Ainakin yhtä suuri gorilla kuin @Jääkaappi on jengin harteilla. Ketsuppipullo ei vain poksahda, muuten oltaisiin liian hyviä tähän liigaan.
Pakko myöntää: hiukan vituttaa. Yksi piste jäi saamatta.
Tämä.Tänään ja torstaina tuli yhteensä kolme pistettä liian vähän
Minä jään odottelemaan, että montako peliä se vie, että sopparin saatuaan siitä tulee samanlainen kulmakoohottaja.Negatiivistä ottelusta sen verran, että pitäisi kyllä meidän omien liiga-äijienkin pystyä tekemään maaleja... Mitähän tilanne olisi ilman tuota mestislainaa ollut?
Itse mehustelin toisen maalin jälkeen, että eiköhän runkosarjan pääätteeksi koossa ole jossain 25 ottelussa tehot 2+0. Jos siis sopparin saa.Minä jään odottelemaan, että montako peliä se vie, että sopparin saatuaan siitä tulee samanlainen kulmakoohottaja.
Tilanteet näiden nuorten kanssa todellakin muuttuvat todella nopeasti. Nyt kyllä kannattaisi olla hereillä ja hieroa sitä sopimusta todella nopeasti tai Mäkkäri vie muualle. Ei Kerho rahalla näiden lupausten kanssa pärjää, mutta vastuuta ja valmennusa tarjoamalla ihan varmasti pärjää.Eikös Pennanen sanonut aika selvästi haastattelussa että pelaa tämän kauden jokipojissa, tilanne voi tietysti muuttua kun tuli pari häkkiä
Valitettavaa mutta totta. Mitään ottamatta Paukulta pois. Harva sitä tekee nelosessa 11 minuutin peliajalla kahta maalia ekassa pelissä. Ihan sama miten käy säkä. Tuntuu vain, että jotain ei tehdä oikein, kun tuolla järjestään menee se peli kulmissa pyörimiseksi. Siis sellaisiltakin kavereilta jotka normaalisti on suoraviivaisia enempi voimahyökkääjiä, tyyliin Paajanen.Itse mehustelin toisen maalin jälkeen, että eiköhän runkosarjan pääätteeksi koossa ole jossain 25 ottelussa tehot 2+0. Jos siis sopparin saa.
No tällä kommentillani en tuo lisäarvoa tähän keskusteluun, mutta: Just näin.Hassua kyllä, kuinka vituttaa aivan suunnattomasti enemmän hävitä täysin ylivoimaisen esityksen jälkeen kuin sillä wanhalla cunnon sysipaskalla pelillä. Esim. HIFK-tappio Helsingissä oli ihan ansaittu, semmoista paskaa oli peli. Ei se vituttanut kuin hetken, kun oli joku ihme off-day kaikilla.
Juu samoilla raiteilla täälläkin. Rosteri kaukana parhaasta mahdollisesta, mutta silti viedään sarjakakkosta. Ja omilla (vähäisillä) perseilyillä annetaan kaksi pistettä pois. Vituttaa sutena, vaikka pitäisi tulla housuihin päivittäin, verrattuana edellisten kausien paskaan. Ehkä me jossain vaiheessa opitaan tappaan peli.