Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Pyöräilijöitä muuten vituttaa autoilijaa enemmän pysäyttää vauhti, koska se on saatu aikaiseksi kovalla polkemisella. Fillarilla on nimittäin aika hikistä hommaa kiihdytellä, puhumattakaan pysähtelyistä ylämäkien alle sen takia, että joku tampio autoilija ei voi selvästi osoittaa aikovansa noudattaa väistämisvelvollisuuttaan, kuten laki määrää.
Niin minun pointtini oli siellä liukkailla keleillä ja raskailla ajoneuvoilla, ja sillä kehen sattuu, ei ollenkaan siinä kuka on oikeassa ja kuka väärässä, kuka on nainen, kuka mies, kellä on minkäkinkokoinen pankkitili tms...
Jos suojatie on pyöräteiden "välissä" ja auto kääntyy, niin pyöräilijällä on etuoikeus. Usein myös autojen kolmiot ovat juuri ennen näitä suojateitä.
En ole tätä epäillytkään. Olen tosin kerran melkein ajanut erään pyöräilijän päälle kun tämä tuli kolmion takaa sieltä minne olin kääntymässä. Ei ollut siis jatkamassa pyörätielle, vaan pyörätien päättyessä tulossa kolmion takaa yleiselle tielle, tien toiselle puolelle. Mietitytti hiukan aikaa kuka olisi ollut oikeassa ja kuka väärässä, pääasia oli kuitenkin ettei yhteentörmäystä tapahtunut.