Naisten jääkiekon liveseurantaketju

  • 133 367
  • 902
Tila
Viestiketju on suljettu.

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Kyllä Suomen naisten jääkiekkomaajoukkue nyt pronssikunnossa mielestäni on, mitä näitä naisten matseja nyt tiiraillut tässä.

Selostajakaksikosta en edes jaksa sanoa enempää, kuin että täysi vitsi.
 
Viimeksi muokattu:

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Peli auki ja yllättävän tasokasta peliä ollut jopa, parhaillaan Suomi ylivoimalla. Selostajana Kaj Kunnas ja asiantuntijana Ville Haapasalo aiheuttaa ansaitusti sydämen tykytystä.

Ei kyllä ainakaan lisää lajin uskottavuutta tuo selostajaduo. Voi luoja...
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lähinnä aiheuttaa naurunpurskahduksia tuo Haapasalon "ÖI" joka tilanteessa, kun Suomi pääsee hyökkäysalueelle.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Suomen jääkiekolla menee paremmin kuin luulin. Wickenheiser pelasi aikoinaan ensimmäisenä naisena miesten AMMATTILIIGASSA.
 
On muuten hyvä selostaja tuolla ruotsinkielisellä puolella, Kunnakseen verrattuna siihen ei toki paljoa vaadita kun sen että kertoo mitä kentällä oikeasti tapahtuu.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Jahas, täällä olikin naisten kiekolle oma ketjunsa. Haapasalo: ''OIJ, AIJ, ÖIJ, PUUH, ÖIJ''. Ei helvetti.

Hyvin kyllä Suomi pysynyt pelissä mukana.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
On muuten hyvä selostaja tuolla ruotsinkielisellä puolella, Kunnakseen verrattuna siihen ei toki paljoa vaadita kun sen että kertoo mitä kentällä oikeasti tapahtuu.

Harmi kun en osaa tota toista kotimaista. Yritin Yle Puheella jossa on loistoselostus, mutta tunkevat väliin muita lajeja. Pitää tyytyä tähän änkyttävään Kunnakseen ja Haapasalon "ÖIIIIII" ääntelyyn.

Saattaa toki olla että vaihtuu kanada-striimiin.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tatuoituja kiekkoja, solisluutorjuntoja ja "YIII"! Joo, vitun hyvä ettei tartte kuunnella Mertarantaa, kun se on niin kujalla jääkiekosta ja tää hobitti-Kunnaksen hönkiminen nyt vaan sytyttää ihan eri tavalla fiilikseen.
 
Harmi kun en osaa tota toista kotimaista. Yritin Yle Puheella jossa on loistoselostus, mutta tunkevat väliin muita lajeja. Pitää tyytyä tähän änkyttävään Kunnakseen ja Haapasalon "ÖIIIIII" ääntelyyn.

Saattaa toki olla että vaihtuu kanada-striimiin.

Ei taitu tääläkään mutta mukavampi seurata näin peliä, kuin kuunnella jotain pellehermanneja kertomassa kaikesta muusta kun itse pelistä. Ei tähän onneksi Kunnasta tarvita kun osaa itsekin seurata peliä.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Nautitaanko vain tästä suhteellisen korkea tasoisesta naisten jääkiekosta, eikä itketä siitä selostuksesta. Toki sen verran täytyy todeta, että Ville Haapasalo on jopa yllättänyt meikäläisen tuolla, jos voittaja selostuksesta pitäisi valita niin Haapasalolle niukasti menisi.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli muuten täysin puhdas kiilaus tuo Tapanin "jäähytilanne". Kävi vain hieman ikävästi siinä, mutta aivan puhdas kontakti naisten peleihin.
 

Tertsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuuntelin selostusta noin 10 sekuntia ja ymmärsin kitinän. :D En ole juuri Kunnaksen selostuksia suomeksi kuullut joten olihan tämä pienoinen yllätys.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nyt vasta tajusin, että Haapasalo kommentoimassa...

ei eroa juttujen taso mitenkään suurimmasta osasta näitä "pelaajakommentaattoreita".

"Mennään päästä päähän ja Suomi taistelee"...

Itse asiassa kuulostaa ihan Kölli Kortelaiselta.
 

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
En tiedä, mutta itse nautin 100% tästä selostajaparista. Enemmän minua on naurattanut ja saanut hyvälle tuulelle tämä pari kuin Mertsin "entiset" jutut. Toivon sydämmestäni, että Suomi saa avausmaalin pelin kannalta ja haluan kuulla pysyykö Haapasalo pöksyissään.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Ehtiikö sitä peliä seuraamaan ollenkaan kun pitää kahdessa ketjussa itkeä selostusta? Joo joo Kunnas sitä ja Kunnas tätä. Ei silti, on muodokasti haukkua kaikki paskaksi paitsi kusi.

Ainakin Ville on studiossa ihan piristävä, voisi olla vaikka joka pelissä. Kunnaksesta en pidä, muttei se nyt peliä pilaa. Haapasalolla on kyllä lätkänkin puolella kokemusta keskiverto jatkoaikalaista enemmän.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Ehtiikö sitä peliä seuraamaan ollenkaan kun pitää kahdessa ketjussa itkeä selostusta? Joo joo Kunnas sitä ja Kunnas tätä. Ei silti, on muodokasti haukkua kaikki paskaksi paitsi kusi.

Ainakin Ville on studiossa ihan piristävä, voisi olla vaikka joka pelissä. Kunnaksesta en pidä, muttei se nyt peliä pilaa. Haapasalolla on kyllä lätkänkin puolella kokemusta keskiverto jatkoaikalaista enemmän.

Kyllä tätä tulee itsekin lähinnä huumorin kannalta kuunneltua. Harvoin tulee selostukselle naurettua, mutta tämä on kyllä jo komiikkaa. En tiedä sitten pidemmän päälle, mutta näin yksittäistapauksena hauskaa kuunneltavaa.
 

Sic

Jäsen
En tiedä, mutta itse nautin 100% tästä selostajaparista. Enemmän minua on naurattanut ja saanut hyvälle tuulelle tämä pari kuin Mertsin "entiset" jutut. Toivon sydämmestäni, että Suomi saa avausmaalin pelin kannalta ja haluan kuulla pysyykö Haapasalo pöksyissään.

En mä Kunnaksesta pidä, mutta Haapasalon eläytymisestä vois ottaa moni muu monotonisesti selittävä kommentaattori mallia! :)

Kelpo taistelua ollut toistaiseksi Suomelta, saas nähdä miten pitkään pysyvät mukana.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Tuo on kyllä mahtava huomata, että Venäjällä näytetään oikein pitävän Suomesta. Toisin siis kuin ryssäviha täälläpäin.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
UIJ, AIJ HUI, HAJ, SIELLÄHÄN TEHDÄÄN LIHAMUREKETTA JA LIHAPULLIA!

Mutta asiaan, ihan hyvää peliä Suomelta kyllä!
 

J.Petke

Jäsen
En mä Kunnaksesta pidä, mutta Haapasalon eläytymisestä vois ottaa moni muu monotonisesti selittävä kommentaattori mallia! :)

Juuri näin. Haapasalo vetää ainakin tunteella ja elää mukana pelissä. Mä ainakin olen niin kyllästynyt kaikkiin nykykommentaattoreihin, joten Haapasalon ja Kunnaksen erikoista selostusta on oikeastaan kiva kuunnella
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Huutonaurua tälle selostaja kaksikolle:D

Ei ole todellista. Nyt ymmärrän kun joku kirjoitti eilen Kunnaksen erikoisesta tyylistä. Vaikuttaa tosiaan siltä, että mies on omassa olohuoneessa ja kertoo vaimolleen mitä kaukalossa tapahtuu.

Ja Haapasalon kommentit on tasoa "Huikea peli"
 

Schadowan

Jäsen
No täällähän tämä Haapasalo on jo noteerattu. Kunnas ja Haapasalo, jumankekka mikä parivaljakko. En tiedä, pitäisikö tässä itkeä vai nauraa. Toistaiseksi olen nauranut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös