Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mistä tietää taitoluistelukauden alkaneen? Siitä, että vyön alapuolella tuntuu olevan käyttöä muillekin kuin jalkapohjille. Kiira Korpi, jo puolivuosikymmentä takaperin sinuun ihastuin. Vaimomateriaalia, selkeästi. Ainakin profiilin perusteella, ulkonäköähän ei tässä huomioida... Yea right, who am I bullshitting?
Kiirasta on täällä puhuttu, mutta ei tuo isosisko Petrakaan pahalta näytä. Paljon hyvää on Rane saanut aikaan, muutenkin kuin Tapparan peräsimessä.
Aivan sama, ite haluisin tietää, minkä näköinen on Kiiran ja Petran äiti!?Herää kysymys, minkä näköinen on Rauno Korven vaimo?
Brita Korpi löytyy tästä Iltalehden kuvasta vasemmalta.
Tänään tuli törmättyä eräälle foorumilla Federica Ridolfin (italialainen tv-kuuluttaja) kuviin, joista ainakin pari on nähtävissä ihan googlen kuvahaussa.
Herää kysymys, minkä näköinen on Rauno Korven vaimo, ja miksei häntä ole jo mainittu tällä listalla?
Toikin on varmaan Rauno Korven tytär.
Miksei Rauno valmenna? Ei tarvitsisi muuta kuin menna koppin ja sanoa: "Mun likat tulee saunailtaan, kun voitatte mestaruuden". Lopputulos olisi varma.
Siinä sitä olisi muuten jääkiekolle omistautunut valmentaja viimeisen päälle. "Jos voitatte mestaruuden saatte köyriä mun tyttäriä saunaillassa koko bändi."
On hän vaan niin papitar, voi hyvänen aika sentään. Eihän tuossa tanssiohjelmassa mitään muuta katteltavaa olekaan kuin Satu rintoineen päivineen ja Jethron läpät.
Kyllä minulla on ainakin siirtynyt huomio pikkuhiljaa Jethron läpistä enemmän niihin roiskeläppiin mitä tällä Jethron daamilla on päällään... Upean näköinen nainen tuo Susa Matson. Melkein harmittaa kun en ole aikaisemmin katsonut tätä ohjelmaa vaikka itse ohjelma ihan paska onkin.
Candice Swanepoel on melko veretseisauttava ilmestys.
Kiirasta on täällä puhuttu, mutta ei tuo isosisko Petrakaan pahalta näytä. Paljon hyvää on Rane saanut aikaan, muutenkin kuin Tapparan peräsimessä.
Henk. kohtaisesti jalostaisin rotua mieluummin Petra kuin Kiiran kanssa.