Heh heh, juu tosiaan, kyllahan kaverit saa ihan kohtuullista korvausta tosiaan tosta pompottelusta, joten ei siina sinallaan mitaan. Pointtini olikin lahinna se, etta kun taa maa yrittaa niin kovasit olla "In God We Trust" ja "God Bless America", niin silti yhta pyhimmista uskonnollisista paivista ei voi edes pyhittaa "levolle". Kylla toi Miami-Lakers mulle hyvin sopii siina kalkkunaa paistellessa, ei siina mitaan.
On joo eka vuosi taalla Jenkeissa. Muuten olen kylla asunut ympari maailmaa suuren osan elamastani. Jefua todella tulee (tuliko taanankin 4-5 matsia?) sunnuntaisin. Vaan ei siina mitaan, pidan enemman kylla siita, etta noita mateja voi katsoa viikolla iltasin. Sunnuntaisin on paljon muutakin dusaamista ja ma oon viela enemman golffari kun koris-mies, joten tykkaan katsoa PGAta sunnuntaisin. Toki Lannen matsit nakee aina iltaisin, kun golf on jo loppunut.
Finaalithan tosiaan tuli ABClta viime kaudella ja vahan jo ihmettelinkin, etta missa ABCn panostus on talle kaudelle. No, nyt ne on sit alkanut todella puffaamaan tota Joulun matsia eli , niin kun sanoit, tosta se sit vissiin alkaa niiden osalta.
Ilmeisesti sa oot kanssa asunut "taalla"? Missa ja milloin? Ollaan muuten molemmat Raiders faneja. Kavinkin niiden stadikalla tossa lokakuun lopulla.