Negatiivisuusketju – täällä kokoontuu vittuuntuneiden kerho

• 415 955
  • 2 012

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Myönnän kyllä että reaktioni oli ehkä vähän ylitseampuva, mutta silti olen tyrmistynyt että joukkueesta kuuluu, tässä vaiheessa kautta, tuollaista egoistisuutta. Ja nyt ei todellakaan ole kyseessä mikään JMA meriiteillä, vaan yksi läpimurtoaan tekevä pakki, ei tuu ikävä.
Kyllä tässä ei kuulu egoistisuutta kuin sieltä nimimerkin takaa. Manninen ei kitissyt yhtään, eikä vastaus muutenkaan ollut millään lailla egoistinen. Otahan happea välillä ja keskity pitkästä aikaa Hämeenlinnassa pelattavaan Playoff-lätkään.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lisätietoa tästä?

Edit. Syytätkö siis tuolla viestilläsi minua omaan pesään kusemisesta? Jos näin on, niin odotan todellakin perusteluja.
No, melkein kaduin sun laittamista siihen jo heti, mutta kyllä mä kieltämättä edelleen olen sitä mieltä, että seuraavat viestit ovat edellä mainittuja tekoja ja jotain itsensä nostamista. Kannattaa katsoa se tilanne Ruutu+:sta. Sorry vitutuksestani.
Sanokaas nyt rehellisesti, että mitä mieltä olitte Nikkilän toiminnasta Hytöstä kohtaan? Pitäisikö tulla pelikieltoa?
En minäkään tuota Nikkilän touhua livenä nähnyt, mutta kyllä se myöhemmin hidastuksena näytettiin ja on kyllä mielestäni pelikiellon arvoinen. Ihan sama mitä joku muu on tehnyt sitä ennen tai sen jälkeen.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mua vituttaa toi samanaikainen jeesustelu ja omaan pesään kuseminen. @BlackWolf @Vuokralainen
Mitähän sä nyt tällä oikein tarkoitat? Minulle on ihan se ja saamarin sama minkä joukkueen paita on päällä jos kentällä perseilee. Olkoon ne vaikka kuinka "vihollisia" niin tämä on vain jääkiekkoa ja ihmisten terveys on etusijalla, sitten vasta tulee joukkueet, pleijarit yms.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitähän sä nyt tällä oikein tarkoitat? Minulle on ihan se ja saamarin sama minkä joukkueen paita on päällä jos kentällä perseilee. Olkoon ne vaikka kuinka "vihollisia" niin tämä on vain jääkiekkoa ja ihmisten terveys on etusijalla, sitten vasta tulee joukkueet, pleijarit yms.
Aamen. Taas oli ihan kauheaa. Miltei yhtä kauheaa kuin Hagmanin mahtipotku. Kymmenen peliä vähintään. Ei sillä väliä, että siellä tapahtuu joka pelissä sääntöjen vastaisia yhtä vaarallisia tai vaarallisempia juttuja, eilisessäkin.

Joka voittopelin jälkeen toivotat jonkun kerholaisen milloin minnekin, kauheita juttuja tekevät. Meneekö liian hyvin, vaikka pelejä ei pelata juuri niin kuin BW haluaa? Ei pääse sanomaan, "mitäs minä sanoin".

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aamen. Taas oli ihan kauheaa. Miltei yhtä kauheaa kuin Hagmanin mahtipotku. Kymmenen peliä vähintään. Ei sillä väliä, että siellä tapahtuu joka pelissä sääntöjen vastaisia yhtä vaarallisia tai vaarallisempia juttuja, eilisessäkin.

Joka voittopelin jälkeen toivotat jonkun kerholaisen milloin minnekin, kauheita juttuja tekevät. Meneekö liian hyvin, vaikka pelejä ei pelata juuri niin kuin BW haluaa? Ei pääse sanomaan, "mitäs minä sanoin".
Mikähän sua vaivaa, Kerho voitti eilen, teki hienon ryöstön Valtroilta ja johtaa sarjaa 2-1 ja sitten iso mies pillittää foorumilla, että on väärin tuomita toisten telomisyritykset, jotka voisi huonossa tapauksessa vaikka johtaa pyörätuolihommiin. Sillä sitä iskut niskaan lavan kapealla osalla voi aiheuttaa. Väärin on taas nyt kannatettu, kun en hyväksy omilta moista toimintaa. Ja minä en ala jeesustelemaan tuota miksikään tökkäisyksi, koska Nikkilä lyömällä lyö jäässä makaavaa vastustajaa mailalla niskaan ja kovaa.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikähän sua vaivaa, Kerho voitti eilen, teki hienon ryöstön Valtroilta ja johtaa sarjaa 2-1 ja sitten iso mies pillittää foorumilla, että on väärin tuomita toisten telomisyritykset, jotka voisi huonossa tapauksessa vaikka johtaa pyörätuolihommiin. Sillä sitä iskut niskaan lavan kapealla osalla voi aiheuttaa. Väärin on taas nyt kannatettu, kun en hyväksy omilta moista toimintaa. Ja minä en ala jeesustelemaan tuota miksikään tökkäisyksi, koska Nikkilä lyömällä lyö jäässä makaavaa vastustajaa mailalla niskaan ja kovaa.
Olet, olet yli-ihminen. Sun röntgenkatse näkee senkin, ettei Kerästä osunut niskaa/kaulaan. Poikittaisella saa laittaa pyörätuoliin. Minä kitisen sun viesteistä, sinä HPK:n otteista.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olet, olet yli-ihminen. Sun röntgenkatse näkee senkin, ettei Kerästä osunut niskaa/kaulaan. Poikittaisella saa laittaa pyörätuoliin. Minä kitisen sun viesteistä, sinä HPK:n otteista.
Mitähän nyt taas, minä kelailin sen Keräsen tilanteen 4 kertaa erätauolla ja osumasta ei kyllä pää heilahda yhtään, mutta hartiasuoja nousee. En minä omaa röntgenkatsetta, mutta uskallan väittää että olkavarteen/olkapäähän osuu, sä voit mennä samalla tavalla kelailemaan sitä videota. Sen sijaan, että itkisit täällä mun viesteistä.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitähän nyt taas, minä kelailin sen Keräsen tilanteen 4 kertaa erätauolla ja osumasta ei kyllä pää heilahda yhtään, mutta hartiasuoja nousee. En minä omaa röntgenkatsetta, mutta uskallan väittää että olkavarteen/olkapäähän osuu, sä voit mennä samalla tavalla kelailemaan sitä videota. Sen sijaan, että itkisit täällä mun viesteistä.
Nyt mä sen parhaan kuulen, kun parimetrinen kaveri vetää poikkarilla niskan seudulle täydellä voimalla alaviistoon, näkee siitä, heilahtaako pää, osuko se kaulaan/niskaan vai ei. Hyvä kuitenkin ettet perustellut pään heilumisella Nikkilä-Hytönen keissiä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt mä sen parhaan kuulen, kun parimetrinen kaveri vetää poikkarilla niskan seudulle täydellä voimalla alaviistoon, näkee siitä, heilahtaako pää, osuko se kaulaan/niskaan vai ei. Hyvä kuitenkin ettet perustellut pään heilumisella Nikkilä-Hytönen keissiä.
Mistähän tilanteesta sä nyt sit puhut, minä puhun siitä tilanteesta missä eilisen pelissä Keränen jäi summerin soidessa keräilemään. Kerros nyt sinä missä pelissä, ajassa ja erässä tämä tapahtui, minäkin haluaisin nähdä. Laita nyt samalla vielä ne kaikki keihästykset yms. tähän, niin tiedetään mistä puhutaan.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mistähän tilanteesta sä nyt sit puhut, minä puhun siitä tilanteesta missä eilisen pelissä Keränen jäi summerin soidessa keräilemään. Kerros nyt sinä missä pelissä, ajassa ja erässä tämä tapahtui, minäkin haluaisin nähdä. Laita nyt samalla vielä ne kaikki keihästykset yms. tähän, niin tiedetään mistä puhutaan.
Juuri siitä joka tapahtui joskus 59:57. En nähnyt suorana mitään keihästämisiä, oma havaintokyky kun taitaa olla rajallinen. Ei riitä kyllä aika ja kiinnostus kelailla koko peliä uudelleen hidastuksilla. Itseasiassa alkaa vituttamaan pikkasen tämä videokerhoilu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juuri siitä joka tapahtui joskus 59:57. En nähnyt suorana mitään keihästämisiä, oma havaintokyky kun taitaa olla rajallinen. Ei riitä kyllä aika ja kiinnostus kelailla koko peliä uudelleen hidastuksilla. Itseasiassa alkaa vituttamaan pikkasen tämä videokerhoilu.
No näköjään on vahvoilla värilaseilla varustettuna silti varaa huudella.

Ensinnäkin Keränen on tilanteessa koko ajan jaloillaan, ei missään vaiheessa ole osumien tullessa polvillaan. Kaksi varsin kevyttä poikittaista, ensimmäinen olkavarteen mistä Keränen vetää filmit ja toinen filmatessa/kaatuessa vielä kevyempänä selkään. Olipas oikein teurastus. Keränen voi filmailla Kärpissa, mutta mä en halua nähdä mitään Kukkos Lassen perintöjä käytettävän Kerhossa.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No näköjään on vahvoilla värilaseilla varustettuna silti varaa huudella.
Katsoin tuon nyt vielä Ruutu+:sta toki vaan tietokoneen näytöltä - todella kovaa, todella niukasti alaviistoon, Keräsen niskaan taakse vasemmalle puolelle se tältä näytöltä katsottuna osuu. Hipooko hartiaa pitkin, vaikea kyllä nähdä. En kyllä saa tuolta itse mitään ruutu-ruudulta hidastuksia ulos.

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Vittu mikä muniinpuhalteluporukka. Ei voi aina kolista omissa maalin jälkeen, häviävän joukkueen merkki.

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa miten halpa hinta on vastustajan maaleilla. On ollut jo pitkään ja ei se ole pleijareissa miksikään muuttunut.

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Ylivoima, ylivoima ja ylivoima. Todellinen Kerhon pelote.

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ylivoima, ylivoima ja ylivoima. Todellinen Kerhon pelote.
Itseäni vituttaa se, että kun pelin lopussa päästää 4vs3 ylivoimalle niin sinne lyödään SomerEeroa ja Kapasta kehään jotka eivät ole ylivoimalla koko kaudella saaneet mitään aikaiseksi. Tuossakin noin olisi voinut käyttää sen aikalisän ja leputtaa sen turvin kärkiäijiä. Sitten Manninen, Turunen, Lahti ja Lehtivuori jäälle.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itseäni vituttaa se, että kun pelin lopussa päästää 4vs3 ylivoimalle niin sinne lyödään SomerEeroa ja Kapasta kehään jotka eivät ole ylivoimalla koko kaudella saaneet mitään aikaiseksi. Tuossakin noin olisi voinut käyttää sen aikalisän ja leputtaa sen turvin kärkiäijiä. Sitten Manninen, Turunen, Lahti ja Lehtivuori jäälle.

Eikös aikalisä menny tuossa haastossa? Voi helvetti mitä painimista ja roikkumista. Tolpat kilisee ja mistään ei mene. Ylivoima, ei sellaista Kerholla ole. Vituttaa.

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Eikös aikalisä menny tuossa haastossa? Voi helvetti mitä painimista ja roikkumista. Tolpat kilisee ja mistään ei mene. Ylivoima, ei sellaista Kerholla ole. Vituttaa.
Ai siellä haastettiin joku tilannekkin. Itselläni meni ihan ohi kun meteli oli sellainen ettei kuullut kuulutuksia aina.

Ralph

Jäsen
Se ensimmäinen maaliko tarkistettiin? Maalivahdin häirintä on ainoa, jota saa tarkistaa valmennuksen toimesta. Valitettavasti se ei ole hylkäysperuste, että oma pakki ajaa moken yli. Jos olisi, maali olisi hylätty.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai siellä haastettiin joku tilannekkin. Itselläni meni ihan ohi kun meteli oli sellainen ettei kuullut kuulutuksia aina.

En ole satavarma mutta mielestäni olisi tämmöinen tilanne ollut. Ehkä tuossa Pennanen sitten otti haaston, jos sieltä säkällä olisi tullut joku hylky ja samalla sai aikalisän siihen paikkaan.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vituttaa tuo ketjujen sekoittelu, en tykkää yhtään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy