Jatkoajan moderaattorit on samalla tasolla kun palstan keskustelijatkin. Yhtä lapsellisia.Moderaattoreilta aika vahva kannanotto negapetteröintiä vastaan. Kenen joukoissa sinä seisot?
Mä nostan puolestani modeille hattua. Pelikieltoon lähteneillä kirjoittajilla on paljon ymmärrystä lajista nimeltä jääkiekko. Kummankin kirjoitussävy on kuitenkin turhan kaikki tietäväinen ja ylimielinen muita palstalaisia kohtaan. Varsinkin toisen kohdalla on todettava, että tuntuu oikein hakemalla hakevan sanallista tappelua lähes joka asiassa. Jääköön nimimerkki arvoitukseksi.Jatkoajan moderaattorit on samalla tasolla kun palstan keskustelijatkin. Yhtä lapsellisia.
En puolustele Aurista enkä Spineä yhtään mutta en vaan ymmärrä sitä miksi heidät aina pitää nimeltä ottaa esille. Vähän niin kuin provota. Sen moderaattoritkin näköjään sallii. Ei heidän kanssaan tarvitse lähteä kinaamaan . Itsekin olen monesti ollut heidän ja monen muunkin kanssa erimieltä asioista mutta olen jättänyt asian muutaman kommentin jälkeen. Hiljaisuus on palannut sitten vastapuolellekin. Ei ne yksinään itsensä kanssa lähde keskustelemaan. Toki tämä on taas vain minun mielipide.Mä nostan puolestani modeille hattua. Pelikieltoon lähteneillä kirjoittajilla on paljon ymmärrystä lajista nimeltä jääkiekko. Kummankin kirjoitussävy on kuitenkin turhan kaikki tietäväinen ja ylimielinen muita palstalaisia kohtaan. Varsinkin toisen kohdalla on todettava, että tuntuu oikein hakemalla hakevan sanallista tappelua lähes joka asiassa. Jääköön nimimerkki arvoitukseksi.
Tälläkin palstalla on paljon ihmisiä, jotka varmasti varsinkin näin kesän aikana jännittävät ja odottavat uusia julkistuksia/muita infoja joukkueeseen liittyen. Tällöin olisi varsin mukavaa, että esim. huhuketju pysyy huhuketjuna, eikä se sisältäisi 25 sivua "Mulla on pidempi kun sulla" tasoista paskaa.
Ketjun avaajalle hatunnosto. Uskon, että tämä ketju on jatkossa kovassa käytössä :D.
Kuten äsken kommentoin niin modet näköjään sallii kyseisten herrojen jatkuvan esille ottamisen ja tietyllä tavalla provoamisen. Kuten esim. kommentissasi otit minut esille. Yhtenä syynä heidän bannilleen on juurikin tuo. Antakaa heidän keskustella itsekseen niin eiköhän heidänkin keskustelu tapa muutu. Eikä tarvitse lähteä kinastelemaan ja halkomaan itikanpill.karvoja.Jaahas, sitten odotellaan lehdistötilaisuutta, jossa haukutaan vastustaja Jees-miehet, tuomarit (modet) ja koko sarjasysteemi. @ILIMAVEIVI on onneksi näyttänyt orastavaa kesäkuntoa ja lienee valmis ottamaan isompaa roolia kärkiukkojen ollessa sivussa. Onko sittenkin tärkeämpää laaja materiaali kuin muutama huippuyksilö? Tällä hetkellä ainakin vaikuttaisi siltä.
Juuri näin. Molempien herrojen? kanssa olisi kiva vääntää aiheesta kuin aiheesta jos ei lähes jokainen viesti olisi syytös, "fakta" tai kaikkionpaskaapaitsikusi. Varmasti itse kuulun positiivisimpiin kannattajiin mutta tietysti annan myös kritiikkiä. En minäkään seiso pelkän posin äärilaidalla, posin ja negan väliin jää niin äärettömän paljon tilaa ihan kaikille ja se olis hyvä muistaa.. Otetaan esimerkiksi Sevänen, paljon paskaa saanut täällä ja haukuttu sysipaskaksi hankinnaksi, itse taas haluan antaa edes runkosarjan kymmenen ekaa matsia aikaa näyttää mikä on miehiään.. Olenko tässä tapauksessa positiivari? Täällä mut tuomitaan sellaiseksi mutta itse en näe sitä niin.Mä nostan puolestani modeille hattua. Pelikieltoon lähteneillä kirjoittajilla on paljon ymmärrystä lajista nimeltä jääkiekko. Kummankin kirjoitussävy on kuitenkin turhan kaikki tietäväinen ja ylimielinen muita palstalaisia kohtaan. Varsinkin toisen kohdalla on todettava, että tuntuu oikein hakemalla hakevan sanallista tappelua lähes joka asiassa. Jääköön nimimerkki arvoitukseksi.
Tälläkin palstalla on paljon ihmisiä, jotka varmasti varsinkin näin kesän aikana jännittävät ja odottavat uusia julkistuksia/muita infoja joukkueeseen liittyen. Tällöin olisi varsin mukavaa, että esim. huhuketju pysyy huhuketjuna, eikä se sisältäisi 25 sivua "Mulla on pidempi kun sulla" tasoista paskaa.
Ketjun avaajalle hatunnosto. Uskon, että tämä ketju on jatkossa kovassa käytössä :D.
Kun täällä olisi ihan kiva käydä ihan oikeaa kun keskustelua eikä vain olla hiljaa. Toisen kanssa sitä pystyy keskustelemaan, mutta toinen ei edes vastaa esitettyihin kysymyksiin vaan jää usein levy soimaan parista eri kohtaan.Kuten äsken kommentoin niin modet näköjään sallii kyseisten herrojen jatkuvan esille ottamisen ja tietyllä tavalla provoamisen. Yhtenä syynä heidän bannilleen on juurikin tuo. Antakaa heidän keskustella itsekseen niin eiköhän heidänkin keskustelu tapa muutu. Eikä tarvitse lähteä kinastelemaan ja halkomaan itikanpill.karvoja.
En olekaan keskustelua vastaan. Tarkoitan vaan tuota kinaamista, ei siihen ole kenekään pakko lähteä mukaan ja sopeutua. Antaa kinastelijoiden itsekseen tai keskenään keskustella.Kun täällä olisi ihan kiva käydä ihan oikeaa kun keskustelua eikä vain olla hiljaa. Toisen kanssa sitä pystyy keskustelemaan, mutta toinen ei edes vastaa esitettyihin kysymyksiin vaan jää usein levy soimaan parista eri kohtaan.
Muutenkin tuntuu oudolta, että muiden pitäisi sopeutua kahden keskustelutapaan, joka todistetusti ei palstan sääntöjä noudata.
En olekaan keskustelua vastaan. Tarkoitan vaan tuota kinaamista, ei siihen ole kenekään pakko lähteä mukaan ja sopeutua. Antaa kinastelijoiden itsekseen tai keskenään keskustella.
Siihen jankkaamiseenkin tarvitaan aina toinen osapuoli. Siksi tarkoitankin että jättää huomioimatta kokonaan kommentoijan jos huomaa että menee jankkaamiseksi. Ei ne pitkään itsekseen keskustele. ja heidän kommentit häviää tänne kommentti kenttään nopeasti. Ja jos ne edelleen jatkaa sitä itsekseen jankkaamista niin moderaattoreidenkin on siihen helpompi puuttua ja kyseenalaistaa kommentoijan oikeudet kokonaan. Ei pidä lähteä ruokkimaan näitä jankkaajia.Jos kyseessä olisi aina jokin yksittäinen viesti, eikä kauhea spämmidiharrea, niin joo. Mutta kun ei ole.
edit: Siis näissä jankkaamisissa. Eivät ne olisi jankkaamista, elleivät ne täyttäisi koko palstaa.
Samaan aikaan Kallea naapurissa nostellaan jalustalle miten hienoa työtä tekee mutta unohdetaan se tosiasia että Kalle toistelee samaa mantraa siellä naapurissa..ja aika moni muu.Vaikka tuo "Kuivat markkinat" on varmasti suurelta osin sekoitus huumoria ja vitutusta, niin viimeksi viime kaudella urheilujohto kuvaili markkinoita kuiviksi. Kuten myös sitä edeltävällä kaudella. Eli kyllä sieltäkin osataan ammuksia antaa kun näitä viljellään. Ja varmasti jollain tasolla termi kuvaa todellisuutta, mutta kun liigan kärkiseurat löytää samaan aikaan niitä pelaajia, niin silloin tuo termi tarkoittaa enemmänkin markkinoiden kuivuutta Tepsin osalta, ei niinkään täydellistä kuivumista.
Mutta joo, itse ennustan kyllä tämän termin käyttöönottoa Kallio-Urama akselilla, jos jälleen jää keskikaistalle puutetta. Toki tuon jälkeen saadaan taas seuraavat 5 vuotta termiä täällä käyttää, mutta kiitos kuuluu ainakin osittain urheilujohdolle. Ehkä joku uusi termi voisi tulla kyseeseen, vähän raitista ilmaa, vaikka joku "Kaikkia ei voida saada" tai "Taas kävi näin".
En tiedä kenestä puhut, itse olen (pääasiassa) kiinnostunut meidän tekijöistä. Keisari-Kallen tekemiset ei liikuta ihan kauhean paljon kun ei täällä työskentele. Mutta jos tosiaan samoja horisee kuin meidän x3 täällä niin hyvä niin. Itseasiassa Lämsän palkkaaminen oli minusta niin käsittämättömän typerä temppu, että ihan hyvä vaan että vaikuttaa Raumalla.Samaan aikaan Kallea naapurissa nostellaan jalustalle miten hienoa työtä tekee mutta unohdetaan se tosiasia että Kalle toistelee samaa mantraa siellä naapurissa..ja aika moni muu.
On vetovoimaa (Tappara) ja on kuivia markkinoita (lähes kaikki muut) ja niihin tarvii vaan sopeutua kun ei me oikein muuta voida. Tietysti se vituttaa mutta kun tyhjästä on paha nyhjästä.
Niin Lukolla ollut 3 kauden aikana 1-, 8- ja 5 sijat. Tepsillä 2-, 2-, ja 10 sija.Samaan aikaan Kallea naapurissa nostellaan jalustalle miten hienoa työtä tekee mutta unohdetaan se tosiasia että Kalle toistelee samaa mantraa siellä naapurissa..ja aika moni muu.
On vetovoimaa (Tappara) ja on kuivia markkinoita (lähes kaikki muut) ja niihin tarvii vaan sopeutua kun ei me oikein muuta voida. Tietysti se vituttaa mutta kun tyhjästä on paha nyhjästä.
Juurikin näin.Niin Lukolla ollut 3 kauden aikana 1-, 8- ja 5 sijat. Tepsillä 2-, 2-, ja 10 sija.
Ei Lukollakaan siis ihan putkeen ole mennyt.
Kaksi kautta mennyt huonosti, resursseihin nähden. Tai 5 sija huono ole, mutta ei sitä mitä Lukon pitäisi joka kausi tavoitella.
Lukko puolella toistellaan useasti että Kalle jättää useasti materiaalin tosi kapeaksi. Eikä loukkaantujille ole korvaajia.
Kallen kehut perustuu pitkälti tuohon mestaruuteen, joka on toki kiistattomasti aina kova juttu ja olihan Lukon joukkue tuolloin erinomainen. Sen jälkeen ei kuitenkaan ole mennyt ihan yhtä hyvin, enkä itse usko, että Lämsän kanssa tämä asia siellä korjaantuu. Mutta ihan sama lopulta, nämä eivät Tepsiä koske kuin epäsuorasti, 6 kohtaamista runkosarjassa.Niin Lukolla ollut 3 kauden aikana 1-, 8- ja 5 sijat. Tepsillä 2-, 2-, ja 10 sija.
Ei Lukollakaan siis ihan putkeen ole mennyt.
Kaksi kautta mennyt huonosti, resursseihin nähden. Tai 5 sija huono ole, mutta ei sitä mitä Lukon pitäisi joka kausi tavoitella.
Lukko puolella toistellaan useasti että Kalle jättää useasti materiaalin tosi kapeaksi. Eikä loukkaantujille ole korvaajia.
Joiltain tosiaan unohtuu että ollaan oltu pari kertaa finaaleissa paljon pienemmällä budjetilla mitä moni meidän taakse jääänyt tuossa periodissa. Toki, täältähän on saanut lukea että tuurilla..mikä on aivan käsittämätön väite.
Joiltain tosiaan unohtuu että ollaan oltu pari kertaa finaaleissa paljon pienemmällä budjetilla mitä moni meidän taakse jääänyt tuossa periodissa. Toki, täältähän on saanut lukea että tuurilla..mikä on aivan käsittämätön väite.
Tätä on niin paljon toistettu, että on muuttunut jo varmaan todeksi. Omissa muistoissani tuo elää kuitenkin niin, että kotona voitettiin toinen (ihan ansaitusti) ja toinen hävittiin jatkoajalla omalla maalilla (ihan vitun epäreilusti kun oltiin aiemmat 60min, varsinkin vikat 30min, paljon parempia kuin tappura). Tampereella pelattiin maalin pelejä, joista muistaakseni vain viimeisessä oltiin ihan jyrän alla. Mielestäni TPS:lla oli ihan hyvin palaa haastaa mestaria vaikka nyt kun katsoo, että 4-1 meni, niin se ei siltä näytäkään.pienintäkään palaa mestarin haastamiseen.