pikkukatti
Jäsen
Säännöllisesti ajavat naiset ovat ihan yhtä päteviä kuskeja, kun säännöllisesti ajavat miehet. Tämä siis minun mielipide.
Tuosta olen aika pitkälti samaa mieltä. Erojakin toki löytyy. Miehillä tulee helpommin kehiin agressiivisuus ja näyttämisen halu (etenkin nuoremmilla) Naisilla taas ei aina tuo avaruudellinen hahmotuskyky(vai mikä se nyt onkaan) ole aina niin hyvä. Ne on niitä sukupuolisia eroja. Itsellä tuo on kyllä aika hyvä, tai olen tuollaisia vaativissa jutuissa pärjännyt hyvin. Koulussa kuljetuspuolella pärjäsin vähintään yhtä hyvin (usein jopa paremmin) kuin pojat. Koska hoidin hommat suht rauhallisesti, eikä ollut mitään pätemisen tarvetta tai muuta. Aika rennosti ne yleensä otin, kun ajatteli että naisena sitä saa mokatakin. En kylläkään ole maailman parhaimpia kuskeja, johtuen etten juurikaan aja, kun en ole töissä. Tässä ammatissa oikeasti vituttaa olla nainen. Työn haussa huomaa selkeää sukupuolirasismia. No, en ehkä ole niitä isoimpia ihmisiä, mutta kyllä minä rattia jaksan vääntää. Enkä sellaista työtä hae mihin tiedän etten pysty tai jaksa sitä tehdä. Täytynee ajaa bussikortti tai jotain, niissä hommissa näkee joskus naisiakin. Tuo suuntavaisto on aika paska miullakin. Sen takia sitten joskus hölmöilee liikenteessä. Ja kyllä, päästän myös jalankulkijat rauhassa tien yli jos sellaisen näen. Joillain ihmisillä ei tosin ole ilmeisesti itsesuojeluvaistoa, kun hyppäävät yhtäkkiä siihen auton eteen.