitutuksensa kohtalotovereiden kanssa.
 

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Moi, olen Rod. Mua vituttaa. Aluksi vitutti vain lähinnä huvikseen ja kavereiden kanssa viikonloppuisin. Sitten ihan huomaamatta vitutus jatkui alkuviikkoon, ja nyt vituttaa ympäri vuorokauden. En enää edes kaipaa vitutusseuraa, vituttaa ihan jo kotonakin, välillä en viitsi edes pukeutua, vaan istun sohvalla ja vituttaa ihan täysillä. Kaverit ovat alkaneet jo huomauttelemaan, että sua vituttaa ihan liikaa ja koko ajan. Ensin en välittänyt huomautuksista, mutta nyt on aika tehdä asialle jotain. En ole vielä kertonut kotiväelle, mutta pakko heidän on ollut huomata vitutukseni.

Helpottaa, kun saa jakaa vitutuksensa kohtalotovereiden kanssa.
Tärkeää, että olet ottanut vitutuksen käsittelyyn ja aistinut juurisyyt.
Olet nyt oikeassa seurassa, ratkaisuja täältä ei löydy,koska jokainen vitutus on omansa.
Yhdessä kun vituttaa,niin ehkä, ehkä joku kaunispäivä (+23astetta,kevyt etelätuuli,harsopilvinen taivas) huomamme yhdessä,että vitutuksen kanssa voi elää.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ennen kautta tätä osasi odottaa ja siksi pelejä vaan katselee apaattisena ja toteaa, että tätähän tää taas on.

Kaipaan kyllä sitä, kun joskus oli voittava joukkue. Ei ollut etukäteen selvää, että taas tulee turpaan.

Miten vitussa tää seura on vajonnut tällaiseen lamaan? Tehkää nyt jotain ennen kuin on liian myöhäistä!
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth
Moi vaan kaikki vittuuntuneet.
Olen pitänyt itseäni positiivisena ihmisenä, aina viime helmikuuhun saakka, eli onnistuin elämään suhteellisen positiivista elämää lähes 53 vuotta. Tuolloin huomasin muutoksen olotilassani. En aluksi osannut yhdistää sitä vitutukseen, kun en ollut koskaan aiemmin sellaista tuntenut. Lopulta oloni pahentuessa, päätin kääntyä Jatkoajan HPK-osion negatiivisimpien jutuille. Hyvin nopeasti selvisi, että huono oloni johtui vitutuksesta. Mikä ihana tunne valtasi minut, kun vihdoin sain diagnoosin oireilleni, VI-TU-TUS.
Runkosarjan päättymisen jälkeen huomasin vitutusoireiden vähentyneen ja keskikesään mennessä olivat kadonneet kokonaan. Päätin tulla lukemaan HPK palstaa ja nimenomaan erään tietyn kirjoittajan hengentuotoksia, ja kas vitutus palasi. Siitä lähtien tämä ihana tunne on vain kasvanut ja kasvanut, mutta lohtua tuo se, että teitä on monia täällä ja todella tärkeää vertaistukea olen saanut teiltä palstaveljiltä. Kiitos, että olette olemassa.

Tähän loppuun haluaisin vielä lainata erään kuuluisan artistin sanoja:

"Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi, kierrän kriisiryhmänne kaukaa
Älä terapiaa, kaada lisää paskaa mun niskaan
Mua vituttaa niin ankara, vituttaa aamusta iltaan
Vituttaa, on kaikki turhaa, vittu kun vituttaa"

Kiitos ja anteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös