Mutta käyttäytyy kuin köyhä. Ja nyt myös puhutaan jääkiekosta..
Pitää paikkansa, odotellaan että riskinottajat tekevät konkurssin ja ollaan mitaleilla.
Mutta käyttäytyy kuin köyhä. Ja nyt myös puhutaan jääkiekosta..
Pitää paikkansa, odotellaan että riskinottajat tekevät konkurssin ja ollaan mitaleilla.
Meinaat että Sport ja Jukurit eivät kestä tämän kauden nousupaineita taloudellisesti? Tosin onhan tuossa logiikka, toinen nousee ässien tilalle ja toinen menee konkkaan.
TPS: Oli suuri ja mahtava, nykyaan kukaan ei kay edes peleissa ja hieno halli homehtuu. Paa-asia tietenkin etta lopettivat lukon huippujen kuppaamisen ja nykyaan se menee ennemmin toisin pain. Aina loistavia matseja naita vastaan. Ja aina olin naiden puolella jokereita vastaan.
Käytätkö luomu- vai teolliskasvatettuja sieniä?Pelicans: Nostettiin aikoinaan kabinetissa liigaan
Edelleen tuo luetun ymmärtäminen on heikkoa, mutta ymmärtäähän tuon, kun autokauppias on sokaissut kaikkien jyväskyläläisten silmät.
Käytätkö luomu- vai teolliskasvatettuja sieniä?
Käytätkö luomu- vai teolliskasvatettuja sieniä?
Korjaa toki jos olen väärässä, mutta Pelicanshan taipui Kärpille kevään 2000 liigakarsinnoissa otteluvoitoin 3-1. Tämän jälkeen julkistettiin liigan joukkuemäärän nostaminen kolmeentoista ja tätä kautta Pelicansin nostaminen takaisin liigaan.
Toki sillä, oliko asia molempien joukkueiden tiedossa ennen karsintoja, voidaan jossitella. Tammisen olen muutaman kerran kuullut asiasta puhuvan ja hänen mukaansa ei ollut.
Kyllähän tuo oli jo pitkään tiedossa, että molemmat joukkueet pelaavat liigassa mikäli Kärpät ja Pelicans kohtaavat karsinnoissa. Jopa Jääkiekkolehdessäkin oli asiasta juttu vuoden 2000 keväällä paljon ennen karsintoja.
Ja jokatapauksessa ihan pelaamallahan Pelicans aikanaan liigaan nousi.
En tiiä miten näin keskustelupalstaolosuhteissa, mutta eiköhän jotain eroa kuitenkin. Tai enhän minä tiedä käyttääkö temmi sieniä vai löytyykö Lapista jotain ihan omia metodeja joilla mielikuvitus saadaan noin laukkaamaan.Onko näiden vaikutuksessa minkälainen ero noin niinkuin käyttäjän kannalta?
temmi kirjoitti: nostettiin kabinetissa liigaan ja myöhemmin säälistä pidettiin. No, Pelicans raivasi tiensä Hermesten ja Sportien läpi KalPaa vastaan karsintaan jonka klaarasi 3-0-voitoin. Tämä oli siis se liiganousu "kabinettipelillä".Korjaa toki jos olen väärässä, mutta Pelicanshan taipui Kärpille kevään 2000 liigakarsinnoissa otteluvoitoin 3-1. Tämän jälkeen julkistettiin liigan joukkuemäärän nostaminen kolmeentoista ja tätä kautta Pelicansin nostaminen takaisin liigaan.
Toki sillä, oliko asia molempien joukkueiden tiedossa ennen karsintoja, voidaan jossitella. Tammisen olen muutaman kerran kuullut asiasta puhuvan ja hänen mukaansa ei ollut.
No perkele. Tämä lausunto yllätti kyllä täysin.Tammisen olen muutaman kerran kuullut asiasta puhuvan ja hänen mukaansa ei ollut.