Nauttiiko HIFK:n hallitus luottamustasi?

• 28 848
  • 335

Nauttiiko HIFK:n hallitus luottamustasi?

• Äänestäjiä
    287

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Noniin nyt löytyi. Kolmen ja yhden puolikkaan kauden otannalla, siis näet Ville Peltosen suorituksen keskinkertaisena perusteluineen:

-Kolmen kauden aikana paras sijoitus neljä
-seurahistorian pisin voittoputki
-kamppailu tämän kauden runkosarjan voitosta, kun ylitetty puoliväli pelatuissa otteluissa.

Sekä hyvin toiminut ja selkeä PAPP.

Näiden lisäksi siis vielä olet maininnut:

-kapteenien keväällä (2023?) Äänestykset kenen liigavalmentajan alaisuudessa haluaisit pelata mieluiten
-lehdistötiedotteet ottelun jälkeen, jossa valmentajat kehuvat vastustajan joukkuetta ja valmentajaa
-mystinen podcast jollain ajanjaksolla.

Ilman sarvia ja hampaita moni saattaa nähdä tämän jostain muusta kulmasta, kuin keskinkertaisena suorituksena. Silti sinulla on täysi oikeus pitää Ville Peltosen suoritusta keskinkertaisena.

Moni saattaa, ja tämän keskustelun perusteella pitääkin, Peltosen suoritusta muuna kuin keskinkertaisena. Siinä missä sinä mitä ilmeisimmin oman, ilmeisesti valtavirrasta eroavan, mielipiteen minulle suot, moni ei tätä tunnu tekevän.

Ja pakko se on yhtä lailla ilman sarvia ja hampaita todeta, että en minä kyllä tässä keskustelussa ole kovinkaan hyviä argumentteja havainnut sille, miksi Ville Peltonen olisi huono valmentaja.

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Moni saattaa, ja tämän keskustelun perusteella pitääkin, Peltosen suoritusta muuna kuin keskinkertaisena. Siinä missä sinä mitä ilmeisimmin oman, ilmeisesti valtavirrasta eroavan, mielipiteen minulle suot, moni ei tätä tunnu tekevän.

Ja pakko se on yhtä lailla ilman sarvia ja hampaita todeta, että en minä kyllä tässä keskustelussa ole kovinkaan hyviä argumentteja havainnut sille, miksi Ville Peltonen olisi huono valmentaja.

Mielenkiinnosta, miten pitäisi suorittaa että voitaisiin todeta epäonnistujaksi? Huomioi liigan kärkijoukkueen budjetti versus suorittaminen jäällä.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen

Tuota PAPPIA en ollutkaan huomannut lisättäköön se listaan siis.

Et varmasti, koska menestyminen on sinulle toissijaista. Olen itse ajatellut, että sarjassa pyritään keväällä olemaan sarjan paras joukkue. Sinun perustelusi nojaa ainoastaan tuloksen ulkopuolisiin seikkoihin, tai mahdollisiin menestymismahdollisuuksiin. Mut hei onneks PAPP toimii ja meillä on seuran pisin voittoputki saavutettu Villen kanssa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Päätit sitten kaiken muun hassuttelun lisäksi tarjoilla tuollaisen herkkupalan, joka on sellaisenaan sitä kuuluisaa allekirjoituskamaa. Buhaha.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Päätit sitten kaiken muun hassuttelun lisäksi tarjoilla tuollaisen herkkupalan, joka on sellaisenaan sitä kuuluisaa allekirjoituskamaa. Buhaha.
On kyllä aivan huikea kaveri. Jos 3,5 vuoden ajalta täysin olematon pelitapa ei osoita huonoa valmentajuutta, niin ei kai siinä sitten. 5 vuotta vaan lisää Villelle, hallitus hoitanee. Posisiipi on saanut näemmä uuden kuninkaan.

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Mielenkiinnosta, miten pitäisi suorittaa että voitaisiin todeta epäonnistujaksi? Huomioi liigan kärkijoukkueen budjetti versus suorittaminen jäällä.

Mä olen käynyt keskustelua siitä, onko Peltonen huono valmentaja, koska saavutukset ovat ne mitkä ne ovat. Sen olen jo aikaisemmin todennut, että en koe Peltosen onnistuneen tähän mennessä.

IFK:n jjuklilausuttu tavoite joka kaudelle taitaa olla mestaruus, jolloin Peltonen on epäonnistut nyt viimeisen kolmen kauden ajan, aivan kuten kaikki edeltäjänsä since KJ.

Tuota PAPPIA en ollutkaan huomannut lisättäköön se listaan siis.

Et varmasti, koska menestyminen on sinulle toissijaista. Olen itse ajatellut, että sarjassa pyritään keväällä olemaan sarjan paras joukkue. Sinun perustelusi nojaa ainoastaan tuloksen ulkopuolisiin seikkoihin, tai mahdollisiin menestymismahdollisuuksiin. Mut hei onneks PAPP toimii ja meillä on seuran pisin voittoputki saavutettu Villen kanssa.

Äläpä taas yritä tunkea sanoja minun suuhuni. Olen nimenomaisesti todennut, että tyyli on täysin toissijaista, menestyminen ei.

Jos puhutaan siitä, että valmentaja on huono ilman menestystä, ei riittävänä menestyksenä voida pitää mestaruuden voittamista, koska muuten meillä Suomessa olisi huonot valmentajat täysin yliedustettuina jääkiekkovalmentajien ammattikunnassa. Ville Peltosen menestys, on ollut minulle täysin riittävää osoittamaan, että kyse ei ole huonosta valmentajasta. Tästä yhtenä konkreettisena esimerkkinä varsin mittava voittoputki toissakaudelta. Ei se paskalta (lue huonolta) valmentajasta onnistu.

Ja todellakin on syytä olla tyytyväinen, että PAPP toimii.

Kiva, että säkin osallistut keskusteluun kykyjesi mukaan.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kyllä minä sentään sen tiedän, mitä viestilläni tarkoitan.
Ja oletat kaikkien muidenkin tietävän, vaikka tekstintuotantosi on selkeää kuin rockmusiikki kuurolle.
Luetun ymmärtäminen todella on sulle ongelma. Keskustelua kunnioittava keskustelija seuraa keskustelua, myös muiden viestejä ja siten ymmärtää kyllä myös ristiriitaisuuden. Sinulla oli kiire huutaa omaa "totuuttasi", etkä sen vuoksi mitä ilmeisimmin lukenut muiden kontribuutiota.
Ainoa ristiriita tässä keskustelussa on se, ettet pysty sisäistämään, ettei Peltonen ole millään mittarilla onnistunut IFK:n päävalmentajana, vaikka kaikki tuloksista ja pelitavan kehityksestä lähtien puhuvat sen puolesta.

Ps. tuolla oikeinkirjoituksen tasolla en huutelisi luetunymmärtämisestä.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos puhutaan siitä, että valmentaja on huono ilman menestystä, ei riittävänä menestyksenä voida pitää mestaruuden voittamista, koska muuten meillä Suomessa olisi huonot valmentajat täysin yliedustettuina jääkiekkovalmentajien ammattikunnassa. Ville Peltosen menestys, on ollut minulle täysin riittävää osoittamaan, että kyse ei ole huonosta valmentajasta. Tästä yhtenä konkreettisena esimerkkinä varsin mittava voittoputki toissakaudelta. Ei se paskalta (lue huonolta) valmentajasta onnistu.

Ja todellakin on syytä olla tyytyväinen, että PAPP toimii.
Tottakai voi olla tyytyväinen yhden osa-alueen toimivuudesta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, jos se se ei konkretisoidu tulostaululle tuloksissa.

Tuo mestaruuksista höpinä mittarina on sinun omia horinoitasi. Luuletko että täällä yleinen mielipide olisi vastaavanlainen, jos tässä kolmen vuoden ajanjaksolla olisi esim edes yksi finaalipaikka? Törmäsen aikana HIFK voitti runkosarjan ja oli kertaalleen sarjan toinen keväällä ja oikeasti lähellä mestaruutta. Se oli voittavaa jääkiekkoa ja vähintään hyvä- ajanjaksoltaan. Kukaan ei pidä Törmäsen aikaa heikkona valmennusnäyttönä. Törmäsen kanssa menestyminen oli todellisuutta, Peltosen kanssa olemme jälleen sarjassa keskinkertaisia neljättä kautta putkeen
Peltosen aikana 2/3 ulos puolivälieristä häpeällisen heikkojen esitysten jälkeen. Ja kertaalleen neljänneksi. Siinä sitä todellisuutta. Se on keskinkertaista tekemistä. Ja tähän lisättynä Ville Peltonen valmentaa HIFK:ssa jossa resurssit ovat sarjan parhaita.

Sinulle yksittäinen historian pisin voittoputki on selkeästi isompi asia, kuin esim nolla finaalipaikkaa ja nolla mitalia.

Edelleen kaipailen niitä alan ammattilaisten näkemyksiä Peltosen tekemisestä 3.5 vuoden aikana. Mielenkiinnosta kuinka ristiriidassa kerta ovat, tänne kirjoittavien kannattajien keskuudessa.

Viimeksi muokattu:

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Ja oletat kaikkien muidenkin tietävän, vaikka tekstintuotantosi on selkeää kuin rockmusiikki kuurolle.

Kyllä juuri näin. Ja sinulle tiedoksi, että musiikkia, myös rokkia on alettu viittomaan, jotta kuurotkin voivat nauttia musiikista. Se on siinä siis sama juttu kuin tällä palstalla, pitää osata lukea.

Ainoa ristiriita tässä keskustelussa on se, ettet pysty sisäistämään, ettei Peltonen ole millään mittarilla onnistunut IFK:n päävalmentajana, vaikka kaikki tuloksista ja pelitavan kehityksestä lähtien puhuvat sen puolesta.

Aivan jäätävän kovaa argumentointia. Sen on pakko olla totta, kun sinä niin sanot vaikka paskaa puhutkin. Viittaako kaikki nyt siis tämän palstan nimimerkkeihin vai mihin?

Ps. tuolla oikeinkirjoituksen tasolla en huutelisi luetunymmärtämisestä.

Uuh, kyllä nyt sattui. Pata, kattila, rakenna niistä jotain.

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Tottakai voi olla tyytyväinen yhden osa-alueen toimivuudesta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, jos se se ei konkretisoidu tulostaululle tuloksissa.

Väittäisin, että se on ainakin tällä kaudella konkretisoitunut myös tuloksissa.

Tuo mestaruuksista höpinä mittarina on sinun omia horinoitasi. Luuletko että täällä yleinen mielipide olisi vastaavanlainen, jos tässä kolmen vuoden ajanjaksolla olisi esim edes yksi finaalipaikka? Törmäsen aikana HIFK voitti runkosarjan ja oli kertaalleen sarjan toinen keväällä ja oikeasti lähellä mestaruutta. Se oli voittavaa jääkiekkoa ja kiitettävä tulos. Kukaan ei pidä Törmäsen aikaa heikkona valmennusnäyttönä. Törmäsen kanssa menestyminen oli todellisuutta, Peltosen kanssa olemme jälleen sarjassa keskinkertaisia neljättä kautta putkeen

Pakkohan se on höpistä itse, kun esimerkiksi sinä et useista pyynnöistä huolimatta kykene kertomaan, että mikä on se tuloksen taso, mikä riittää. Mun käsittääkseni vain voittajat muistetaan, miksi olen ottanut tuon mestaruuden mittatikuksi. Hyväksyn kyllä matalammankin vaateen, kunhan se nyt hitto vie kerrottaisiin. Ja itseasiassa taitaa tälläkin palstalla olla nimimerkkejä, jotka eivät pidä Törmäsen aikaa mitenkään erikoisena, ainakaan kokonaisuudessaan. Itse pidän Törmästä toki erinomaisena valmentajana. Ja kyllä, Peltosen aikana ollaan todella tähän asti vedetty keskinkertaisesti. Ehkä se konsensus on lopulta todella löydettävissä.

Peltosen aikana 2/3 ulos puolivälieristä häpeällisen heikkojen esitysten jälkeen. Ja kertaalleen neljänneksi. Siinä sitä todellisuutta. Se on keskinkertaista tekemistä. Ja tähän lisättynä Ville Peltonen valmentaa HIFK:ssa jossa resurssit ovat sarjan parhaita.

Minä en pidä viime kauden puolivälierätappiota mitenkään häpeällisen huonona suorituksena joukkueelta. Alussa maalivahtipeli sakkasi, mutta aivan helvetin hienosti joukkue vielä taisteli itsensä rinnalle ja muutaman minuutin päähän välieristä. No loppu olo synkkää, ja kaveri oli kokonaisuudessaan parempi. Tulos oli pettymys, mutta esitys kokonaisuutena silti varsin miehekäs. Välieräpaikka on aina varsin hyvä suoritus. IFK:n resursseilla varmaan pitäisi pystyä parempaan, mutta eipä tuo tunnu olevan Ville Peltosesta kiinni. Ymmärtäisin tämän resurssi-argumentin huomattavasti paremmin, jos IFK olisi voittanut mestaruuksia muina Tapparoina ja Peltosen myötä tuo olisi tyssännyt, mutta kun tästä ei ole kyse.

Sinulle yksittäinen historian pisin voittoputki on selkeästi isompi asia, kuin esim nolla finaalipaikkaa ja nolla mitalia.

Eikä ole, ne vain osoittavat eri asioita.

Edelleen kaipailen niitä alan ammattilaisten näkemyksiä Peltosen tekemisestä 3.5 vuoden aikana. Ja näiden olevan ristiriidassa tänne kirjoittelevien kannattajien keskuudessa.

No jatka etsintöjä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärtäisin tämän resurssi-argumentin huomattavasti paremmin, jos IFK olisi voittanut mestaruuksia muina Tapparoina ja Peltosen myötä tuo olisi tyssännyt, mutta kun tästä ei ole kyse.
Etkä ymmärtäisi. Olet hirttäytynyt omaan jankkaamiseesi, lojut poterossasi nyrkit tanassa kuin kiukutteleva kakara. Sitkeä möyrijä, kuin VP:n opetuslapsi. Periksi ei anneta, vaikka kakka on ollut housussa jo aikoja sitten.

IFK on menestynyt surkeasti jo vuosikausia, joten sikäli Peltosen aikakausi ei ole poikkeus, mutta poikkeuksellista on se, miten kauan Peltosen touhun annetaan jatkua. Noilla näytöillä kenkää olisi pitänyt tulla jo, mutta sen sijaan pelaajalegenda palkittiinkin jatkodiilillä. Tässä on se poikkeus. Ja iso virhe.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Aivan jäätävän kovaa argumentointia. Sen on pakko olla totta, kun sinä niin sanot vaikka paskaa puhutkin. Viittaako kaikki nyt siis tämän palstan nimimerkkeihin vai mihin?
IFK:lla on jatkuvasti TOP3 pelaajabudjetti, isoin talousalue ja laadukas rosteri. Eli ainoa tavoite on mestaruus. Kolmeen vuoteen ei olla saavutettu mitalin mitalia ja ollaan voitettu tasan yksi pudotuspelisarja. Ja kun sanoo, että se on epäonnistumista kaikilla mittareilla, niin puhuu paskaa. Aivan jäätävää settiä heität. Jopa niin jäätävää, että olen koko ajan varmempi siitä, ettet ole lähimainkaan tosissasi.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Sitkeä möyrijä, kuin VP:n opetuslapsi. Periksi ei anneta, vaikka kakka on ollut housussa jo aikoja sitten.
Täydellinen kuvaus. Kaukalossa Peltosen oppilapsia on jo nähty, mutta tämä lienee ensimmäinen näin totaalinen ja sitkeä VP:n opetuslapsi palstalla.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tällä kaudella tuloksissa ei ole konkretisoitunut mikään muu, kuin kärkijätkien dominointi syksyllä ja sen jälkeisessä pudotuksessa urheilujohdon toiminta ja pelitavan puute.

Edit: lisätään vielä, että mistä tuo oletus hyvästä PAPP:sta tulee? Viime kaudella sitä oli, mutta enemmänkin yksilövetoisesti. Nythän tällä kaudella IFK:ta vastaan on luotu eniten maaliodottamaa koko Liigassa.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä ja se oikeuttaa Petoselle tuttuun kuudenteen sijaan tässä kohden, jos lasketaan po. Ja sinulle on taidonnäyte että tässä kohden taistelee runkosarjan voitosta. Tuota väitettä ei vain nykytilanne tue millään tasolla. Silti lasketaan onnistumiseksi tässä kohden sinun logiikallasi.

Laitan omaa pohdintaa tasosta ja suuntaa antavasti kolmen vuoden otannalla ja nyt puhutaan siis satunnaisesta ajanjaksosta, eli Ville Peltosen ajasta. Listausta voisi jatkaa vaikka millä skenaarioilla, mutta jotain suuntaa antavaa. Ei sisällä runkosarjasijoituksia.

En listaa  heikkoa tulosta, koska mielestäni Ville Peltosen ajanjakso on sellaisenaan sopiva vertailukohde. En myöskään listaa totaalista kyykkäystä.

-keskinkertainen tulos. Kolmesti putkeen neljän sakkiin ei yhtään finaalipaikka, mutta 1-2 pronssia. Eli minimi saavutettu top neljä sijoitus.

-Hyvä tulos. Kolmesti putkeen neljän sakissa sisältäen yhden mestaruuden ja kaksi sijoitusta välille 3-4. 1 mestaruus, 1 pronssi ja yksi floppi tippuminen puolivälieristä voi myös saavuttaa hyvän, jos suunta ja tekeminen muuten on kärkiseuran tasolla.

Erinomainen kahdesti neljän sakkiin ja kaksi mestaruutta (tässä yksi floppikausi suvaitaan eli tippuminen puolivälieristä)
Tai kahdesti neljän sakkiin yksi mestaruus ja yksi kakkosija. Tässä kohden yksi floppikausi suvaitaan eli tippuminen puolivälieristä. Erinomainen sisältää mahdollisuuden olla myös finaaleissa kolmesti putkeen päätyen aina toiseksi.

Tapparan tulokset ovat tasoa erinomainen 10 vuoden otannalla, mutta näin HIFK:n kannattajana ja pettymyksiin tottuneena, vähän pienempikin menestyminen voi sokaista arvostellessa, mikä on erinomaista tekemistä.

Viimeksi muokattu:

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Kyllä ja se oikeuttaa Petoselle tuttuun kuudenteen sijaan tässä kohden, jos lasketaan po. Ja sinulle on taidonnäyte että tässä kohden taistelee runkosarjan voitosta. Tuota väitettä ei vain nykytilanne tue millään tasolla. Silti lasketaan onnistumiseksi tässä kohden sinun logiikallasi.

Ymmärränkö siis oikein, että IFK ei taistele runkosarjan voitosta, vaikka on vain 2 pistettä sarjakärkeä perässä ja matseja on joukkueesta riippuen pelaamatta 23-26 kpl? Ja en ole laskenut onnistumiseksi, älä yritä koko ajan tunkea sanoja suuhuni. Lasken osoitukseksi, että kyse ei ole huonosta valmentajasta. Tämä onnistuminen/epäonnistuminen on nyt täysin sinun narratiivisi.

Laitan omaa pohdintaa tasosta ja suuntaa antavasti kolmen vuoden otannalla ja nyt puhutaan siis satunnaisesta ajanjaksosta, eli Ville Peltosen ajasta. Listausta voisi jatkaa vaikka millä skenaarioilla, mutta jotain suuntaa antavaa:

En listaa  heikkoa tulosta, koska mielestäni Ville Peltosen ajanjakso on sellaisenaan sopiva vertailukohde. En myöskään listaa totaalista kyykkäystä.

-keskinkertainen tulos. Kolmesti putkeen neljän sakkiin ei yhtään finaalipaikka, mutta 1-2 pronssia. Eli minimi saavutettu top neljä sijoitus.

-Hyvä tulos. Kolmesti putkeen neljän sakissa sisältäen yhden mestaruuden ja kaksi sijoitusta välille 3-4. 1 mestaruus, 1 pronssi ja yksi floppi tippuminen puolivälieristä voi myös saavuttaa hyvän, jos suunta ja tekeminen muuten on kärkiseuran tasolla.

Erinomainen kahdesti neljän sakkiin ja kaksi mestaruutta (tässä yksi floppikausi suvaitaan eli tippuminen puolivälieristä)
Tai kahdesti neljän sakkiin yksi mestaruus ja yksi kakkosija. Tässä kohden yksi floppikausi suvaitaan eli tippuminen puolivälieristä. Tämä sisältää mahdollisuuden olla myös finaaleissa kolmesti putkeen päätyen myös tulokseen erinomainen.

No nyt on sinun näkemyksesi tiedossa, kiitos siitä. Ville Peltonen on siis sinun mielestä suoriutunut heikosti IFK:n päävalmentajana. Tämän me jo toki tiesimme.

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Tällä kaudella tuloksissa ei ole konkretisoitunut mikään muu, kuin kärkijätkien dominointi syksyllä ja sen jälkeisessä pudotuksessa urheilujohdon toiminta ja pelitavan puute.

Tämän kauden tuloksissa on konkretisoitunut syksyllä erinomainen ylivoima, kaksi hyvää ketjua hyökkäyssuuntaan, vitunmoinen asenne ja koko jengin onnistuminen. Sen jälkeen sitten puolen jengin loukkaantumiset, mikä näkyi karulla tavalla hyökkäyksiinlähtöjen hitautena.

Edit: lisätään vielä, että mistä tuo oletus hyvästä PAPP:sta tulee? Viime kaudella sitä oli, mutta enemmänkin yksilövetoisesti. Nythän tällä kaudella IFK:ta vastaan on luotu eniten maaliodottamaa koko Liigassa.

Siitä, että se on ollut hyvää kolmella ensimmäisellä kaudella ja tälläkin kaudella loukkaantumissumaan asti.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
No nyt on sinun näkemyksesi tiedossa, kiitos siitä. Ville Peltonen on siis sinun mielestä suoriutunut heikosti IFK:n päävalmentajana. Tämän me jo toki tiesimme.
Heikosti eli paskasti. Ollut kolmen vuoden aikana huono valmentajana. Ja minun perusteluni nojaavat pelkästään tulokseen keväällä, käytettävissä olevalla pelaajamateriaalilla verraten kilpailijat. Ja niin kuin huomaat meillä on iso näkemysero, koska sinulle keskinkertaiseen tulokseen riittää HIFK:n sijoitukset Villen aikana 4,6 ja 7. Tämän päälle jotta ollaan päästy tulokseen keskinkertainen olet lisännyt mm voittoputket, PAPP:n, lehdistötiedotteet ja muun höpinän mikä on itselle aivan toissijaista ja järjenvastaista.

Eipä näytä tulevan niitä linkityksiä, mistä kovasti möyhösit eri asiantuntijoilta tulleen 3.5 vuoden aikana, mitkä eroaa paljon täällä vallassa olevista näkemyksistä. Vähän lihaa luiden ympärille, muillakin kuin vain oletuksilla.

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Heikosti eli paskasti. Ollut kolmen vuoden aikana huono valmentajana. Ja minun perusteluni nojaavat pelkästään tulokseen keväällä, käytettävissä olevalla pelaajamateriaalilla verraten kilpailijat. Ja niin kuin huomaat meillä on iso näkemysero, koska sinulle keskinkertaiseen tulokseen riittää HIFK:n sijoitukset Villen aikana 4,6 ja 7. Tämän päälle jotta ollaan päästy tulokseen keskinkertainen olet lisännyt mm voittoputket, PAPP:n, lehdistötiedotteet ja muun höpinän mikä on itselle aivan toissijaista ja järjenvastaista.

Siinä missä sä pidät mun perusteluja höpinänä mä pidän sun pwrusteluna puutteellisina ja johtopäätöstäsi totaalisena yksinkertaistuksena. IFK on muuten Peltosen valmentajakaudella kerännyt kolmanneksi eniten pisteitä runkosarjassa, mikä sekin nähdäkseni kertoo vähintään hyväksyttävästä tekemisestä kolmen kauden aikana. Mutta pidä sinä oma näkemyksesi, se ei mua ihan hirveästi itseasiassa kiinnosta.

Eipä näytä tulevan niitä linkityksiä, mistä kovasti möyhösit eri asiantuntijoilta tulleen 3.5 vuoden aikana, mitkä eroaa paljon täällä vallassa olevista näkemyksistä. Vähän lihaa luiden ympärille, muillakin kuin vain oletuksilla.

Tämän osalta sulla on ihmeen pitkät piuhat. Vaikka kuinka kinuat, niin vastaus pysyy samana. Ei muuta kuin itse sieltä kaivamaan, siellä ne on.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Hyvät palstalaiset, en halua pilata teidän antoisaa keskustelua, mutta pyydän anteeksi, että olen syyllinen tähän pitkään väittelyyn, joka tuskin mihinkään johtaa. Ei olisi pitänyt kirjoittaa viestiä, jonka kirjoitin, vaikka seison sanojeni takana.
Mutta keskustelu nyt ei enää liity edes vähän otsikkoon, joten ehdotan että joko
a) siirrytte Ville Peltosta koskeviin ketjuihin
tai
b) käynnistätte kokonaan uuden ketjun otsikolla Cola vs. Others.
Hyvää yötä ja nauttikaa pikkuleijonien pelistä as long as you can.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämän osalta sulla on ihmeen pitkät piuhat. Vaikka kuinka kinuat, niin vastaus pysyy samana. Ei muuta kuin itse sieltä kaivamaan, siellä ne on.
Kerrot täällä kovaan ääneen, että Ville Peltosen tähän saakka olevaa ajanjaksoa on kehuttu. Sitten sinulta kysytään missä näin on tapahtunut ja sulkeudut omaan poteroon ja siirrät vastuun kysyjälle. Hinnatonta!
Keskustelimme 3.5 vuoden ajanjaksosta Ville Peltosen alaisuudessa, mutta itselle ei ole tullut vastaan yhtään asiantuntija analyysiä, joka olisi perannut tätä jaksoa, toisin kuin sinä annat olettaa. On höpinöitä ensimmäisen kauden orastavasta ja potentiaalisesta tekemisestä, mutta sen päälle kolmannen kauden totaalisesta pyllähdyksestä. Jätän tähän case closed.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllä juuri näin. Ja sinulle tiedoksi, että musiikkia, myös rokkia on alettu viittomaan, jotta kuurotkin voivat nauttia musiikista. Se on siinä siis sama juttu kuin tällä palstalla, pitää osata lukea.

Uuh, kyllä nyt sattui. Pata, kattila, rakenna niistä jotain.
Ok. Kerropa vielä loppuun, miksi sinulle on mahdotonta puhua ihmisistä tai käydä täällä keskusteluja nimittelemättä muita? Milloin puhut kuuroista, milloin inkvisiittorista, milloin paskanpuhujasta ja milloin mistäkin. Todella pienen ihmisen toimintaa moinen. Ja kyllä, olen alentunut tässä(kin) keskustelussa tasollesi.

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Ok. Kerropa vielä loppuun, miksi sinulle on mahdotonta puhua ihmisistä tai käydä täällä keskusteluja nimittelemättä muita? Milloin puhut kuuroista, milloin inkvisiittorista, milloin paskanpuhujasta ja milloin mistäkin. Todella pienen ihmisen toimintaa moinen. Ja kyllä, olen alentunut tässä(kin) keskustelussa tasollesi.

Kerron mielelläni. Kuurot tuotiin keskusteluun nimimerkin @Hokipedia toimesta. En ole ketään haukkunut kuuroksi, olen vain todennut, että myös musiikkia on alettua viittomaan kuuroille. Huti sulta. Puhua paskaa on taasen viittaus siihen, että joku puhuu epätotta. Toki sen voi ottaa loukkauksena, eikä se hyvää kieltä ole, se on pakko myöntää. Siltikin se oli viittaus nimimerkin kirjoittamaan väitteeseen, ei nimimerkkiin kokonaisuudessaan tai tämän toimintaan. Inkvisiittoria olen käyttänyt yhden todella pieneksi itsensä tekevän nimimerkin kohdalla sen jälkeen, kun tämä oli käyttänyt samaa nimitystä minusta ensin useaan otteeseen, tätä en kadu. Se, että palaat lainaamallani viestillä keskusteluun klo 3 yöllä kyllä kertoo todella siitä, miten pienen pieni ihminen olet. Säälin sinua ja toivon sinun jossain vaiheessa elämääsi löytävän edes ripauksen itsetuntoa.

TO41

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olematta tarkoituksella trollikaan aika moni nauttii, kun joku kiemurtelee kierroksilla. Mutta olisiko tämä jo tässä? Kuulostatte ihan jankkaamiseen pysähtyneiltä alakouluikäisille pojiltani. Ja vielä siinä asetelmassa, että kaksi vääntää sitä kolmatta.

Ottakaa päivä etäisyyttä ja liitytte mukaan vasta sitten, kun tunnette puristuksen sormissa ja rinnassa poistuneen sekä pystytte nousemaan itsenne yläpuolelle (ns. higher level) näkemään itsenne, toisten näkökulmat ja kokonaisuuden.

ja tätä aihetta tällä syvyydellä (tai oikeastaan tämä ei ole ottanut syvyyttä enää muutamaan sivuun) voi jatkaa Ville Peltosen ketjussa. Tämän threadin edelliset laatuajatelmat oli muutama sivu sitten liittyen hallituksen tehtävään, yhtiön omistamiseen, strategiakauteen, toimeenpanoon sekä yhtiön tuloksellisuuteen.

Ai vielä tätä samaa väännetään.
No minäpä kerron teille faktoja, jotka perustuvat omiin mielipiteisiini, eli ovat 100% oikeita:
- Asteikolla hyvä - huono, Peltonen on huono päävalmentaja. Perustelu. Hyvä valmentaja olisi tuonut jo nakkikattilan kotiin tässä ajassa, vähintäänkin vienyt jengin finaaleihin. Peltonen ei näin ole tehnyt, eli koska hän ei annetulla asteikolla täytä hyvän päävalmentajan kriteerejä, hän on yksiselitteisesti huono.
- Nykyinenkin hallitus siunaa tämän puuhastelun antamalla sen edelleen jatkua, joten se ei nauti luottamustani. Nauttiakseen luottamustani sen tulisi ensi tilassa korvata epäonnistuneet rekryt kivenkovilla ammattilaisilla, mm. päävalmentaja ja urheilujohtaja. Näiden näytöt ovat todella heikot.

Kas näin, näin helppoa se on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy