Tässä Angie. No, ihan hyvä vaan, ettei tuu riitaa (Espenin ja Reinomiehen kanssa), kyllä mä liputan Mariskan ja Angien puolesta, saatte pitää Elisabethin ja Jillin.Kovan Lain upeista apulaissyyttäjistä Elisabeth Röhmin rinnalle nousee ehdottomasti Angie Harmon. Tuossa heittämällä kuumin kaksikko.
Molemmat sarjat olivat kyllä täynnä jalat alta vieviä naisia niin isoissa kuin pienemmissäkin rooleissa. Oma suosikkini Willow tulikin jo tuossa mainittua, mutta nostetaan esille vielä lisää:Tästä saankin sujuvasti aasinsillan.
Lähiaikoina on tullut (taas) katseltua Buffya ja Angelia, joista jälkimmäisessä myös Röhm piipahti.
Faithia esittänyt Eliza Dushku, pienemmän roolin Julia Lee, suosikkivampyyrini Drusilla eli Juliet Landau, sekä tietty itse Buffy, Sarah Michel Gellar, josta tässä hieman erilainen kuva.
Tämä oli erittäin hyvä lisäys! Jäi itseäkin vähän harmittamaan, kun Darla puuttui listasta. Ja kuten kaikki varmaan tiedämme, niin Julie Benzillähän on iso rooli myös Dexterissä. Pientä "ikänäköä" on toki havaittavissa, mutta niin on itselläkin...Oma suosikkini on ehdottomasti Angelin ex-muija Darla eli Julie Benz. Maistui uusin Rambokin paljon paremmin kuin sai vilkuilla siinä tykityksen lomassa kivasti rupsahtanutta Darlaa.
En tiedä mimmin nykykunnosta, mutta vielä jokunen vuosi takaperin Shirley Manson oli suorastaan tyrmäävä ilmestys. Jopa tyrmäävämpi kuin silloin kun milkit ja only happy when it rainsit videoineen aihettivat jalat alta-efektejä.
Garbage:Stupid Girl 2005
Kyllä se vain niin on, että Manson tekee parilla lantionpyörätyksellä jotain, mitä lähellekään mekaanisesti kihnuttavat pussycatit ja britneyt eivät pääse. Vaikka järjestäisivät millaiset tahansa tolppatanssiorgiat.
Ou jea. Oltiin Aneten kanssa samassa opinahjossa jokunen vuosi sitten, tulipa pelattua neidon kanssa sulkapalloakin pari kertaa. Laatumamma, kaikin puolin.Maikkarin rallitoimittaja Anette Latva-Piikkilä on kyllä upea ilmestys.
En tiedä mimmin nykykunnosta, mutta vielä jokunen vuosi takaperin Shirley Manson oli suorastaan tyrmäävä ilmestys.
***VAROITUS! VOI SISÄLTÄÄ SURVIVOR-SPOILERIN***
Viimeisimmällä Survivorin tuotantokaudella mukana ollut Sierra Reed on kyllä varsin viehättävä tapaus. Eikä vähiten näiden polvisukkien takia, jotka saavat minulta jalat alta melkein naisesta riippumatta. Jostain syystä ihan tautisen seksikkäitä tuollaiset sukat!
Nuo kuvat on vähän huonoja eivätkä tee ihan oikeutta, "livenä" on paljon viehättävämmän näköinen.
Ihan kivannäköinen naapurintyttöhän Sierra on, mutta olihan samalla kaudella mukana kuitenkin kertaluokkaa kovempikin kissa, nimittäin Sydney.
Ja kun linkki ei toimi niin: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1689959
Älä syö mun kuormasta hyvä mies. Mä laitoin vaan kuvan enkä antanu lupaa tulla "huuteleen mun pöytään" :DUuuh... ja kiitos vinkistä.
Tuon typyn kanssa voisin lähteä pelaamaan erän jos toisenkin kolopalloa. Kyllä tuon tytön "viheriötä" voisi vähän kutitella mailallaan... ;)
Ruisrokin ohjelmistoon lisätyn Husky Rescuen Reeta-Leena on kyllä nam.
Älä syö mun kuormasta hyvä mies. Mä laitoin vaan kuvan enkä antanu lupaa tulla "huuteleen mun pöytään" :D
edit. Mä sanon Kadille
Nuo kuvat on vähän huonoja eivätkä tee ihan oikeutta, "livenä" on paljon viehättävämmän näköinen.