Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 368 990
  • 5 434

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Niin ja kuvassahan on Marit Björgen

Jolla on uskomattoman Hulkin käsivarret. Tainnut Björgen joutua gammaräjähdyksen raivoisaan ytimeen ja saada sieltä lisävoimia. Mitä vihaisemmaksi Marit tulee, sitä nopeammin hän sivakoi?

Toinen vaihtoehto on Kapteeni Amerikankin saama supersotilasseerumi, joka on paisuttanut lihasmassan.

Supersankarien syntytarinoiden ulkopuolella ei ns. reaalimaailmassa tuollaisia suonikkaita, groteskeja käsivarsia saada naisille ihan kaurapuurolla eikä astmasumutteilla - varsinkaan kun on kyse kestävyysurheilusta eikä bodauksesta tai varsinaisesta voimaurheilusta. Mutta ehkä norjalaisilla on sitten vain paremmat geenit tai älykkäämmät lääkärit ja hiihtoliiton veijarit.

Mutta kyllä tuo jalat alta saisi, vaikka lyömällä hiihtosauvalla ne poikki. "Mrrghh! Björgen Smash!"
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Suomesta on tullut yksi urheilija, jonka onnistumisia olen toivonut enemmän kuin muiden. Vain hymyn takia. Moni saattaa tässä kohtaa arvata kenestä on kyse.

Illan vitutus laimeni välittömästi kun hoksasin Taina Kolkkalan (ent. Uppa) olevan Poliisit-sarjassa toinen Porin poliisiparista. Ei hemmetti, että se hymy on niin mahtavaa katsottavaa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä olen The Office US sarjaa katsellut ja kyllä tuo Pam Beesly eli näyttelijä Jenna Fischer on vaan ihana, ei supermalli tai missityyppiä vaan enemmän naapurintyttö mutta vaan niin sulonen. Ihan uusimmissa jaksoissa ei ehkä ihanimmillaan vaan huippuhetket ovat tuolla muutama kausi taakse päin.
 

Baldrick

Jäsen
Illan vitutus laimeni välittömästi kun hoksasin Taina Kolkkalan (ent. Uppa) olevan Poliisit-sarjassa toinen Porin poliisiparista. Ei hemmetti, että se hymy on niin mahtavaa katsottavaa.

Itselläni olisi ainakin vitutus vain kohonnut. En tiedä tuosta virnistyksestä, mutta tunnen yhden henkilön, jolla on samanlainen, eikä se ole kaunista katsottavaa, kuten ei Tainallakaan. No, makunsa kullakin.

Iltalehti | Kuvagalleria

Taina Kolkkala - Google-haku
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iina Kuustonen! Mii laik.

Onneksi hän ei ole perinyt isukiltaan muuta kuin hiusten värin. Mii laik too.
Itse asiassa ainakin tietystä kulmasta näyttää ihan Mikolta. Ajatelkaas, jos pääsisitte Iinaa painamaan, välillä sulkisitte silmänne ja kun avaisitte ne taas, allanne voihkisi... Kuustosen Mikko!

Oi kun on mukavaa pilata toisten fantasiat.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse asiassa ainakin tietystä kulmasta näyttää ihan Mikolta. Ajatelkaas, jos pääsisitte Iinaa painamaan, välillä sulkisitte silmänne ja kun avaisitte ne taas, allanne voihkisi... Kuustosen Mikko!

Minun mielestäni Mikko on kyllä huomattavasti keskimääräistä kauniimpi mies, joten tokkopa tuo nyt tunnelmaa pilaisi. Disclaimerina totean, että en tunne mitään kummempaa vetoa Iinan ulkoista habitusta kohtaan.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viikonloppuna tuli Juntti-Joe (Joe Dirt) niminen elokuva, siinä oli myös melko kivan näköinen naapurin tyttö Brittany Daniel

Brittany ja hänen systerinsä Cynthia - identtiset kaksoset muuten - tulivat itselleni tutuiksi Sweet Valley High-nimisestä ohjelmasta, joka pyöri Maikkarilla muutaman kauden verran 90-luvun puolivälissä. Itse juonesta ja ohjelmasta en muuta muista kuin kaameat kuteet sekä nämä kaksi siskosta.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Duunikaveri. Jumalauta siinä on sellanen nainen, joka todellaki saa jalat alta. Tummat hiukset, hyvä kroppa ja ne eleet.. 5v vuotta vanhempi, mutta eikös se mene niin, että nainen paranee vanhetessaan. Mukavaa mennä töihinkin kun tietää, että hänkin on siellä. Välttämättä ei nähdä joka kerta, mutta jo pelkkä tieto siitä, että hän on samassa rakennuksessa auttaa jaksamaan =) kyllä olen myös lääpälläni tähän naikkoseen ja hän sen tietää.. Ehkä toisessa ketjussa asiasta joskus lisää. Ketjunnimeä ei voi vielä tietää.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Villi veikkaus! Putkareissu ketju :)

Noh noh eipäs nyt luulla sitä pahinta :) tylsänä miehenä veikataan sitä varmaa kohdetta eli vitutus-ketjua mut laitetaan nyt viel varmuudenvuoksi lapulle tuo kalsarikänni..
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Iina Kuustonen! Mii laik.

Täytyy sanoa, että kärsin lievästä fiksaatiosta koskien Iina Kuustosta. Tällä hetkellä olen sellaisessa elämäntilanteessa, että vaimoksi ottaisin yhden henkilön Suomessa. Ja se on ihanainen Iina Kuustonen. Jäätävän kiimanen kissa.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy sanoa, että kärsin lievästä fiksaatiosta koskien Iina Kuustosta. Tällä hetkellä olen sellaisessa elämäntilanteessa, että vaimoksi ottaisin yhden henkilön Suomessa. Ja se on ihanainen Iina Kuustonen. Jäätävän kiimanen kissa.

Ei kyllä yhtään huonompi vaihtoehto ole pikkusisko Minka Kuustonenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös