Negatiivisuusketju – täällä kokoontuu vittuuntuneiden kerho

  • 389 282
  • 1 945

Ralph

Jäsen
Ei tarvitse tän jälkeen ihmetellä, että halutaan jampasta eroon, vittu kesken pleijareiden aletaan mediaan ulisemaan omasta peliajasta.
− En tiedä miksi näin on, eikä sitä tarvitse miettiäkään.

Ei tuossa mielestäni ole ulistu peliajasta. En tiedä miten tarkalleen kysymys on aseteltu tai mitä Manninen todellisuudessa on miettinyt, mutta vaihtoehtoja oli varmaan kaksi. Joko vastata noin kuin vastasi tai poistua paikalta. Tosiaan siis tuollainen vaihtoehto olisi ollut, kuten mainitsit, mutta se ei olisi välttämättä asiallista ollut. Nyt vain totesi ns. pakollisen.

Se on sama vaikka vedät minuutin, niin sä vedät sen täysiä ja pidät turpasi kiinni.
– Sen mitä pelaan, pelaan niin hyvin kuin pystyn.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Negaa yllättäen "reverse Benny Hill theme" -tyylisestä yv:stä n. 62. kerran tällä kaudella, posia kaikesta muusta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä jo vastasin teille, että se siitä, lukekaa se viesti. Ensi kerralla sitten niin, että niihin ei ole jo vastattu.

edit. tässä taitaa olla joku lievä eroavuus ymmärryksessä noin yleisesti. Joukkuelajeissa, jos joku kysyy peliajasta, niin on olemassa vain yksi vastaus. "En ota kantaa/ei kuulu minulle/kysy koutsilta". Kaikki muut on mediassa heitettyä piikkiä valmentajan suuntaan, jos tätä ei ymmärrä, niin sitten ei kyllä ole urheilua tainnut seurata, ei ole pelannut, tai no ei ihan ole kärryillä miten v-tuillaan median välityksellä valmentajalle.
 

Orange Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä jo vastasin teille, että se siitä, lukekaa se viesti. Ensi kerralla sitten niin, että niihin ei ole jo vastattu.

edit. tässä taitaa olla joku lievä eroavuus ymmärryksessä noin yleisesti, joukkuelajoissa, jos joku kysyy peliajasta, niin on olemassa vain yksi vastaus. "En ota kantaa/ei kuulu minulle". Kaikki muut on mediassa heitettyä piikkiä valmentajan suuntaan, jos tätä ei ymmärrä, niin sitten ei kyllä ole urheilua tainnut seurata, ei ole pelannut tai no ei ihan ole kärryillä miten v-tuillaan median välityksellä valmentajalle.
Nojoo, luin tarkemmin viestisi ja olisit siis sanonut, että "En ota kantaa". Ok, ihan hyvä vastaus tuokin. Mutta hyvä oli mielestäni myös Mannisen vastaus.
Tässä tehdään nyt turhaan kärpäsestä härkästä.
 

Ralph

Jäsen
"En ota kantaa/ei kuulu minulle/kysy koutsilta".
"... eikä sitä tarvitse miettiäkään."

Ei tuo niin kamalasta vastaus ollut. Toki jos olisi jättänyt "en tiedä miksi näin on" -lauseen pois, niin olisiko ollut kelvollinen vastaus? Nyt taisi tulla pari sanaa liikaa suusta nopeasti miettimättä. Tuo otsikko on yliampuva.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
"... eikä sitä tarvitse miettiäkään."

Ei tuo niin kamalasta vastaus ollut. Toki jos olisi jättänyt "en tiedä miksi näin on" -lauseen pois, niin olisiko ollut kelvollinen vastaus? Nyt taisi tulla pari sanaa liikaa suusta nopeasti miettimättä. Tuo otsikko on yliampuva.
Toki jatkoaika väänsi siitä otsikon, mutta se on median tapa toimia, juuri tästä systä se "kysy koutsilta, minä pelaan täysillä aina" tyyliset kommentit on ainoa oikea tapa toimia. Joko kyseessä oli kohtuu kokeneelta kaverilta lipsahdus, tai se selvä piikki, epäilen jälkimmäistä, koska seuraava sivulause linnytteli sitä, eli yritti sen "lipsahduksen" piilottaa.

Asiat voi nähdä miten ne haluaa, minä toki minun kannaltani, mutta en todellakaan kaipaisi omaan joukkueeseeni yhtään tuollaista tapausta, joka tässä vaiheessa kevättä menee sanomaan johonkin peliaikoihin yhtään mitään. Se on koutsin juttu se ja pelaajan juttu on pelata 110% joka vaihdossa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joukkuelajeissa, jos joku kysyy peliajasta, niin on olemassa vain yksi vastaus. "En ota kantaa/ei kuulu minulle/kysy koutsilta". Kaikki muut on mediassa heitettyä piikkiä valmentajan suuntaan, jos tätä ei ymmärrä, niin sitten ei kyllä ole urheilua tainnut seurata, ei ole pelannut, tai no ei ihan ole kärryillä miten v-tuillaan median välityksellä valmentajalle.
"En ota kantaa" / "kysy koutsilta" ovat ihan yhtä moisia "piikkejä valmentajan suuntaan" kuin Mannisenkin vastaus. Ihan vaan toimittajan tapa otsikoida ja täällä ollaan jo 0-100 ennätysajassa. Aivan turhaa.

Mannisen peluutus on ihan pelillinen ratkaisu, Mannisen otteet huononivat pitkään ja JYPä vastaan tarvittavaa kamppailuvoimaa Manniselta on loppukaudesta puuttunut. Kuitenkin oli hyvä, että sai peliaikaa, kova ottelusarja tiukalla aikataululla menossa, monia jalkoja tarvitaan. Ja O.Mannisessa on tuota hyökkäyspelotettakin, mitä HPK tarvitsee kyllä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
"En ota kantaa" / "kysy koutsilta" ovat ihan yhtä moisia "piikkejä valmentajan suuntaan" kuin Mannisenkin vastaus. Ihan vaan toimittajan tapa otsikoida ja täällä ollaan jo 0-100 ennätysajassa. Aivan turhaa.
Eivät ole. Toki jäi lisäämättä vaihtoehto, että "seuraava kysymys". "Minä en tiedä" kertoo siitä, että valmentaja joko A. ei ole kommunikoinut pelaajan/pelaajien kanssa ja pelaaja ei oikeasti tiedä, B. pelaajalla on kaunoja valmentajaa kohtaan, tai joukkueessa on sisäisesti ristiriitoja, C. pelaajaa vituttaa kohtelu ja haluaa ilmaista sen näin. Monikos kohta noista osuu muissa vaihtoehdoissa? Niin, ei osu kolmea, eli aina parempi kuin valittu metodi.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eivät ole. Toki jäi lisäämättä vaihtoehto, että "seuraava kysymys". "Minä en tiedä" kertoo siitä, että valmentaja joko A. ei ole kommunikoinut pelaajan/pelaajien kanssa ja pelaaja ei oikeasti tiedä, B. pelaajalla on kaunoja valmentajaa kohtaan, tai joukkueessa on sisäisesti ristiriitoja, C. pelaajaa vituttaa kohtelu ja haluaa ilmaista sen näin. Monikos kohta noista osuu muissa vaihtoehdoissa? Niin, ei osu kolmea, eli aina parempi kuin valittu metodi.
Makuasia, väittäisin. Eikä keskusteluakaan saada tähän nauhalta saati videolla, niin ei voida täysin tietää miten haastattelutilanne meni.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Makuasia, väittäisin. Eikä keskusteluakaan saada tähän nauhalta saati videolla, niin ei voida täysin tietää miten haastattelutilanne meni.
No vaikka jatkoaika ei JSN:n sopparia noudatakkaan, niin olettaisin että suorat lainaukset olisivat suoria lainuksia, toki ei jatkoajasta voi tietää. Myönnän kyllä että reaktioni oli ehkä vähän ylitseampuva, mutta silti olen tyrmistynyt että joukkueesta kuuluu, tässä vaiheessa kautta, tuollaista egoistisuutta. Ja nyt ei todellakaan ole kyseessä mikään JMA meriiteillä, vaan yksi läpimurtoaan tekevä pakki, ei tuu ikävä.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Myönnän kyllä että reaktioni oli ehkä vähän ylitseampuva, mutta silti olen tyrmistynyt että joukkueesta kuuluu, tässä vaiheessa kautta, tuollaista egoistisuutta. Ja nyt ei todellakaan ole kyseessä mikään JMA meriiteillä, vaan yksi läpimurtoaan tekevä pakki, ei tuu ikävä.
Kyllä tässä ei kuulu egoistisuutta kuin sieltä nimimerkin takaa. Manninen ei kitissyt yhtään, eikä vastaus muutenkaan ollut millään lailla egoistinen. Otahan happea välillä ja keskity pitkästä aikaa Hämeenlinnassa pelattavaan Playoff-lätkään.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lisätietoa tästä?

Edit. Syytätkö siis tuolla viestilläsi minua omaan pesään kusemisesta? Jos näin on, niin odotan todellakin perusteluja.
No, melkein kaduin sun laittamista siihen jo heti, mutta kyllä mä kieltämättä edelleen olen sitä mieltä, että seuraavat viestit ovat edellä mainittuja tekoja ja jotain itsensä nostamista. Kannattaa katsoa se tilanne Ruutu+:sta. Sorry vitutuksestani.
Sanokaas nyt rehellisesti, että mitä mieltä olitte Nikkilän toiminnasta Hytöstä kohtaan? Pitäisikö tulla pelikieltoa?
En minäkään tuota Nikkilän touhua livenä nähnyt, mutta kyllä se myöhemmin hidastuksena näytettiin ja on kyllä mielestäni pelikiellon arvoinen. Ihan sama mitä joku muu on tehnyt sitä ennen tai sen jälkeen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mua vituttaa toi samanaikainen jeesustelu ja omaan pesään kuseminen. @BlackWolf @Vuokralainen
Mitähän sä nyt tällä oikein tarkoitat? Minulle on ihan se ja saamarin sama minkä joukkueen paita on päällä jos kentällä perseilee. Olkoon ne vaikka kuinka "vihollisia" niin tämä on vain jääkiekkoa ja ihmisten terveys on etusijalla, sitten vasta tulee joukkueet, pleijarit yms.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitähän sä nyt tällä oikein tarkoitat? Minulle on ihan se ja saamarin sama minkä joukkueen paita on päällä jos kentällä perseilee. Olkoon ne vaikka kuinka "vihollisia" niin tämä on vain jääkiekkoa ja ihmisten terveys on etusijalla, sitten vasta tulee joukkueet, pleijarit yms.
Aamen. Taas oli ihan kauheaa. Miltei yhtä kauheaa kuin Hagmanin mahtipotku. Kymmenen peliä vähintään. Ei sillä väliä, että siellä tapahtuu joka pelissä sääntöjen vastaisia yhtä vaarallisia tai vaarallisempia juttuja, eilisessäkin.

Joka voittopelin jälkeen toivotat jonkun kerholaisen milloin minnekin, kauheita juttuja tekevät. Meneekö liian hyvin, vaikka pelejä ei pelata juuri niin kuin BW haluaa? Ei pääse sanomaan, "mitäs minä sanoin".
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Aamen. Taas oli ihan kauheaa. Miltei yhtä kauheaa kuin Hagmanin mahtipotku. Kymmenen peliä vähintään. Ei sillä väliä, että siellä tapahtuu joka pelissä sääntöjen vastaisia yhtä vaarallisia tai vaarallisempia juttuja, eilisessäkin.

Joka voittopelin jälkeen toivotat jonkun kerholaisen milloin minnekin, kauheita juttuja tekevät. Meneekö liian hyvin, vaikka pelejä ei pelata juuri niin kuin BW haluaa? Ei pääse sanomaan, "mitäs minä sanoin".
Mikähän sua vaivaa, Kerho voitti eilen, teki hienon ryöstön Valtroilta ja johtaa sarjaa 2-1 ja sitten iso mies pillittää foorumilla, että on väärin tuomita toisten telomisyritykset, jotka voisi huonossa tapauksessa vaikka johtaa pyörätuolihommiin. Sillä sitä iskut niskaan lavan kapealla osalla voi aiheuttaa. Väärin on taas nyt kannatettu, kun en hyväksy omilta moista toimintaa. Ja minä en ala jeesustelemaan tuota miksikään tökkäisyksi, koska Nikkilä lyömällä lyö jäässä makaavaa vastustajaa mailalla niskaan ja kovaa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikähän sua vaivaa, Kerho voitti eilen, teki hienon ryöstön Valtroilta ja johtaa sarjaa 2-1 ja sitten iso mies pillittää foorumilla, että on väärin tuomita toisten telomisyritykset, jotka voisi huonossa tapauksessa vaikka johtaa pyörätuolihommiin. Sillä sitä iskut niskaan lavan kapealla osalla voi aiheuttaa. Väärin on taas nyt kannatettu, kun en hyväksy omilta moista toimintaa. Ja minä en ala jeesustelemaan tuota miksikään tökkäisyksi, koska Nikkilä lyömällä lyö jäässä makaavaa vastustajaa mailalla niskaan ja kovaa.
Olet, olet yli-ihminen. Sun röntgenkatse näkee senkin, ettei Kerästä osunut niskaa/kaulaan. Poikittaisella saa laittaa pyörätuoliin. Minä kitisen sun viesteistä, sinä HPK:n otteista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olet, olet yli-ihminen. Sun röntgenkatse näkee senkin, ettei Kerästä osunut niskaa/kaulaan. Poikittaisella saa laittaa pyörätuoliin. Minä kitisen sun viesteistä, sinä HPK:n otteista.
Mitähän nyt taas, minä kelailin sen Keräsen tilanteen 4 kertaa erätauolla ja osumasta ei kyllä pää heilahda yhtään, mutta hartiasuoja nousee. En minä omaa röntgenkatsetta, mutta uskallan väittää että olkavarteen/olkapäähän osuu, sä voit mennä samalla tavalla kelailemaan sitä videota. Sen sijaan, että itkisit täällä mun viesteistä.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitähän nyt taas, minä kelailin sen Keräsen tilanteen 4 kertaa erätauolla ja osumasta ei kyllä pää heilahda yhtään, mutta hartiasuoja nousee. En minä omaa röntgenkatsetta, mutta uskallan väittää että olkavarteen/olkapäähän osuu, sä voit mennä samalla tavalla kelailemaan sitä videota. Sen sijaan, että itkisit täällä mun viesteistä.
Nyt mä sen parhaan kuulen, kun parimetrinen kaveri vetää poikkarilla niskan seudulle täydellä voimalla alaviistoon, näkee siitä, heilahtaako pää, osuko se kaulaan/niskaan vai ei. Hyvä kuitenkin ettet perustellut pään heilumisella Nikkilä-Hytönen keissiä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt mä sen parhaan kuulen, kun parimetrinen kaveri vetää poikkarilla niskan seudulle täydellä voimalla alaviistoon, näkee siitä, heilahtaako pää, osuko se kaulaan/niskaan vai ei. Hyvä kuitenkin ettet perustellut pään heilumisella Nikkilä-Hytönen keissiä.
Mistähän tilanteesta sä nyt sit puhut, minä puhun siitä tilanteesta missä eilisen pelissä Keränen jäi summerin soidessa keräilemään. Kerros nyt sinä missä pelissä, ajassa ja erässä tämä tapahtui, minäkin haluaisin nähdä. Laita nyt samalla vielä ne kaikki keihästykset yms. tähän, niin tiedetään mistä puhutaan.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mistähän tilanteesta sä nyt sit puhut, minä puhun siitä tilanteesta missä eilisen pelissä Keränen jäi summerin soidessa keräilemään. Kerros nyt sinä missä pelissä, ajassa ja erässä tämä tapahtui, minäkin haluaisin nähdä. Laita nyt samalla vielä ne kaikki keihästykset yms. tähän, niin tiedetään mistä puhutaan.
Juuri siitä joka tapahtui joskus 59:57. En nähnyt suorana mitään keihästämisiä, oma havaintokyky kun taitaa olla rajallinen. Ei riitä kyllä aika ja kiinnostus kelailla koko peliä uudelleen hidastuksilla. Itseasiassa alkaa vituttamaan pikkasen tämä videokerhoilu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Juuri siitä joka tapahtui joskus 59:57. En nähnyt suorana mitään keihästämisiä, oma havaintokyky kun taitaa olla rajallinen. Ei riitä kyllä aika ja kiinnostus kelailla koko peliä uudelleen hidastuksilla. Itseasiassa alkaa vituttamaan pikkasen tämä videokerhoilu.
No näköjään on vahvoilla värilaseilla varustettuna silti varaa huudella.

Ensinnäkin Keränen on tilanteessa koko ajan jaloillaan, ei missään vaiheessa ole osumien tullessa polvillaan. Kaksi varsin kevyttä poikittaista, ensimmäinen olkavarteen mistä Keränen vetää filmit ja toinen filmatessa/kaatuessa vielä kevyempänä selkään. Olipas oikein teurastus. Keränen voi filmailla Kärpissa, mutta mä en halua nähdä mitään Kukkos Lassen perintöjä käytettävän Kerhossa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No näköjään on vahvoilla värilaseilla varustettuna silti varaa huudella.
Katsoin tuon nyt vielä Ruutu+:sta toki vaan tietokoneen näytöltä - todella kovaa, todella niukasti alaviistoon, Keräsen niskaan taakse vasemmalle puolelle se tältä näytöltä katsottuna osuu. Hipooko hartiaa pitkin, vaikea kyllä nähdä. En kyllä saa tuolta itse mitään ruutu-ruudulta hidastuksia ulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös