Eversti Sandels
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Mua vitutti muutama tuomio ja viheltämättä jätetty ratkaisu.
Mua vituttaa Leben ylipelaaminen ja sätkiminen. Tekee itselle vaikeaksi pelaamisen.
Hietaniemen ja organisaation syy!
No siis norjalainen tekemässä välimeren alueen leipää, niin onko ihmekään?Pitaa pahaa Tetterens on tehnyt
Ollaan playoff paikalla eikä ketään hankita...
V*ttu
Vituttaa toi Kerhon ”pelaaminen” johtoasemassa. Vituttaa noi paskat rankkarit. Vituttaa Pikkarainen, ja se että ainoa reagointi tohon johdon kusemiseen on ottaa jatkoajalla käytösrangaistus. Vituttaa porilaiset jotka vinkuvat otteluseurannassa tämän ja edellisen pelin tuomareista. Vituttaa patavala.
Porilaisissa parturi-kampaamoissa lienee taas ruuhkaa jos Ässät pääsee pleijareihin. Punaisella irokeesilla voi päästä Urheiluruutuun.
Oon nähnyt Molla Hietasen, Samu Kuitusen, Matti I:sen, Kairan, Pantsen ja Matti iI:sen kaudet. 1983 kaudesta en muista enää niin hyvin. Yhtään noin maksimaalisen vituttavaa erää en muista koskaan nähneeni. Kiitos siitä Pike. Jäät aina muistoihin.
Kerätäänkö porukalla kolehti, jotta saa kausarin? Kyllä siinä väkisinkin joskus voiton näkee.Viime ja tällä kaudella tuonut lastani peleihin ja yrittänyt tarjota oransseja elämyksiä. Hän on peleissä viihtynyt, mutta oli vähän riipaisevaa, kun hän aiemmin talvella totesi, ettei ole vielä koskaan nähnyt Kerhon voittavan.
Tänään tultiin taas kattoon peliä....
Kerätäänkö porukalla kolehti, jotta saa kausarin? Kyllä siinä väkisinkin joskus voiton näkee.
Jäi sentään erätaukoon asti…Kelatkaa sitä erätauko-skabaan osallistunutta perheenisää, joka oli tullut Pieksämäeltä asti perheensä kanssa kannustamaan Kerhon voittoon.. Siinä on voinut kotio päin ajaessa tulla jossain Muuramen kohdalla aika tyhjä olo.