Itse en enää pysty kyseistä peliä pelaamaan, ps4 sammuu itsestään noin 5-10min pelaamisen jälkeen. Jos jollakin on ratkaisu tällaiseen ongelmaan niin ottaisin kyllä ilolla vastaan. Myös NHL15 sammuu aika ajoin, mutta sitä pystyn useimmiten pelaaman.
Itse en enää pysty kyseistä peliä pelaamaan, ps4 sammuu itsestään noin 5-10min pelaamisen jälkeen. Jos jollakin on ratkaisu tällaiseen ongelmaan niin ottaisin kyllä ilolla vastaan. Myös NHL15 sammuu aika ajoin, mutta sitä pystyn useimmiten pelaaman.
Pääsin ongelmasta eroon ainakin lyhyellä otannalla koko järjestelmän uudelleen asennuksella. Katsotaan toimiiko myös pitkässä juoksussa. Pelitiedot oli suht helppo kopioida talteen, joten pääsin jatkamaan My Careeria vanhalla hahmolla. Voisin kirjoitella joku päivä Boomerista päivitystä, ketjun aikaisempiin viesteihin olen jotain pelistä runoillutkin.Sama kävi mulla face scanning yhteydessä PS4:llä viime viikonloppuna. En keksinyt mitään muuta syytä, kun sen, että konsoli kuumenee liikaa. Ainakin ite oon huomannu, että välillä tätä NBA:ta pelatessa tuuletin huutaa varsin kovaa. Pleikkarissahan on noita kuumenemisongelmia ollut.
Kirjoittelen nyt omatkin runoiluni My Career modesta. Ensinnäkin olen vakaasti sitä, mieltä, että peli kannattaa pelata ainakin 10min neljänneksillä, jotta pelistä saa kaiken irti (tämä on tainnut tulla esille jo aiemmin tässä ketjussa). Vaikeustasokin kannattaa nostaa Hall of Fameen, etteivät tilastot nouse heti pilviin. Lisäksi tuolla HOF-vaikeustasolla VC-pointsit saa 2,0 -kertoimella joka pelistä.
.
Luulin ainakin tällaisen ominaisuuden olevan uusimmassa versiossa, koska se löytyi vuotta vanhemmasta painoksesta. En ole tosin tarkastanut, pelaan 12min neljänneksillä.Tulikin mieleen kysymys tähän liittyen. Onko peliin tullut päivitystä joka mahdollistaisi MyCareerissa simuloitujen otteluiden pituuden säätämisen? Tällä lähinnä tarkoitan sitä, että jos itse pelaa esim. 8min neljänneksillä niin on hieman rasittavaa, että muut ottelut simuloidaan 12 minuuttisina jolloin oman joukkueen ja oman pelaajan tehot eivät ole indeksissä muiden joukkueiden tehoihin.
Luulin ainakin tällaisen ominaisuuden olevan uusimmassa versiossa, koska se löytyi vuotta vanhemmasta painoksesta. En ole tosin tarkastanut, pelaan 12min neljänneksillä.
Miten teillä muilla online-pelimoodit toimivat? Ainakin itsellä myTeam online-pelimoodissa input lag on käsittämättömän iso ja tekee pelaamisesta täysin mahdottoman. Tarvitaanko tämän online pelaamiseen oikeasti joku 100MB nettiyhteys vai pätkiikö muillakin?
Pelisarjan suurin heikkous Euroopassa pelaaville on juurikin lagi. Välillä tuuristakin kiinni pätkiikö, mutta kun suurin osa vastustajista on Jenkeistä, niin voit kuvitella, että pätkimistä on havaittavissa, kun vastassasi on joku ghettoniga mokkulansa kanssa. Itselläni lagia esiintyi aiemmissa versioissa vaikka 100MB:n nettiyhteys olikin.Kommenttia keneltäkään tähän?
ghettoniga mokkulansa kanssa.
Quick Gamet ovat yleensä suhteellisen lagittomia, mutta ne pelimoodit-netissä lagaavat senkin edestä.Kiitos kommentista. Pirun harmillista kun käytännössä myTeam pelimoodi on muuten jo läpikahlattuna. Onneksi GM moodista löytyy vielä muutamaksi kuukaudeksi hinkattavaa :)
Henkilökohtaisesta kokemuksesta en voi puhua, mutta paljon on osunut silmään valitusta 2k16:sta. Ollut bugeja paljon ja jossei pelaa onlinea niin ei kuulemma kannata hommata. Kannattaa varmaan odottaa vielä kommenttia joltain joka on pelannut kyseistä pelisarjaa enemmän kuin allekirjoittanut ja google toimii aika hyvin näissä tilanteissa.Tuli ostettua joululahjaksi itselle tämä kun löytyi paikallisesta anttilasta 9.95 hintaan ps4:lle.
On tämä vaan niin huikea peli. Yksi kausi tuli pelailtua Clevelandilla ja mestaruus jäi kun jäikin taas voittamatta kun OKC oli finaaleissa parempi voitoin 4-2
Enis Kanter jätti Durantin ja Westbrookin täysin varjoon nöyryytettyään Lovea ja Mozkovia korin alla.
Nyt aloittelin MyGM:ää Knicksillä.
Mietinkin että onko 2k16 millään tavalla parempi tai yleensäkään kannattava ostos kun MyGM on pääasiallinen pelimuoto millä pelaan?
Mahtavaa!Nyt kaikki PlaystationPlus-jäsenet saavat kesäkuussa tämän NBA2K16:n yhtenä kuukauden peleistä ilmaiseksi. Taitaa olla ensimmäinen "iso" peli PSPlussassa, kelpaa.
Kaikki ei ole yhtäkuin PS4. PS3-konsolin omistaville näemmä samaa taatua totaalipaskaa tarjolla. Onneksi en maksanut mitään tästä PSN+-palvelusta, kun tuli Elisa Viihteen mukana ilmaiseksi 2v PSN+Nyt kaikki PlaystationPlus-jäsenet saavat kesäkuussa tämän NBA2K16:n yhtenä kuukauden peleistä ilmaiseksi. Taitaa olla ensimmäinen "iso" peli PSPlussassa, kelpaa.