Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 369 646
  • 5 434

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta ei tänne pidä viljellä mitään perus-päivänkakkaroita.

Ja sinun naismakusihan on tietysti se ainoa oikea ja kaikkien pitää postata tänne vain sellaisia naisia joista sinä pidät... Eikös tämän ketjun nimi kuitenkin ole "Naisia jotka saavat sinulta jalat alta", eikä mikään "Naisia jotka saavat Sateentekijältä jalat alta"?

Sehän on ihan vitun sama vaikka tähän ketjuun postattu nainen olisi ruma kuin piesty perse, mutta jos se vie postaajalta jalat alta niin silloin se kuuluu tähän ketjuun.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän kyseinen naikkonen on vieläkin varsin pinkeässä kunnossa ikäisekseen, kuten Terminator : The Sarah Connor Chroniclesin kakkoskauden esiintymisestä saatettiin nähdä.

Olen kyllä ko. sarjasta mainoksia nähnyt, mutta ei ollut mitään hajua, että Shirley oli sarjassa.

Tuubia myllätessä törmäsin parin kuukauden takaiseen pätkään Craig Fergusonin showssa. Molemmin puolin mukavan rentoa läpänheittoa, jota saisi näissä talk-ohjelmissa olla enemmänkin.

The Late Late Show Interview 2/12/09

Varsin pinkeässä kunnossa on tosiaan. Ei ihan kohta 43-vuotiaaksi uskoisi.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Arvon palstaveljet, itsekin entisenä pesäpalloilijana täytyy myöntää, että Porin Pesäkarhuissa on monta naista/tyttöä, jotka todellakin ovat katseenkestäviä.

Pitäisiköhän alkaa itse taas lämmittelemään pesisuraa, sen verta tuntuu pirtsakoita likkoja lajin ympärissä pyörivän. Voi niitä nuoruuden pesisleirejä ;)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sen sijaan Laura Birnin hehkutusta en ymmärrä.

En mäkään ymmärtäny ennen kuin livenä näin. Oli asiakkaana joku aika sitten, ja meinasi olla välillä vaikea keskittyä tilaukseen kun oli päättänyt pistää onnellisen paidan päälle. Itseasiassa vasta myöhemmin kuulin kuka oli kyseessä kun joku sivistynyt kollega kertoi siitä, kun huokailin ja yritin saada happea. Todella seksikäs, ja mukavan oloinen ihminen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Cafe Jazzissa oleva pisamanaamainen myyjä! En ole vähään aikaan vastaavaan törmännyt! Huhheijaa!

Miksi et ottanut valokuvaa ja laittanut sitä nettiin? Lähde nyt tästä, saatana, Oulusta paahtamaan johonkin Cafe Jazziin. Missä helvetissä koko juottola edes on? Haluan välittömästi kuvia Cafe Jazzin pisanaamaisesta myyjästä. Nih.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Anistonin Jenniferi.
Aina vaan ja uudestaan.

Siis Frendien aikaan :P~ vai nykyään? No, onhan hän hotti nykyäänkin, vaikka Bradin perään haikailee..
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Hanna Maria Seppälä oli tänään samoissa häissä kuin minä. Täytyy kyllä sanoa, että livenä aivan uskomattoman kaunis pakkaus! Varsinkin kun tanssilattialla pyörähdettiin ja parikuvat otettiin :)
 
Viimeksi muokattu:

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hanna Maria Seppälä oli tänään samoissa häissä kuin minä. Täytyy kyllä sanoa, että livenä aivan uskomattoman kaunis pakkaus! Varsinkin kun tanssilattialla pyörähdettiin ja parikuvat otettiin :)

Voin sanoa, että kateellinen olen sinulle. HM on aika kivannäköinen pakkaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös