Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 369 414
  • 5 434

K. Pahero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pitäis olla Jatkoajassa joku asetus, että tämä ja Tuksu-ketju ei vois olla peräkkäin listassa. Voi mennä fiilikset, kun tulee vääränlaisia mielikuvia.

Itse aiheeseen on pakko sanoa, että Esperanza Gomez veisi varmaan jalat alta. Kuvat ja videot voi kaikki itse etsiä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ellen Pompeo. Nuo silmät ovat kuin hypnoosi. Todellinen jalat alta efekti joka kerta kun näen hänet telkkarissa.

Englantia puhuvista näyttelijöistä on näin muunkieliselle vaikea sanoa, onko näyttelijä hyvä vai salkkarihuono, mutta Ellen Pompeosta minäkin pystyn sanomaan, että ei se häävi ole. Jos slangisanakirjassa olisi kuva "hömelön" kohdalla, siinä olisi Ellenin kuva. Hahmonsa Meredith Grey on aina huulet törröllään sama tyhjä tuijotus naamalla vinkumassa että ketä taas panin, miksen mcdreamyä, ja miksi äiti on äiti.
Näin Vanha Len -tyyliin tuli tämä nyt tyrmättyä.
 

Snagari

Jäsen
Englantia puhuvista näyttelijöistä on näin muunkieliselle vaikea sanoa, onko näyttelijä hyvä vai salkkarihuono, mutta Ellen Pompeosta minäkin pystyn sanomaan, että ei se häävi ole. Jos slangisanakirjassa olisi kuva "hömelön" kohdalla, siinä olisi Ellenin kuva. Hahmonsa Meredith Grey on aina huulet törröllään sama tyhjä tuijotus naamalla vinkumassa että ketä taas panin, miksen mcdreamyä, ja miksi äiti on äiti.
Näin Vanha Len -tyyliin tuli tämä nyt tyrmättyä.

Greyn Anatomiaa en ole katsonut kuin ensimmäistä kautta vähän alusta. Tämän naisen kauneus minulle avautui eilen katsessani Old School elokuvan. Enkä minä häntä miksikään järjen jättiläiseksi väittänyt, ei minua mitkään nörtit sytytä :)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen tässä parin viikon ajan katsellut Supernaturalin ekaa kautta ja pari naista on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen: pilotissa esiintynyt Sarah Shahi (johon "tutustuin" ekan kerran jo tuossa viitisen vuotta sitten), Julie Benz (muun muassa Dexterissä näyttelee) sekä viimeisimpänä aivan mahtavan näköinen ja hyväkeuhkoinen Taylor Cole.

En jaksanut linkkejä laittaa, joten himokkaat voivat käydä googlettamassa itse kuvat näistä daameista.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tässä parin viikon ajan katsellut Supernaturalin ekaa kautta ja pari naista on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen: pilotissa esiintynyt Sarah Shahi (johon "tutustuin" ekan kerran jo tuossa viitisen vuotta sitten)
Shahi on kyllä jees, Life-sarjasta tuttu.
Amatöörit. Sarah Shahi on mainittu tässä ketjussa jo moneen kertaan, tietenkin. Meikäläisen suosikki yhdessä Freida Pinton kanssa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Amatöörit. Sarah Shahi on mainittu tässä ketjussa jo moneen kertaan, tietenkin. Meikäläisen suosikki yhdessä Freida Pinton kanssa.

Mainitaan sitten pari sellaista nimeä, joita ei ole mainittu tässä ketjussa: Zuleikha Robinson ja Kristin Chenoweth.

Netistä löytyy kuvia vaikka millä mitalla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Netistä löytyy kuvia vaikka millä mitalla.
Jokainen voisi halutessaan laittaa saman toteamuksen erinäisten naisten nimien perään, joita on tässä ketjussa mainittu. Sen verran tarvii jaksaa, että linkittää niitä vosujen fotoja tänne. Siitäs sait, tää on nääs mun ketju.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

No.Motion*

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Huh huh...

Ollut TV auki YLE2:lla tuossa taustalla koko päivän. Yht'äkkiä huomasin ruudussa kauniin naisen, jolla oli vielä kivasti esilletuodut ja isot... silmät. Jotenkin tuo nainen näytti tutulta, mutta jotenkin ei kuitenkaan. Teksti-TV selvitti, että kyseessä oli joku Tangomarkkinat 25v juhlalähetys. Googlea apuna käyttäen löysin kuin löysinkin tuon kyseisen pätkän.

Nainen on siis Kirsi Ranto (keskellä).

En kyllä TV-kuvasta tunnistanut. Olen ollut aikoinaan Kirsin kanssa paljonkin tekemisissä, mutta viimeksi nähnyt varmaan seitsemän-kahdeksan vuotta sitten. Kaunis tyttöhän Kirsi on aina ollut, mutta nyt hän on näköjään kasvanut naiseksi. Sanottakoon, että olen myös saunonut Kirsin kanssa samaan aikaan (ei tosin oltu yhtä aikaa lauteilla), eikä hänellä silloin kyllä ollut tuollaisia noin isoja... silmiä.

Esitys löytyi Youtubesta liikkuvana kuvanakin:

Mira Sunnari, Kirsi Ranto, Saija Tuupanen - Hiljainen Kylätie

Nyt tämä poika lähtee runk... siis... unohtaa kotimaisen iskelmämusiikin ja perehtyy jälleen runkosarjan tilastoihin!

EDIT: löysinpä jonkun wanhan kuvan Kirsistä. Kuten kuvasta selkeästi näkee, eivät nuo... silmät olleet tuohon aikaan vielä niin vetovoimaiset kuin tuossa nykyisessä lookissa.
 

Liitteet

  • Kirsi.jpg
    Kirsi.jpg
    62,2 KB · kertaa luettu: 1 493
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös