Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 370 804
  • 5 434

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kovan Lain upeista apulaissyyttäjistä Elisabeth Röhmin rinnalle nousee ehdottomasti Angie Harmon. Tuossa heittämällä kuumin kaksikko.


MACK
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovan Lain upeista apulaissyyttäjistä Elisabeth Röhmin rinnalle nousee ehdottomasti Angie Harmon. Tuossa heittämällä kuumin kaksikko.
Tässä Angie. No, ihan hyvä vaan, ettei tuu riitaa (Espenin ja Reinomiehen kanssa), kyllä mä liputan Mariskan ja Angien puolesta, saatte pitää Elisabethin ja Jillin.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tästä saankin sujuvasti aasinsillan.

Lähiaikoina on tullut (taas) katseltua Buffya ja Angelia, joista jälkimmäisessä myös Röhm piipahti.
Molemmat sarjat olivat kyllä täynnä jalat alta vieviä naisia niin isoissa kuin pienemmissäkin rooleissa. Oma suosikkini Willow tulikin jo tuossa mainittua, mutta nostetaan esille vielä lisää:

Faithia esittänyt Eliza Dushku, pienemmän roolin Julia Lee, suosikkivampyyrini Drusilla eli Juliet Landau, sekä tietty itse Buffy, Sarah Michel Gellar, josta tässä hieman erilainen kuva.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oma suosikkini on ehdottomasti Angelin ex-muija Darla eli Julie Benz. Maistui uusin Rambokin paljon paremmin kuin sai vilkuilla siinä tykityksen lomassa kivasti rupsahtanutta Darlaa.
Tämä oli erittäin hyvä lisäys! Jäi itseäkin vähän harmittamaan, kun Darla puuttui listasta. Ja kuten kaikki varmaan tiedämme, niin Julie Benzillähän on iso rooli myös Dexterissä. Pientä "ikänäköä" on toki havaittavissa, mutta niin on itselläkin...
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä mimmin nykykunnosta, mutta vielä jokunen vuosi takaperin Shirley Manson oli suorastaan tyrmäävä ilmestys. Jopa tyrmäävämpi kuin silloin kun milkit ja only happy when it rainsit videoineen aihettivat jalat alta-efektejä.

Garbage:Stupid Girl 2005

Kyllä se vain niin on, että Manson tekee parilla lantionpyörätyksellä jotain, mitä lähellekään mekaanisesti kihnuttavat pussycatit ja britneyt eivät pääse. Vaikka järjestäisivät millaiset tahansa tolppatanssiorgiat.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
En tiedä mimmin nykykunnosta, mutta vielä jokunen vuosi takaperin Shirley Manson oli suorastaan tyrmäävä ilmestys. Jopa tyrmäävämpi kuin silloin kun milkit ja only happy when it rainsit videoineen aihettivat jalat alta-efektejä.

Garbage:Stupid Girl 2005

Kyllä se vain niin on, että Manson tekee parilla lantionpyörätyksellä jotain, mitä lähellekään mekaanisesti kihnuttavat pussycatit ja britneyt eivät pääse. Vaikka järjestäisivät millaiset tahansa tolppatanssiorgiat.

Oon kyllä samaa mieltä , aikamoinen eukko.

Nykykunnosta en tiedä minäkään.

Edit: tähän vielä kiva kooste Garbage - temptation waits
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
***VAROITUS! VOI SISÄLTÄÄ SURVIVOR-SPOILERIN***


Viimeisimmällä Survivorin tuotantokaudella mukana ollut Sierra Reed on kyllä varsin viehättävä tapaus. Eikä vähiten näiden polvisukkien takia, jotka saavat minulta jalat alta melkein naisesta riippumatta. Jostain syystä ihan tautisen seksikkäitä tuollaiset sukat!

Nuo kuvat on vähän huonoja eivätkä tee ihan oikeutta, "livenä" on paljon viehättävämmän näköinen.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ruisrokin ohjelmistoon lisätyn Husky Rescuen Reeta-Leena on kyllä nam.
 

Teloch

Jäsen
En tiedä mimmin nykykunnosta, mutta vielä jokunen vuosi takaperin Shirley Manson oli suorastaan tyrmäävä ilmestys.

Kyllähän kyseinen naikkonen on vieläkin varsin pinkeässä kunnossa ikäisekseen, kuten Terminator : The Sarah Connor Chroniclesin kakkoskauden esiintymisestä saatettiin nähdä. Kyseisen sarjan Lena Headey tipahti sitten taas allekirjoittaneelle kovastikin. Siinä ei jäänyt Mansonille eikä Glaulle sijaa sarjan ykkösnaista valittaessa.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
***VAROITUS! VOI SISÄLTÄÄ SURVIVOR-SPOILERIN***


Viimeisimmällä Survivorin tuotantokaudella mukana ollut Sierra Reed on kyllä varsin viehättävä tapaus. Eikä vähiten näiden polvisukkien takia, jotka saavat minulta jalat alta melkein naisesta riippumatta. Jostain syystä ihan tautisen seksikkäitä tuollaiset sukat!

Nuo kuvat on vähän huonoja eivätkä tee ihan oikeutta, "livenä" on paljon viehättävämmän näköinen.

Ihan kivannäköinen naapurintyttöhän Sierra on, mutta olihan samalla kaudella mukana kuitenkin kertaluokkaa kovempikin kissa, nimittäin Sydney.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan kivannäköinen naapurintyttöhän Sierra on, mutta olihan samalla kaudella mukana kuitenkin kertaluokkaa kovempikin kissa, nimittäin Sydney.

Minä en taas ymmärrä yhtään miten joku voi tuota Sydneytä pitää hyvännäköisenä... Niin ne vaan mielipiteet vaihtelee.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Latva-Piikkilästä tulleet kommentit tässä ketjussa on noteerattu myös Iltalehdessä. En tiedä netistä mutta ainakin paperiversiossa oli nim.Delterin kommentti : "upea ilmestys".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Uuuh... ja kiitos vinkistä.

Tuon typyn kanssa voisin lähteä pelaamaan erän jos toisenkin kolopalloa. Kyllä tuon tytön "viheriötä" voisi vähän kutitella mailallaan... ;)
Älä syö mun kuormasta hyvä mies. Mä laitoin vaan kuvan enkä antanu lupaa tulla "huuteleen mun pöytään" :D

edit. Mä sanon Kadille
 
Viimeksi muokattu:

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruisrokin ohjelmistoon lisätyn Husky Rescuen Reeta-Leena on kyllä nam.

Reeta-Leena on joskus tässäkin ketjussa mainitun Eija-Riitta Korholan tytär. Yhdennäköisyyttä on ehkä jonkun verran havaittavissa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ahaa. Ihan näyttävä milffi on sekin ainakin vaalijulisteessaan. En silti häntä äänestä, ellen sitten Monty Python -metodia käyttäen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Älä syö mun kuormasta hyvä mies. Mä laitoin vaan kuvan enkä antanu lupaa tulla "huuteleen mun pöytään" :D

No mä ajattelin ottaa ainakin pienet maistiaiset, onhan tuossa aika huikea kissa kysymyksessä. Mistäs tätä naisten golfia näkikään? Oiskohan tuo tyttönen mailapoikaa vailla, mä voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi pitämään neidin kisavireen ja fiiliksen korkealla ja paikat vetreinä. Voitaisiin sitten yhdessä miettiä ja kokeilla mikä maila millekin reiälle olisi paras. Maria saisi myös vapaasti kokeilla erilaisia otteita mailasta ja voitaisiin treenailla siinä samalla monenlaisia swingejä. :P

edit. Mä sanon Kadille

Ei saa uhkailla, pidetään tää ihan vain meidän salaisuutena. :D
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Nuo kuvat on vähän huonoja eivätkä tee ihan oikeutta, "livenä" on paljon viehättävämmän näköinen.

Nuo kuvat eivät tee oikeutta tälle topikille. Lähestulkoon mummonikin vetää mut enemmän maitohapoille kuin tuo 'kaunotar'.

Toki en tiedä, pelästyitkö kuvaa niin paljon, että vedit akipärit.

Antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta ei tänne pidä viljellä mitään perus-päivänkakkaroita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös