Viestin lähetti Isokissa
Ison tai pienen pihvinälän sattuessa suosittelen Pohjois-Tapiolan Toroa.
Viestin lähetti ZOOM
Helsinki: Jaskan grilli
Viestin lähetti mikse
Täytyy täsmentää sen verran ettei nykyisillä Jaskalla tai Pikku-Jaskalla ole mitään tekemistä alkuperäisen Jaskan kanssa. Ainakin siitä Manalan vierestä saa Stadin paskimmat lihikset...
Viestin lähetti PeteX
Marski-reissulla vetäsin tuplaporilaisen kaikilla mausteilla Mikkelin torin spudarilla ja hyvää oli. Tosin olin ollut n. vuorokauden pelkästään nestelinjalla, joten varpaankynnetkin olisivat maistuneet hyvälle.
Viestin lähetti tuuski
Onko muuten totta, ettei muualla kuin Hämeenlinnassa tunneta herkkua nimeltä hotsi?
Viestin lähetti BitterX
Mikä on hotsi?
Hotsi on rasvakeittimessä kuumennettu pehmeä sämpylä, jonka välissä on suomimakkara. ...
Väittäisin kyllä, että se piirakka lämmitetään höyryttämällä. Jäähallin tapauksessa en ole tosin aivan varma. Sellainen määrä rasvaa ei imeydy luonnollisilla menetelmillä mihinkään sämpylän virkaa toimittavaan artikkeliin.Viestin lähetti BitterX
Mikä on hotsi?
Hotsi on rasvakeittimessä kuumennettu pehmeä sämpylä, jonka välissä on suomimakkara. Hyvin rasvainen, mutta (tai ehkä juuri siksi) erinomaisen maukas. Mausteet tietty mieltymyksen mukaan, mutta itse preferoin hotsin kanssa ketsuppia, kurkkusalaattia ja sipulia.
Olen kuullut sellaisenkin version, missä asiakas ehdotti "Laita nyt vähän kustakin". Suomeksi siis sama, kuin Rontin tyypillisessä tilauksessa. Myyjä ymmärsi jostain syystä väärin ja otti nokkiinsa.Viestin lähetti Rontti
Parhaat mausteet ovat joka tapauksessa ruoasta riippumatta "kaikki mausteet". Ja toistohuumorilla pitää myös muistaa sanoa perään, että älä sittenkään kaikkia mausteita laita, vaan vähän kaikkia.
Viestin lähetti Sistis
Eilen tein tosin sen virheen, että kävin Hesburgerissa pitkän tauon jälkeen. Mainittakoon, että inhimillinen tekijä liittyi peliin: Olin matkalla bussille, enkä olisi ehtinyt käymään kebab-ravintolassa niiden pidemmän matkan päässä olevasta sijainnista johtuen. Söin etukupongilla saatavan kerrosaterian ja maksoin riemusta 4.50€. Kyllähän se menetteli, mutta kun samaan hintaan olisin saanut pita-kebabin monestakin paikkaa, jäi minulle paha mieli.
Viestin lähetti ZOOM
Helsinki: Jaskan grilli
Viestin lähetti Vincet
Simoa ei Hämptonissa ole nähty aikoihin, huhut kertivat hänen olevan kuuden jalan syvyydessä. Syynä siihen olisi alkoholi, jota hän silloin kuuluisina Simon Grilli aikoina nautti myöskin aina kun huvitti ja sen kyllä huomasi aukioloajoista sekä hiukan höyrähtävästä palvelusta.....
Viestin lähetti Sistis
Söin siis kaksi kertaa Hesessä. Tiedän - selitykseni ei missään nimessä ole kelvollinen. Julmaa. No, eikähän tässä normaali päiväjärjestys palaa taas pian.
Viestin lähetti Zeppo
paikoista ylivoimaisesti parhaat ovat.. ....Ani. Anin seisova pöytä on aina yhtä hyvä kokemus.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Kannattaa muuten varoa Haulerin tulista kebabkastiketta, se meinaan polttaa seuraavanakin päivänä vielä..siellä..
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, ai että ko. kastike tarjotaan peräpuikon muodossa vai? Tämä on kyllä ihan uusi juttu allekirjoittaneelle.