Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 368 970
  • 5 434

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Naamavärkki vähän tusinatavaraa, mutta on neidolla kyllä muodot ja kurvit kohdallaan.

Naama? Ai joo kato tossa.

Ei nyt ehkä ihan jalat alta -osastoa, mutta toi lauri-tähkän viulistityttö näytti alkuillan konsertissa todella hyvältä.
 

ditrim

Jäsen
Ei nyt todellakaan mitään jalat alta -osastoa, minun mielestäni siis. Jalat alta -naisen pitää säväyttää, herättää huomio, ei tuo sitä tekisi jos kadulla vastaan tulisi (varsinkaan, kun kuvan suhteen ei ole Photaria säästelty kaikesta päätelleen). Ei toimi.

Itse Pohtosoppikurssilta arvosanalla 4 valmistuneena en näkisi kuvaa vahvasti muokattuna.

No joo, mä vaan tykkään nuorista suomalaisista naisnäyttelijöistä. No uppoisiko Laura Sipiläinen elokuvasta Monte Rosso?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Maikkarin voittopotin juontajanaikkonen saa nyt kyllä jalat lähtemään alta. Nimestä ei mitään tietoa mutta ei sillä niin väliä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En nyt taas tiedä että viekö varsinaisesti jalkoja alta mutta Satu Taiveaho on kyllä kaunis nainen. Samaan aikaan klassisen kaunis ja tyttömäisen söpö.

Kuva (MTV3)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En tiedä mikä siinä on, mutta yksi Venäläinen kaunotar vetää mua kuin pässiä narusta.

Nimittäin Yelena Isinbayeva

Ei yritä olla mikään Hollywood pissis, vaan on luonnollisen kaunis.

No ainakaan tuossa kuvassa ei ole juuri mitään kaunista, itseasiassa näyttää aika pelottavalta tuossa kuvassa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
En nyt taas tiedä että viekö varsinaisesti jalkoja alta mutta Satu Taiveaho on kyllä kaunis nainen. Samaan aikaan klassisen kaunis ja tyttömäisen söpö.

Kuva (MTV3)

Ei oo luonnossa mikään helmi. Lohdutukseksi voin sanoa, että yritti silmäpeliä meikäläiselle vaikka Kanki seisoi vieressä, joten sullakin voi olla toivoa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Karpelan Tanjassa on kaikesta puheista huolimatta jotain niin Milffiä, ettei nyt ihan kampita jalkoja alta, mutta on vielä kyllä hyvässä lihassa kertakaikkiaan. Jos vanhoja myös muistellaan niin edesmenneen "Hoki naitin" parhaiden paikkojen Wilma oli kyllä kaunis neitokainen. Mitähän lie tekee nykyään?
Jos vielä näistä pinnalla olevista kaunottarista pitää mainita joitakin niin Kiira Korpi, Hanna-Maria Seppälä ja Susanna Pöykiö olisi todella kova ykköskenttä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiira Korpi, Hanna-Maria Seppälä ja Susanna Pöykiö olisi todella kova ykköskenttä.
Mjooo... Siinähän olis kaks pehmeäkätistä laituria hyvän liikkeen kera, semmosia jannelaakkosia pyörittelemässä vastustajaa. Sitte keskellä puhdas voimasentteri Seppälä. Varsin toimiva kokonaisuus.

Tänään tuloo töllöstä Bob De Niron tähdittämä lehva ja sivuosissa on pari makoisaa mammaa, eli Famke Janssen sekä Elisabeth Shue. Varsinkin Famke toimii, Xenia Onatopp on kinkkujen aatelia.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Se naikkonen joka on nyt noissa Gina Tricot-mainoksissa. Meinasin oikeasti heittää lipat kun jäin tujottamaan katumainosta... :)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Melko muovinen naismaku edellä kirjoittaneella. Kardashian ja Scherzinger on kamalan näköisiä kotkia ja Eva Mendez, no enpäs laitakaan. No makunsa kullakin. Mikäs sitä kukaan on kommentoimaan.

Itse pidän enemmän sellaisista tavallisen näköisistä naisista. Esimerkiksi Käenpesä-sarjassa näytellyt Leena Pöysti on oikein viehättävä neitonen. No hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Melko muovinen naismaku edellä kirjoittaneella. Kardashian ja Scherzinger on kamalan näköisiä kotkia ja Eva Mendez, no enpäs laitakaan. No makunsa kullakin. Mikäs sitä kukaan on kommentoimaan.

Itse pidän enemmän sellaisista tavallisen näköisistä naisista. Esimerkiksi Käenpesä-sarjassa näytellyt Leena Pöysti on oikein viehättävä neitonen. No hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti.

Olisit nyt laittanut näin joulun kunniaksi.

Kyllähän Eva Mendez http://www.iballer.com/wallpaper/divas/divas_l_o/mendez/images/mendez3_800x600_jpg.jpg on kertakaikkiaan uskomattoman seksikäs ilmestys. Ois ollu kiva "kuulla" ilmeisesti eriävä mielipide.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Charlizen ainoa huonopuoli mun mielestä on se että hän ei oo kauhean kuvauksellinen tjtn. Tarkotan siis että, ainakaan mun mielestä hän ei kuvissa ole puoliksikaan niin kaunis/seksikäs, verrattuna liikkuvaan kuvaan.

Tässä http://www.youtube.com/watch?v=ViOsSD6YQTI Letterman-showssa todella kaunis, mutta kuvissa ei vaan iske.

Charlize on maailman paras nainen. No question about it. Kaunis kaunis nainen.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Olisit nyt laittanut näin joulun kunniaksi.

Kyllähän Eva Mendez http://www.iballer.com/wallpaper/divas/divas_l_o/mendez/images/mendez3_800x600_jpg.jpg on kertakaikkiaan uskomattoman seksikäs ilmestys. Ois ollu kiva "kuulla" ilmeisesti eriävä mielipide.

Kuten tuo linkittämäsi kuvakin osoittaa, niin onhan sillä kroppa kunnossa, mutta ei tuo naamavärkki jaksa "hienoine" kauneusluomineen mitenkään sytyttää, ainakaan minua. Toiset tykkää ja toiset ei. Ei toimi minulla, ei. Mielestäni kovinkin vanhan näköinen nainen. Jokin piirre siinä kasvoissa on, joka saa minut lähinnä voimaan pahoin. Ei voi mitään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Natalie Portman on kyllä aina sytyttänyt. Ja varsinkin tuossa tiukassa valkoisessa asussa joka on nytkin nähtävillä Kolmoselta Kloonien hyökkäys -elokuvassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös