Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 369 331
  • 5 434
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän ketjuun ei voi koskaan kirjoittaa liikaa. Jos suinkin pysytään asiassa. Viimeisimpänä tulokkaana voisin lisätä näyttelijätär Leigh Arnoldin joukkoon tummaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä nykyinen Uutisvuoto on aika kökkö, mutta kyllä mä Lybeckin Babaa vetelisin niin, että menis jalat alta. Kummalta tahansa. Tissejähän sillä ei juuri ole, mutta kasvot ja hanuri ovat molemmat oivassa kunnossa. Mitenkään hänen ulkonäköään arvostelematta.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Viimeksi muokattu:
Mistä tietää taitoluistelukauden alkaneen? Siitä, että vyön alapuolella tuntuu olevan käyttöä muillekin kuin jalkapohjille. Kiira Korpi, jo puolivuosikymmentä takaperin sinuun ihastuin. Vaimomateriaalia, selkeästi. Ainakin profiilin perusteella, ulkonäköähän ei tässä huomioida... Yea right, who am I bullshitting?

Onhan Kiira kyllä nätti. Minusta vaan jotenkin "nukkemainen". Laura Lepistö vie kyllä ennemmin minulta jalta alta, jotenkin persoonallisemman näköinen ja oloinen nuori nainen. Ja todella valloittava hymy.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kiirasta on täällä puhuttu, mutta ei tuo isosisko Petrakaan pahalta näytä. Paljon hyvää on Rane saanut aikaan, muutenkin kuin Tapparan peräsimessä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiirasta on täällä puhuttu, mutta ei tuo isosisko Petrakaan pahalta näytä. Paljon hyvää on Rane saanut aikaan, muutenkin kuin Tapparan peräsimessä.

Herää kysymys, minkä näköinen on Rauno Korven vaimo, ja miksei häntä ole jo mainittu tällä listalla?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään tuli törmättyä eräälle foorumilla Federica Ridolfin (italialainen tv-kuuluttaja) kuviin, joista ainakin pari on nähtävissä ihan googlen kuvahaussa.

Sanomattakin on selvää, että olin aikas otettu niistä kuvista, joita hänestä näin.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Miksei Rauno valmenna? Ei tarvitsisi muuta kuin menna koppin ja sanoa: "Mun likat tulee saunailtaan, kun voitatte mestaruuden". Lopputulos olisi varma.

Siinä sitä olisi muuten jääkiekolle omistautunut valmentaja viimeisen päälle. "Jos voitatte mestaruuden saatte köyriä mun tyttäriä saunaillassa koko bändi."
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Asia on kyllä niin, että Deen vaimosta kyllä tulisi aika nopeasti yksi yh maahamme lisää, jos Satu Silvo kysyisi, että vaihdatko leiriä?

On hän vaan niin papitar, voi hyvänen aika sentään. Eihän tuossa tanssiohjelmassa mitään muuta katteltavaa olekaan kuin Satu rintoineen päivineen ja Jethron läpät.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On hän vaan niin papitar, voi hyvänen aika sentään. Eihän tuossa tanssiohjelmassa mitään muuta katteltavaa olekaan kuin Satu rintoineen päivineen ja Jethron läpät.

Kyllä minulla on ainakin siirtynyt huomio pikkuhiljaa Jethron läpistä enemmän niihin roiskeläppiin mitä tällä Jethron daamilla on päällään... Upean näköinen nainen tuo Susa Matson. Melkein harmittaa kun en ole aikaisemmin katsonut tätä ohjelmaa vaikka itse ohjelma ihan paska onkin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kyllä minulla on ainakin siirtynyt huomio pikkuhiljaa Jethron läpistä enemmän niihin roiskeläppiin mitä tällä Jethron daamilla on päällään... Upean näköinen nainen tuo Susa Matson. Melkein harmittaa kun en ole aikaisemmin katsonut tätä ohjelmaa vaikka itse ohjelma ihan paska onkin.

Nyt vielä paskempi, kun Satu putosi...

Mutta ei tuo Susa hassumpi ole. Asiallinen pyydys, kyllä. Onkohan Jethro päässyt tekemään kuntokartoitusta....?
 

scholl

Jäsen
Henk. kohtaisesti jalostaisin rotua mieluummin Petra kuin Kiiran kanssa.

Eikö täällä nyt vieläkään mene perille se, että Kiira Korpi kuuluu siihen "ketä et panisi mistään hinnasta" -ketjuun. Harva on yhtä epämiellyttävä. Taas oli joku aika sitten julkisuudessa puhumassa vammasella tavalla. Se on sairas temppu, että tuollainen honottava luuska yhdistetään mihinkään historiallisiin henkilöihin kuten vaikkapa tässä tapauksessa Eva Peróniin jollain tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös