Peli auki ja yllättävän tasokasta peliä ollut jopa, parhaillaan Suomi ylivoimalla. Selostajana Kaj Kunnas ja asiantuntijana Ville Haapasalo aiheuttaa ansaitusti sydämen tykytystä.
On muuten hyvä selostaja tuolla ruotsinkielisellä puolella, Kunnakseen verrattuna siihen ei toki paljoa vaadita kun sen että kertoo mitä kentällä oikeasti tapahtuu.
Harmi kun en osaa tota toista kotimaista. Yritin Yle Puheella jossa on loistoselostus, mutta tunkevat väliin muita lajeja. Pitää tyytyä tähän änkyttävään Kunnakseen ja Haapasalon "ÖIIIIII" ääntelyyn.
Saattaa toki olla että vaihtuu kanada-striimiin.
Ehtiikö sitä peliä seuraamaan ollenkaan kun pitää kahdessa ketjussa itkeä selostusta? Joo joo Kunnas sitä ja Kunnas tätä. Ei silti, on muodokasti haukkua kaikki paskaksi paitsi kusi.
Ainakin Ville on studiossa ihan piristävä, voisi olla vaikka joka pelissä. Kunnaksesta en pidä, muttei se nyt peliä pilaa. Haapasalolla on kyllä lätkänkin puolella kokemusta keskiverto jatkoaikalaista enemmän.
En tiedä, mutta itse nautin 100% tästä selostajaparista. Enemmän minua on naurattanut ja saanut hyvälle tuulelle tämä pari kuin Mertsin "entiset" jutut. Toivon sydämmestäni, että Suomi saa avausmaalin pelin kannalta ja haluan kuulla pysyykö Haapasalo pöksyissään.
En mä Kunnaksesta pidä, mutta Haapasalon eläytymisestä vois ottaa moni muu monotonisesti selittävä kommentaattori mallia! :)
Huutonaurua tälle selostaja kaksikolle:D