Puhutaanko nyt asioista myös välillä ihan rehellisesti? Ei runkosarjassa kertaakaan neljän joukkoon ja yksi voitettu pudotuspelisarja, siinäkin pelillisesti alakynnessä.
Puhutaan vaan. Huono valmentaja ei voita yhtäkään pudotuspelisarjaa liigassa.
Jos puhut kommenttien ristiriitaisuudesta ja lainaat vain minun viestiäni, niin silloin kohdistat sen viestin toki vain minuun, et palstan muihin käyttäjiin.
Enkä kohdista. Oletan, että keskusteluun liittyvä korjoittaka kunnioittaa keskustelua siinä määrin, että lukee myös muiden viestejä, eikä puhu täysin ristiin muoden kanssa.
En ole puhunut mestaruudesta, vaikka senkin pitäisi IFK:n budjetilla olla realismia. Mitalikin on ollut ylitsepääsemätöntä Villelle.
Enkä minä ole väittänyt sinun puhuneen mestaruudesta. Mitaliakaan ei ole tullut, mutta sekään ei vielä riitä tekemään valmentajasta huonoa.
Noh, jatka sä Villen renkaiden pumppaamista, itse koitan pysyä realistisena. Ei se multa ole pois, jos joku pitää Peltosen suorittamista IFK:n päävalmentajana hyväksyttävällä tasolla. Itse odotan näillä resursseilla enemmän.
Mä en pumppaa kenenkään renkaita, ei ole tarvetta. Enkä minä ole sanonut pitäväni Peltosen suoritusta hyväksyttävänä, olen sanonut, että en pidä Peltosta huonona valmentajana. Se luetunymmärtäminen, kokeile sitä.
Arvostelet muiden kommentteja ja ajatuksia, sinun aloittamasta huonosta valmentaja keskustelusta. Laittaisitko ne sinun perusteet ja ajatukset siis selkeästi tulemaan, mikä tekee Ville Peltosen ajasta keskinkertaisen. Ajatukset siis kolmelta vuodelta ammattilaissarjassa.
Täällä tuntuu nyt olevan todella moni ajatuksistasi ulapalla, niin päästään eteenpäin. Kiitos!
Minä en tätä keskustelua muuten ole aloittanut. Enkä minä ole myöskään kenenkään kommentteja tai ajatuksia arvostellut, joten lopeta tuollainen valehtelu. Koko helvetti alkoi, kun vastasin minulle esitettyyn kysymykseen omalla näkemykselläni, joka oli teille monille aivan liikaa sulatettavaksi. Ajatella, joku ei pidä Peltosta paskana valmentajana.
Ja ole hyvä ja lähde vaan kahlaamaan tätä keskustelua läpi, siellä ne perustelut ovat. Enempää en sinua ja muita ulapalla olevia voi auttaa. Vaikkakin epäilen, että kyse ei ole siitä, että olisitte ulapalla, ette vain hyväksy sitä, että kaikille kaikki ei olekaan kusta ja paskaa. Eli siitä vaan lukemaan, niin pääset asiassa eteenpäin.